Dames die veel zweten tijdens het spel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan ook lekker zijn, afgelopen week een gehad die me gewoon nat druppelde, vond het niet ruiken, of een rare luchtje aanhangen,.

Maar dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon.
Dat is misschien nog wel een goede toevoeging, dat het dus wel een dame moet zijn wiens zweet niet enorm stinkt. In het algemeen is mijn ervaring dat vers zweet niet vervelend ruikt (de bouwvakker heeft vaak wat oud zweet rondhangen en helaas sommige dames ook). Maar het verschilt waarschijnlijk wel van persoon tot persoon.
 
Tijdens dagen van een hittegolf ga ik normaal nooit wandelen. Neen, al dat gezweet en lekkend gedoe da's niks voor mij.
Maar soms, als de spanning me te hoog werd, ging ik toch wel eens naar een mij zeer goed gekende dame met wie ik al heel wat afspraakjes had gehad. En na zolang ben je wel erg vertrouwd met elkaar. En als er dan lustig op los gezweet werd stoorde me dat amper of niet. Maar met een andere mij minder vertrouwde dame zou me dat toch wel echt storen.
 
Wachten tot het echt zomer is. Of dat dit jaar nog gaat lukken??? Dat naar een dame gaan waarbij de ontvangstlokatie geen airco heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan