Dames die standje doggy-style weigeren.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aan de andere kant, soms is een spiegel naast het bed de enige manier om het pijpen goed te zien.
Dus soms is het toch ergens goed voor.
 
Volgens mij moet je voor spontaniteit niet bij een dvp zijn. Niet negatief bedoels. Maar je weet vooraf voor welke handelingen je betaald (verdien model). Om dan spontaan andere handelingen uit te proberen komt meestal niet ten goede van de sfeer. Als de dvp spontaan een niet afgesproken handeling doet is dat bonus. Maar ik kan me voorstellen dat niet elke wandelaar erop zit te wachten als er bv plotseling een vinger in je ster verdwijnt.
 
Met je pik langs de baarmoedermond te gaan is een heel lekker gevoel voor een man, in elke positie inclusief doggy en missio.
Wel met beleid natuurlijk, je wil elkaar geen pijn doen, toch.
Het klopt dat veel dames, dus ook DVP's er last van hebben, met name die nog geen kids hebben gekregen.
De baarmoedermond is na verluid minder gevoelig nadat een dame een keer is bevallen.
Zo zie je maar weer, bezoeken van DVP's met wat meer jaartjes op de teller heeft ook voordelen.

Misschien kunnen de DVP's op dit forum hierop reageren.

Tall
 
Ja, maar dan moet je alles vragen, toch? Ik ga ze niet vingeren met mijn duim. Dan moet je toch alles vragen? Ook of je mag beffen, of je haar mag rimmen, of je haar mag vingeren? Ik weet niet hoe de meelezende DVP's hierover denken, maar in mijn ogen vind ik dit geen respectloze handeling, eerlijk gezegd. Onder het beffen dwaalt mijn tong ook wel eens wat naar beneden af. Dat ga ik dan ook niet eerst vragen. De spantaniteit is dan zoek.
Natúúrlijk vraag je eerst of je mag beffen of vingeren! WTF?! Is toch de normaalste zaak van de wereld. Je steekt toch niet zomaar je vinger in d'r kut? Veel dvps willen niet gebeft of gevingerd worden, of alleen tegen bijbetaling. Je zou toch ook niet willen dat een dvp ongevraagd een vinger bij jou naar binnen propt? Wat een bizarre vraag. Ik ben verbaast door jouw verbazing.
 
Natúúrlijk vraag je eerst of je mag beffen of vingeren! WTF?! Is toch de normaalste zaak van de wereld. Je steekt toch niet zomaar je vinger in d'r kut? Veel dvps willen niet gebeft of gevingerd worden, of alleen tegen bijbetaling. Je zou toch ook niet willen dat een dvp ongevraagd een vinger bij jou naar binnen propt? Wat een bizarre vraag. Ik ben verbaast door jouw verbazing.
Vingeren wel, beffen vind ik echt een ander verhaal. Dan moet je echt alles vragen: @Deug-genietje Mag ik je kussen? Mag ik je borsten kussen? Mag ik je beffen? Je legt 150 euro neer. Wat valt daar volgens jou dan onder? Een vinger zo in haar vagina of kont steken, niet, vind ik. Maar kussen, aan de borst gaan en beffen vind ik wel.

Ik was niet betaald met een Chinese vrouw, tien dwaalde mijn mond ook af naar beneden, nee, nee, riep ze
 
Natúúrlijk vraag je eerst of je mag beffen of vingeren! WTF?! Is toch de normaalste zaak van de wereld. Je steekt toch niet zomaar je vinger in d'r kut? Veel dvps willen niet gebeft of gevingerd worden, of alleen tegen bijbetaling. Je zou toch ook niet willen dat een dvp ongevraagd een vinger bij jou naar binnen propt? Wat een bizarre vraag. Ik ben verbaast door jouw verbazing.
Vingeren wel, beffen vind ik echt een ander verhaal. Dan moet je echt alles vragen: @Deug-genietje Mag ik je kussen? Mag ik je borsten kussen? Mag ik je beffen? Je legt 150 euro neer. Wat valt daar volgens jou dan onder? Een vinger zo in haar vagina of kont steken, niet, vind ik. Maar kussen, aan de borst gaan en beffen vind ik wel.

Ik was niet betaald met een Chinese vrouw, toen dwaalde mijn mond ook af naar beneden, nee, nee, riep ze. Ik zeg: laat me nou. Wat heeft dat vrouwtje liggen genieten. Nog geen Chinese kerel had haar ooit mondeling een beurt gegeven. Ik bedoel maar. Stel dat ik had geluisterd naar @Deug-genietje en was gestopt. Had ik misschien een geweldige middag gemist.

Wat ik maar wil zeggen, @Deug-genietje Als je bij elke stap eerst schriftelijk toestemming vraagt, dan is de spontaniteit helemaal weg. Dan wordt het heel klinisch. Maar natuurlijk is het respectloos om een vinger in haar vagina of kont te rammen zo zonder te vragen. En anaal binnendringen met je penis is al helemaal respectloos zonder het vooraf te vragen. Logisch.

Enne: eergisteren heb ik ook geleerd dat je niet zomaar iemand mag bijten, hahaha Kijk maar op het andere forum
 
Vingeren wel, beffen vind ik echt een ander verhaal. Dan moet je echt alles vragen: @Deug-genietje Mag ik je kussen? Mag ik je borsten kussen? Mag ik je beffen? Je legt 150 euro neer. Wat valt daar volgens jou dan onder? Een vinger zo in haar vagina of kont steken, niet, vind ik. Maar kussen, aan de borst gaan en beffen vind ik wel.

Ik was niet betaald met een Chinese vrouw, tien dwaalde mijn mond ook af naar beneden, nee, nee, riep ze
Kussen, ja natuurlijk vraag je dat. Ik vraag dat van tevoren, want lang niet alle dames doen dat. Willen ze dat niet, dan ga ik naar een ander. Beffen idem, alleen komt dat ter sprake tijdens de date. Ik doe het sowieso niet vaak bij een dvp, maar ik vraag het wel want nogmaals, sommigen willen dat niet. Ik vind dat heel normale respectvolle omgang. Jij suggereert dat, omdat je betaalt, je ervan uit kan gaan dat je alles mag. Dat vind ik een principieel verkeerde instelling.

En doorgaan nadat een vrouw nee heeft gezegd is ronduit onbeschoft. Jij hebt toevalig geluk gehad met die Chinese, maar dat had zomaar heel anders kunnen aflopen. Andersom hoeft een vrouw dat ook niet bij mij te proberen: doorgaan met iets waar ik nee op heb gezegd. Kun je het wel in het belachelijke extreme trekken met je 'schriftelijke toestemming', maar het is gewoon normaal fatsoen om bij een dvp, voor wie het nog altijd werk is, je aan haar grenzen te houden.

Wat jij doet is gewoon ronduit onbeschoft, en je denkt dat je alles mag omdat je betaalt. Ik vind dat een walgelijke instelling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kussen, ja natuurlijk vraag je dat. Ik vraag dat van tevoren, want lang niet alle dames doen dat. Willen ze dat niet, dan ga ik naar een ander. Beffen idem, alleen komt dat ter sprake tijdens de date. Ik doe het sowieso niet vaak bij een dvp, maar ik vraag het wel want nogmaals, sommigen willen dat niet. Ik vind dat heel normale respectvolle omgang. Jij suggereert dat, omdat je betaalt, je ervan uit kan gaan dat je alles mag. Dat vind ik een principieel verkeerde instelling.

En doorgaan nadat een vrouw nee heeft gezegd is ronduit onbeschoft. Jij hebt toevalig geluk gehad met die Chinese, maar dat had zomaar heel anders kunnen aflopen. Andersom hoeft een vrouw dat ook niet bij mij te proberen: doorgaan met iets waar ik nee op heb gezegd. Kun je het wel in het belachelijke extreme trekken met je 'schriftelijke toestemming', maar het is gewoon normaal fatsoen om bij een dvp, wie het nog altijd werk is, je aan haar grenzen te houden.

Wat jij doet is gewoon ronduit onbeschoft, en je denkt dat je alles mag omdat je betaalt. Ik vind dat een walgelijke instelling.
Dat zijn wel heel harde woorden @Deug-genietje Ik zou zeggen: geniet van het moment.
 
Laatst bewerkt:
Kussen, ja natuurlijk vraag je dat. Ik vraag dat van tevoren, want lang niet alle dames doen dat. Willen ze dat niet, dan ga ik naar een ander. Beffen idem, alleen komt dat ter sprake tijdens de date. Ik doe het sowieso niet vaak bij een dvp, maar ik vraag het wel want nogmaals, sommigen willen dat niet. Ik vind dat heel normale respectvolle omgang. Jij suggereert dat, omdat je betaalt, je ervan uit kan gaan dat je alles mag. Dat vind ik een principieel verkeerde instelling.

En doorgaan nadat een vrouw nee heeft gezegd is ronduit onbeschoft. Jij hebt toevalig geluk gehad met die Chinese, maar dat had zomaar heel anders kunnen aflopen. Andersom hoeft een vrouw dat ook niet bij mij te proberen: doorgaan met iets waar ik nee op heb gezegd. Kun je het wel in het belachelijke extreme trekken met je 'schriftelijke toestemming', maar het is gewoon normaal fatsoen om bij een dvp, wie het nog altijd werk is, je aan haar grenzen te houden.

Wat jij doet is gewoon ronduit onbeschoft, en je denkt dat je alles mag omdat je betaalt. Ik vind dat een walgelijke instelling.
Ja, en om even terug te komen op dominee @Deug-genietje dat ik ronduit onbeschoft ben en een walgelijke instelling heb. Het is goed met je. Je woorden interesseren me geen ene kut, geen fok. Ik ga straks een recensie zetten en daar ga je ook vast over zeiken. Nou, veel plezier ermee, kerel. Het is zondag, het is jouw dag!

Wat ik doe, is allemaal respectvol, niets is met dwang, niets is met tegenzin van de dame. En als ik in het spel iets doe wat niet kan, dan merk ik meteen een reactie en dan houdt het natuurlijk op. Er is één heel belangrijk ding dat dominee @Deug-genietje nog steeds niet snapt en dat is hoe de Aziatische vrouw in elkaar zit. Zoek maar is uit hoe het gaat als je met een Japanse bezig bent: dat is het sterkste voorbeeld van verschillen in cultuur en handelen, ook in bed. Ze ligt dan te krijsen en te janken dat je moet stoppen en dat ze het allemaal niet wil. Maar dat is allemaal façade. Want oh wee als je dan stopt! Ze wil dan juist dat je een tandje hoger gaat. Ik vond dat allemaal ook raar om te begrijpen want dat is ook niet mijn ding, maar inmiddels heb ik het door. Toch blijf ik Pippi-Langkous die van vanilla-seks houd. Ik gedraag me niet zoals die Aziatische kerels. Maar the end of the line: als je alles echt eerst moet gaan vragen, dan is de spontaniteit weg. Dingen moeten ook natuurlijk verlopen. En natuurlijk, als het gaat om in mijn ogen heftige dingen, dan vraag ik er eerst om of het kan. Simpel.
 
Nou, dat ga ik allemaal niet lezen, hoor, als je al begint met "dominee". Blijkbaar vind jij het prekerig om je aan basale fatsoensnormen te houden. Dat kan, die smeerlappen heb je er helaas tussen zitten, die denken dat met geld alles te koop is. Intussen zijn een boel mensen het hier met mij eens, inclusief een dvp, maar niemand met jou. Ik zou zeggen dat je daar eens op zou moeten reflecteren, maar ik weet ook dat iemand met zo'n instelling dat niet doet. Daaag!
 
Nou, dat ga ik allemaal niet lezen, hoor, als je al begint met "dominee". Blijkbaar vind jij het prekerig om je aan basale fatsoensnormen te houden. Dat kan, die smeerlappen heb je er helaas tussen zitten, die denken dat met geld alles te koop is. Intussen zijn een boel mensen het hier met mij eens, inclusief een dvp, maar niemand met jou. Ik zou zeggen dat je daar eens op zou moeten reflecteren, maar ik weet ook dat iemand met zo'n instelling dat niet doet. Daaag!
Waar hebben we het hier over? Er is hier sprake van dienstverlening, tegen een fors tarief. De klant verlangt en betaalt en de DVP biedt. Bij professionele dienstverlening hoor je van tevoren een beschrijving te krijgen van die dienstverlening en de voorwaarden en kun je als klant jouw eisen ook bespreken. Van alle DVP's op dit forum doet @Belle dat in mijn ogen het meest professioneel. @JokePrive ook. Zij hebben heel duidelijk hun algemene voorwaarden of kleine lettertjes of hoe je het noemen wilt, op haar site staan. Wat mag ik bij een date van haar verwachten en wat niet? Ideaal! Bij een date met Belle weten klant en DVP zo precies waar ze aan toe zijn: wat mogelijk is en wat niet mogelijk is. In mijn ogen zouden daarom alle DVP's aan Belle het voorbeeld mogen nemen. Dan heb je dit soort discussies ook nooit meer. Doet een DVP dat niet en wordt van tevoren niet alles duidelijk besproken, dan is het aan het gezond oordeel van cliënt en DVP om tijdens het spel zaken te communiceren of te kijken hoe het natuurlijk verloopt. Jullie kunnen van me vinden wat jullie willen, ik vind het allemaal best, maar ik weet dat ik vrouwen en de DVP met respect behandel. Ik ga niet onbeschoft allerlei grenzen over of dingen doordrukken.
Mensen met kritiek over mij: waren zij er telkens bij dat ik met een DVP een date had dat zij zo kritiek op mij denken te hebben?

Ik heb zelfreflectie. Er is in mijn hele wandelcarrière één dingetje waarvan ik achteraf zeg: dat had ik niet zo moeten doen en dat was afgelopen donderdag en dat staat in de recensie die ik vandaag heb geplaatst. Ik kreeg toen een afkeurende reactie en hield daar dan ook meteen mee op.

Ik neem het @Deug-genietje dan ook heel erg kwalijk mij zo zwart te maken. En dat kinderachtige gelul van "met mij is iedereen het lekker eens, ook een DVP en met jou niet, nèè, nèè." Hij verdient zeker een plakplaatje in zijn schrift van de juf.

En dit is voor mij the final.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is het standje om condooms te laten verdwijnen of stiekem te slopen.
Nooit geweten. Nu is doggy niet mijn favo standje. Cowgirl, maar nog liever reverse cowgirl. Missionaris ook top, maar dan moet er flink getongd worden. En anders is een flinke pijpbeurt tot het einde ook een optie. Toch een keer naar Joke toe...😉
 
Waar hebben we het hier over? Er is hier sprake van dienstverlening, tegen een fors tarief. De klant verlangt en betaalt en de DVP biedt. Bij professionele dienstverlening hoor je van tevoren een beschrijving te krijgen van die dienstverlening en de voorwaarden en kun je als klant jouw eisen ook bespreken. Van alle DVP's op dit forum doet @Belle dat in mijn ogen het meest professioneel. Zij heeft heel duidelijk haar algemene voorwaarden of kleine lettertjes of hoe je het noemen wilt, op haar site staan. Wat mag ik bij een date van haar verwachten en wat niet? Ideaal! Bij een date met Belle weten klant en DVP zo precies waar ze aan toe zijn: wat mogelijk is en wat niet mogelijk is. In mijn ogen zouden daarom alle DVP's aan Belle het voorbeeld mogen nemen. Dan heb je dit soort discussies ook nooit meer. Doet een DVP dat niet en wordt van tevoren niet alles duidelijk besproken, dan is het aan het gezond oordeel van cliënt en DVP om tijdens het spel zaken te communiceren of te kijken hoe het natuurlijk verloopt. Jullie kunnen van me vinden wat jullie willen, ik vind het allemaal best, maar ik weet dat ik vrouwen en de DVP met respect behandel. Ik ga niet onbeschoft allerlei grenzen over of dingen doordrukken.
Mensen met kritiek over mij: waren zij er telkens bij dat ik met een DVP een date had dat zij zo kritiek op mij denken te hebben?

Ik heb zelfreflectie. Er is in mijn hele wandelcarrière één dingetje waarvan ik achteraf zeg: dat had ik niet zo moeten doen en dat was afgelopen donderdag en dat staat in de recensie die ik vandaag heb geplaatst. Ik kreeg toen een afkeurende reactie en hield daar dan ook meteen mee op.

Ik neem het @Deug-genietje dan ook heel erg kwalijk mij zo zwart te maken. En dat kinderachtige gelul van "met mij is iedereen het lekker eens, ook een DVP en met jou niet, nèè, nèè." Hij verdient zeker een plakplaatje in zijn schrift van de juf.

En dit is voor mij the final.
Ik vraag voor aanvang gewoon of er misschien dingetjes zijn die ze echt niet wil doen en die doe ik dan ook niet
Meestal krijg ik echter dan te horen dat ik mijn gang maar moet gaan en ze wel aangeeft waar de grens ligt
 
Zover ik weet staat al 11 jaar heel erg duidelijk op mijn site wat er wel en niet kan. Dus kom niet met zo'n flut uitspraak. Heb tig keer gehoord dat mijn website een vd informatiefste is die men gezien heeft, dus weet niet waar u die opmerking vandaan haalt meneer PIPPI. En mocht u dat niet geloven.. lees even mijn gastenboek door van 8 pagina's.
 
Dat Chinese dames, incl. DVP's niet gewend zijn oraal verwend te worden weeik uit ervaring. Kom er met regelmaat en als het zo ver komt dan vinden ze het eerst raar maar daarna heeeeel lerg ekker en enekele van de prive dames die ik gebeft heb, hebben ook gezegd dat een chinese man dat nog nooit bij haar gedaan had. Zo zie maar weer elke keer een nieuwe ervaring, niet voor de een dan voor de ander. Sex waarvan je samen geniet is de beste sex, toch

Tall
 
Ik vind het maar een onpersoonlijk standje. Je ziet alleen maar een rug, geen oogcontact, geen goed zicht op de tieten. Geen meerwaarde voor mij
Dan denk ik dat jij de dames welke je bezoekt nog een beetje moet bijscholen hoor.
onpersoonlijk , ik weet het niet hoor .Als ze je beide handen aanreikt om haar zo stevig te kunnen vasthouden en dan ook nog dat hoofdje bijna 180° graden gaat draaien waarbij ze je met die pretoogje aankijkt . Als ze dan nog over een mooi stel borsten beschikt zie je die bij een gedraaid hoofd ook mooi om het hoekje komen kijken . als je dit voor een spiegel kan doen is het natuurlijk helemaal af .
In mijn begin periode was dit standje voor mij echt bijna onmiddellijk salvo lossen en dus steeds op einde . Maar oefening en herhaling baart ook hier kunst en dus mag dit standje er nu ook al tussendoor eens bij zijn . Het leuke eraan is dat je inderdaad zelf bepaalt hoe snel het gaat . Dames die dit standje ook graag hebben houden meestal ook van de afwisseling in snelheid, nu eens langzaam en plagend juist aan de ingang van het speelpleintje en zo opbouwend tot ze zelf diep en hard willen . echt al heerlijk fantastische orgasme gehad zo en ook al voorgevallen dat dit letterlijk samenviel met een hoogtepunt van de dame . Samen trillend van genot die laatste druppels eruit halen . de max .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan