Dames die zich graag laten masseren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Paar jaar geleden kwam ik wel eens bij een dame in Hoogvliet Rotterdam die zich Miss Blue of Jay noemde. Dat was elke keer een waar feest als je van tatoos en een beetje kinky houdt. Zij bood de Vice Versa massage aan zodat na een tijdje teasen en pleasen de rollen worden omgedraaid en je haar dus even lekker erotisch mag masseren. Ik vond het heerlijk.
 
Een tijdje terug bij Wendy in Breda geweest en haar ook gemasseerd. Leuke, lekkere ervaring.

Ik wil al een tijdje een afspraak met haar maken, maar ze is niet bereikbaar. Meerdere malen proberen te bellen, appen en ook sms-en..
 
Ik moet nog de eerste dvp tegenkomen die een massage afslaat…
Ik wel. Afgelopen week Kiki bezocht. "Ik hou niet van knuffelen". Date was een totale deceptie. Ze lijkt ook wel hoog zwanger, zo'n buik. Foto's zijn niet van haar. Uiteindelijk deel van mijn geld terug gekregen, dat was wel netjes.


 
Ik wel. Afgelopen week Kiki bezocht. "Ik hou niet van knuffelen". Date was een totale deceptie. Ze lijkt ook wel hoog zwanger, zo'n buik. Foto's zijn niet van haar. Uiteindelijk deel van mijn geld terug gekregen, dat was wel netjes.


Ik probeer haar al dagen te bereiken, maar ik krijg haar niet te pakken op whatsapp en ook niet als ik haar bel..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan