Dames die kletsnat worden van een goede befbeurt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kwestie van oefenen en zorgen dat je niet verkouden bent.
En zorg voor een comfortabele houding!!
Verkouden niet, maar ik adem vaak maar door één neusgat.
De laatste dame die ik oraal bevredigde (daar schreef ik reeds over) klemde haar benen heel stevig om mijn hoofd. Meer een positie bankschroef, zogezegd.
 
Verkouden niet, maar ik adem vaak maar door één neusgat.
De laatste dame die ik oraal bevredigde (daar schreef ik reeds over) klemde haar benen heel stevig om mijn hoofd. Meer een positie bankschroef, zogezegd.
Zorg dat je een vinger klaar hebt bij haar sterretje, druk je de noodknop in, wedden dat dat werkt 🤣
 
Mijn naam Beffer007 heb ik niet voor niets gekozen.
Ben echt gek op beffen en een kutje kan wat mij betreft niet nat genoeg worden van het beffen eventueel in combinatie met vingeren.
Ik kan pas zelf genieten als de meid/vrouw waar ik sex mee heb ook geniet van de sex en met name het beffen.
Da's mooi, nog aanbevelingen?
 
Jammer dit. Ik neuk voor geld ja, maar er zijn er bij die het wél graag doen. Mss zoek je dan de verkeerde dames. Het feit dat ik er geld voor vraag is gewoon omdat ik het kan. Iemand die graag schildert kan er ook voor kiezen om ze weg te geven of ze te verkopen. Wil daarom niks zeggen over de kwaliteit van de dienst en is mooi meegenomen dan. Neuk ik elke man even graag? Neen. Maar daarom is het leuk als je kan kiezen en neuk ik enkel mannen waar ik me goed bij voel en mij volledig bij kan laten gaan. Maar mannen die mij zien als een neukobject, enkel maar egoïstisch denken én zich er ook zo naar gedragen die mogen lekker wegblijven.
Ik zie er goed uit, hou fucking hard van seks en waarom the fuck zou ik dan het geld moeten laten liggen als ik het erbij kan krijgen 😋 win-win.
We doen het niet allemaal tegen ons zin of énkel voor geld. 😊 Ik denk dat sommige andere dames dit ook wel kunnen bevestigen.
dus degene die willen kunnen hier zonder zorgen een tongetje komen insteken want er passeren er geen 20 hier.
(Gebeft worden door een vreemde is trouwens mega geilll)

Net even je site bekeken en ik vind je echt een lekkerding.
Jammer dat je voor mij te ver weg zit en de prijs voor mij iets te hoog is op dit moment.
Als ik eens een goeie prijs win in de loterij zal ik je zeker contacten schat.
 
Mwwah........., of het aan mij ligt of aan de dames......, of beiden....., befbeurt resulteert in 80% van de gevallen in een druipnatte poes en nee, niet alleen van m'n speeksel.
Wel veelal in combi met juist gebruik van m'n vinger(s), dat dan weer wel.

Incidenteel een spetterpoes tot gevolg trouwens. (y)
Vraag is.....is spetteren gelijk aan genieten /klaarkomen/diep klaarkomen
 
Vraag is.....is spetteren gelijk aan genieten /klaarkomen/diep klaarkomen
Genieten wel, staat los van klaarkomen!!

Combi is wel mogelijk ja.
G-spot orgasme kan, maar hoeft geen gespetter op te leveren.
Sommigen spetteren door een clitorgasme, die heb ik nog geen gehad trouwens.
Handoeken of zeiltje eronder iig bij thuisbezoek als ik weet dat het gebeuren kan. 🙈
 
Genieten wel, staat los van klaarkomen!!

Combi is wel mogelijk ja.
G-spot orgasme kan, maar hoeft geen gespetter op te leveren.
Sommigen spetteren door een clitorgasme, die heb ik nog geen gehad trouwens.
Handoeken of zeiltje eronder iig bij thuisbezoek als ik weet dat het gebeuren kan. 🙈
Klinkt allemaal wel heel technisch. En ik ben technisch niet al te sterk. ik doe maar wat :LOL:
 
Ik schijn 2 rechterhanden te hebben en ja, ik ben technisch/handig ja.

Maar nooit te oud om bij te leren, ik vraag dus ook hoe, wat en waar ze iets het liefste hebben, zit nogal verschil in weet ik inmiddels. 🤭
Ja, verschil ondervind ik inmiddels al ff niet meer. Maar ik voel wel goed aan wat ze graag heeft. En ademhaling zegt veel.
Ik denk dat ik het goed doe, maar 100 procent zeker ben je nooit.
 
Mwwah........., of het aan mij ligt of aan de dames......, of beiden....., befbeurt resulteert in 80% van de gevallen in een druipnatte poes en nee, niet alleen van m'n speeksel.
Wel veelal in combi met juist gebruik van m'n vinger(s), dat dan weer wel.

Incidenteel een spetterpoes tot gevolg trouwens. (y)
Hm, in mijn ervaring toch echt wel verschil. Sommige dames worden gewoon natter van zichzelf, en het ligt er ook aan of de dame zichzelf laat gaat of het mentaal "afhoudt", de dames die het echt puur als (af)werk zien.
Leukste is altijd als ik iemand tref die zichzelf volledig laat gaan en vervolgens zelf verbaasd is van hoe nat ze is, en zich daarvoor excuseert :-D en dan met een doekje komt om mn kin af te vegen lol.
Vandaar dit topic gestart... beetje stil qua echt nuttige tips laatste tijd. Mijn laatste kletsnatte vondst was Kassy https://www.girlsreview.nl/threads/kassy-almere-voorheen-voorburg.12190/ maar die is inmiddels weer weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan