Dames die standje doggy-style weigeren.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij doggy komt er een soort beest in mij naar boven. Dan denk ik hoe harder, hoe beter. En als ik dan het geklets van mijn dijen tegen haar kont hoor icm gekreun van m'n tegenspeler dan is het beest in mij ontembaar.

On topic. Sex zonder het standje doggy is voor mij het halve werk. Dan spendeer ik mijn muntjes liever ergens anders.
 
Ik heb het (gelukkig) nog niet voorhanden gehad. Mijn eerste gedachte zou zijn: "Jammer, maar ik respecteer haar (wensen)" en er zijn nog genoeg andere standjes. Wb. de berichten over slappe smoesjes of inconsistente redenen, tja, dan afmaken, geen fooi of complimenten nooit meer bezoeken.
 
Nog nooit meegemaakt dat een dame dit niet wilde, meestal gaan ze gewillig op hun knietjes en dan ook nog met een hol ruggetje en het kontje omhoog en aansporen om diep door te halen.
Laatst nog meegemaakt dat de dame met haar hoofd in het kussen lag en haar beide armen op haar rug aanbood om haar goed vast te pakken.
Nooit geen gezeur of gepiep over te diep of te hard. gewoon dame die weten hoe het hoort en heel anders dan wat ik hierboven lees van de dames waar alles volgens hun programma moet.
Klein geschapen misschien?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan