Dames die latex dragen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Baszie

Wandelaar
Forumpionier
33
08/07/21
36
6
Graag zou ik een date hebben met een mooie dame gekleed in latex. De dames die latex outfits hebben, zijn vaak meesteressen en doen alleen aan SM, geen seks. Ik wil geen SM activiteiten, maar ik wil gewoon een lekkere seksdate.

Ik zoek een dame tot 35 jaar, slank en in de Randstad het liefste. Hebben jullie nog aanbevelingen?

Oja trouwens, het liefst wel een dame met echt latex en niet dat neppe spul.
 
...
Ik neem mijn gewenste kleding of lingerie voor de dame meestal zelf mee.
Maar kan me voorstellen dat dat voor latex een duur grapje is.....
Zeker bij latex moet je van tevoren precies het kledingmaat van de dame weten!
Die spullen luisteren nauw wb. hoe zij aan het lichaam zitten. Dus ik zou naar een onbekende dame niet zo maar latexspullen meenemen. Kan aan beide kanten frustratie tot gevolg hebben.
Of je moet een hele vrachtauto vol met verschillende maten hebben ...
 
Graag zou ik een date hebben met een mooie dame gekleed in latex. De dames die latex outfits hebben, zijn vaak meesteressen en doen alleen aan SM, geen seks. Ik wil geen SM activiteiten, maar ik wil gewoon een lekkere seksdate.

Ik zoek een dame tot 35 jaar, slank en in de Randstad het liefste. Hebben jullie nog aanbevelingen?

Oja trouwens, het liefst wel een dame met echt latex en niet dat neppe spul.
Nog iets gevonden @Baszie ?
 
Ik vind vrouwen in latex en of leer mega opwindend. Zo af en toe kom je een advertentie met foto's tegen, het is klikken op een dame naar keuze en geluk hebben. Net als het zoeken naar die ene spelt in de hooiberg. En dan nog maar hopen dat de dame in kwestie een dergelijke outfit nog heeft en past.

Je kan altijd vragen naar "speciale kledingverzoeken" (met of zonder meerkosten) en worden meestal ingewilligd.
Bij het kopen van kleding en of lingerie kan je altijd naar de maten vragen. Gewoon uitleggen dat je haar in dat specifieke outfit wil zien. Persoonlijk heb ik hier goede ervaringen mee.
 
Ik zie Sofie in een latex jurk poseren. Zelf geen ervaring maar veel positieve reviews op het forum

Tijdje geprobeerd contact te krijgen, maar heb het op een gegeven moment opgegeven…..
 
ze adverteerde altijd via kinky, gewoon zoeken op bruna amsterdam en je zou haar moeten vinden. Sorry, ik zit in het buitenland dus ik kan de link niet delen. Ze vertrekt maandag naar zwitserland
Deze?

 
Onderstaande draagt ook latex, toen ik haar tijdje geleden bezocht had ze maar 1 echte latex outifit, maar sinds kort zie ik haar zelfs in echte latex achter het raam. Ze staat dus bij mij op de planning om te bezoeken. Nadeel is dat ze altijd aan het praten is met andere dames of heel erg met haar telefoon bezig is en minder makkelijk aanspreekbaar is.

 
En haar recentsies hier
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan