Dames die niet al hun kleren uitdoen tijdens de seks.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb dame gekend die het zeer leuk vond dat ik haar slip kapot sleurde , eerst was spelen tussen de slip met vingertjes of piemel en dan de boel kapot maken 🤪
Zachtjes en rustig haar slipje over haar billen laten zakken, en dan over haar lange benen uitdoen waarna als bonus diezelfde benen uitnodigend uit elkaar gaan... Dat vind ik lekker ;)

Maar ieder zijn voorkeur, dat is leuk om te lezen!
 
Is net zoiets dat je als man je sokken aan houdt tijden de sex.
Zijn genoeg dames die wel alles uitdoen, maar ook genoeg die even snel willen afwerken en door

Of dat ze hun schoenen niet eens uitdoen tijdens de seks. Weet niet of het voor komt maar de mens is een raar wezen. Dus verbaast ben ik nergens meer over
In de tijd dat Sofie nog ontvangt in Wilrijk die hielt haar schoenen ook soms aan . Zit nu in Berchem .
 
In de tijd dat Sofie nog ontvangt in Wilrijk die hielt haar schoenen ook soms aan . Zit nu in Berchem .
Wat ik wel geil zou vinden is als een meisje op sneakers/gympen haar schoenen zou aanhouden tijdens de seks. Ik heb niks met hoge hakken, maar sokjes en sneakers daarentegen...

Ik weet ook niet waarom!
 
Meest rare en slechtste ervaring ooit gehad bij een marginaal type (toen onder de naam Alisia) die al haar kleren aanhield met de opmerking als je wil dat ik mij uitkleed kost dat 30 euro meer. Had even tijd nodig om te begrijpen wat ze bedoelde maar ze stelde effectief voor dan maar wat te proberen doorheen de ritssluiting van haar broek als ik niet extra wilde betalen.
 
Meest rare en slechtste ervaring ooit gehad bij een marginaal type (toen onder de naam Alisia) die al haar kleren aanhield met de opmerking als je wil dat ik mij uitkleed kost dat 30 euro meer. Had even tijd nodig om te begrijpen wat ze bedoelde maar ze stelde effectief voor dan maar wat te proberen doorheen de ritssluiting van haar broek als ik niet extra wilde betalen.
Ik weet nu even niet of ik in de lach moet schieten of mijn wenkbrauwen moet optrekken van de verwondering. Zoiets absurds heb ik nog nooit gehoord?! Jeetje mina
 
Meest rare en slechtste ervaring ooit gehad bij een marginaal type (toen onder de naam Alisia) die al haar kleren aanhield met de opmerking als je wil dat ik mij uitkleed kost dat 30 euro meer. Had even tijd nodig om te begrijpen wat ze bedoelde maar ze stelde effectief voor dan maar wat te proberen doorheen de ritssluiting van haar broek als ik niet extra wilde betalen.
Ik heb meer dan 20 jaar geleden een trip gemaakt in India (noorden ) daar heb ik een dame van lichte zede gaan opzoeken via mijn gids , de prijs was toen 10 roepies , deze dame heeft toen juist haar lang kleed opgetrokken en zo moest ik haar toen neuken , ze had geen slip aan , voor de rest was er daar toen geen verdere intieme mogelijkheid mogelijk , (was in Johtpur )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een dame gehad die pas na 3 bezoekjes eraan toe was om haar borsten te laten zien en helemaal los kwam. De eerste bezoekjes waren al lekker en ze pijpte heel erg zacht en het neuken met die dame was ook top. En dan na enkele bezoekjes werd de spanning me toch echt teveel en ja ik mocht haar lingerie losmaken en werd ze helemaal van mij. Echt een lekkere dame was het.
 
Dat het ook precies andersom kan bewees een bezoek aan een massagesalon in Pattaya. Het was nog vroeg op de dag en ik wilde niet al mijn kruit verschieten. Ik koos voor een body massage , waarbij ik op verzoek al mijn kleren uittrok. Na een paar minuten kwam ik er achter dat ze er niets van bakte. Ik vroeg of ik haar soms moest masseren, waarbij ze verbazend snel toe hapte. Ik had zelf ooit een massage cursus gevolgd in Chang Mai. Na vijf minuten masseren begon ze te klagen dat het zo warm was. Natuurlijk had ik kunnen zeggen dat ze dan maar iets uit moest trekken, maar ik wilde het professioneel houden 🙂. Daar dacht zij anders over, en even later trok ze zelf haar kleren uit, eerst nog met haar slip aan, maar ook die ging even later ongevraagd uit. Ik kreeg het er warm van, weg professionaliteit 😀.
 
Door dit topic ben ik me er eigenlijk pas van bewust dat ik ook bijna altijd mijn lingerie aanhoudt. Ik heb altijd een mooi setje aan met jarretels en mooie bh en kousen en dan doe ik de string er overheen zodat die wel uitkan. Zelf vind ik het er spannender uitzien op die manier dan helemaal naakt, maar zou eigenlijk moeten vragen aan de desbetreffende date of hij dat wel ok vindt. Heb tot nu toe geen klachten gehad erover maar wellicht als ik het zou vragen dat ze eigenlijk wel liever gewoon helemaal naakt willen 😅 nooit echt zo bij stilgestaan. Al kun je als man natuurlijk ook wel mondig genoeg zijn om het gewoon aan te geven, maar wellicht dat niet iedereen dat durft ofzo. Zal het wat vaker vragen!
 
Zo was het ook met mijn bezoek denk ik bij die dame. Toen ze alles uit deed zegde ze, ja je moet het vragen. Maar na enkele bezoekjes als je de dame beter kent kom je meer los en durf je dat te vragen.
Ik vraag niet meer ik trek hun kleren gewoon uit ze kunnen het waarderen omdat het voor hun ook een soort van opluchting is, want ik geef ze nooit het gevoel dat ik hun lichaam niet mooi vind.
 
Door dit topic ben ik me er eigenlijk pas van bewust dat ik ook bijna altijd mijn lingerie aanhoudt. Ik heb altijd een mooi setje aan met jarretels en mooie bh en kousen en dan doe ik de string er overheen zodat die wel uitkan. Zelf vind ik het er spannender uitzien op die manier dan helemaal naakt, maar zou eigenlijk moeten vragen aan de desbetreffende date of hij dat wel ok vindt. Heb tot nu toe geen klachten gehad erover maar wellicht als ik het zou vragen dat ze eigenlijk wel liever gewoon helemaal naakt willen 😅 nooit echt zo bij stilgestaan. Al kun je als man natuurlijk ook wel mondig genoeg zijn om het gewoon aan te geven, maar wellicht dat niet iedereen dat durft ofzo. Zal het wat vaker vragen!
Als liefhebber van lingerie kan ik dit juist heel erg waarderen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan