Je spreekt uit eigen ervaring?Als je bewust belazerd wilt worden kan je ook naar "Seat en Sofa" gaan.![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe spreekt uit eigen ervaring?Als je bewust belazerd wilt worden kan je ook naar "Seat en Sofa" gaan.![]()
Jammer genoeg wel.. ( 25 jaar geleden)Je spreekt uit eigen ervaring?
Dat heb ik in het verleden ook gedaan.. gelijk afdingen.. ogen dicht en gaan met die banaan. Heb nu verschillende dvp's op verschillende plekken.Niet direct weigeren, maar er zal iets aan de prijs gedaan moeten worden. Blijf een Nederlander. En het moet er niet eentje zijn de al veel uren heeft gedraaid, dan zonder iets te zeggen omdraaien, alles wat je zegt is toch te veel dan.
De meerderheid van de dames die hun gezicht blurren is omwille van hun privéleven. Ook hun hebben een leven hiernaast en willen niet dat iedereen dit weet. Heeft niets met belazeren te maken, enkel met privacy en discretie.Ik zeg ook niet dat ze allemaal nep zijn. Ik heb ook goede meegemaakt die zelfs mooi waren, maar helaas ook dames die qua lichaam totaal niet op de foto's leken. Zonder gezichtsfoto's heb je geen herkenning en daarom ben je als klant makkelijker te belazeren door de dvp's. Vergeet ook niet dat de dvp's bedekt de deur opendoen. Je kunt hun lichaam niet zien je kunt dus niet goed beoordelen of je met de juiste dame te maken hebt. Je ziet pas op de kamer of het allemaal wel klopt maar dan is het te laat.
Geweld tegen een vrouw? Ultieme uiting van je minderwaardigsheidcomplex.Het is pas te laat als je eenmaal betaald hebt. Tenzij je bereid bent geweld toe te passen.
De kans dat je een andere dame treft is groter bij dames zonder gezichtsfoto's.De meerderheid van de dames die hun gezicht blurren is omwille van hun privéleven. Ook hun hebben een leven hiernaast en willen niet dat iedereen dit weet. Heeft niets met belazeren te maken, enkel met privacy en discretie.
Niet perse. Het blurren van gezicht wordt meestal gedaan wegens privacy overwegingen. Je kan heel snel zien aan het lichaam of het de dame is of niet. Lijkt ze niets op de foto's? Haal haar profiel op je telefoon en vergelijk de foto's terwijl je naast haar staat. Indien zij niet de persoon van de foto's is zal ze zich genoeg vernederd voelen.De kans dat je een andere dame treft is groter bij dames zonder gezichtsfoto's.
En zover wil ik het dus niet laten komen. Ik kies liever een dame met een gezichtsfoto hoef ik zulke taferelen ook niet mee te maken. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.Niet perse. Het blurren van gezicht wordt meestal gedaan wegens privacy overwegingen. Je kan heel snel zien aan het lichaam of het de dame is of niet. Lijkt ze niets op de foto's? Haal haar profiel op je telefoon en vergelijk de foto's terwijl je naast haar staat. Indien zij niet de persoon van de foto's is zal ze zich genoeg vernederd voelen.![]()
Zie niet in wat er moeilijk aan is dat dames hierbuiten ook een leven hebben. Als je het gezicht wilt zien kan je gerust altijd aan de dame vragen voor een foto (desnoods een eenmalige versie via whatsapp) of elkaar te facetimen. Niets moeilijk aan. Het is een kwestie van een beetje moeite te doen om voor de date een foto te hebben. Een kwestie van beleefdheid en respect. Kwaliteit boven kwantiteit in mijn geval.En zover wil ik het dus niet laten komen. Ik kies liever een dame met een gezichtsfoto hoef ik zulke taferelen ook niet mee te maken. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.![]()
Soms zie je dat op foto's van andere lichaamsdelen ook, dan weet je dat ze daar iets heeft wat haar herkenbaar maakt/ kan maken voor bekenden.De meerderheid van de dames die hun gezicht blurren is omwille van hun privéleven. Ook hun hebben een leven hiernaast en willen niet dat iedereen dit weet. Heeft niets met belazeren te maken, enkel met privacy en discretie.
Laatst vanwege hoge nood een privéhuis bezocht. Had eerst gebeld of de dames waar ik ook al eerder horizontale ontspanning mee had gehad in het jaar aanwezig waren maar helaas niet. Afgaande op de foto's van de website dan maar gekozen voor een dame van 50 jaar, ben zelf 51 en alles wat nog in de vijftig zit vind ik wel prima. Tijdens het dobberen in de jacuzzi laat ik de dame altijd raden naar mijn leeftijd aangezien ik er nog veel jonger uit zie ondanks mn kale kneiter. Deze dame schatte mij begin veertig dus de ego was weer gestreeld..... vervolgens bekende zij dat ze 57 was dus ditmaal kon ik deze leeftijd ook gaan afvinken. We hebben ons prima vermaakt zowel in de jacuzzi als op het bed en ik ging tevreden huiswaarts.Dames die niet op de foto's lijken of veel ouder zijn weigeren?