Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ana heeft heerlijke borsten. Een eeuwigheid gelden werkte ze ook een tijd in de Geleenstraat. Toen onder de naam Carolien. Heb haar ook paar jaar geleden in Gent bezocht. Verwacht geen GFE maar haar borsten zijn fenomenaal.
 
Je bent één van de eersten die een bericht post, nadat deze webstek er nogal wat uurtjes uit heeft gelegen...

Wat de dame betreft; als ze echt is, dan is ze in elk geval iemand die voor de verandering eens niet zo'n idioot hoog tarief per uur vraagt.
 
Je bent één van de eersten die een bericht post, nadat deze webstek er nogal wat uurtjes uit heeft gelegen...

Wat de dame betreft; als ze echt is, dan is ze in elk geval iemand die voor de verandering eens niet zo'n idioot hoog tarief per uur vraagt.
Oh echt? Ik had het niet eens door. Ik wilde de site openen en dat werkte in 1x. Beginnersgeluk waarschijnlijk ;)
 
Iemand ervaring met deze dame?

Ik weet niet hoe Redlights werkt, maar als iemand geverifieerd is, betekent dat dat iemand te vertrouwen is?
 
Iemand ervaring met deze dame?

Ik weet niet hoe Redlights werkt, maar als iemand geverifieerd is, betekent dat dat iemand te vertrouwen is?
Nee. Je kunt je verifiëren en vervolgens foto's van iemand anders toevoegen.
 

Dat is wel eentje waarvan ik de borsten wil meemaken. Alleen knap onwijs erg af op het "1h-€150-1* & 1h-200-2*"... Hoef gelijk die borsten niet meer mee te maken als ik zoiets lees. Zal zeker ook iedere seconden aan het tellen zijn tot je de deur uit bent
 
Zij stond niet achteraan toen de borsten werden uitgedeeld.

Deze foto's zijn wel vaker opgedoken en gaan al wat langer rond. Ik heb grote twijfel of dit een echte foto's zijn en of dit dus geen fake advertentie is, maar ben wel benieuwd als het toch echt is.
 
Zoals vroeger bij hookers was er een onderdeel met ondervindingen van bezoeken bij damens die op zijn minst een E cup hebben en daar waar de boezem puur natuur is.
 
Ik zal misschien de spits afbijten .
Hoe ik een link moet plaatsen weet ik jammer genoeg niet maar aan mijn uitleg gaan jullie deze wel vinden.
Namelijk yentel hele mooie grote borsten ontvangt bij instituut René te Eke en adverteert op RL .
Zeer vriendelijke dame en de sex is super.
 

Iemand onderhand al ervaring met deze dame?

Niet veel van bekend. Adverteert wel al lang en wisselt veel van locatie. Ben ook wel benieuwd.

Zie ook onderstaande.

 
Selma en Ellen bij massagewereld .
 
Selma en Ellen bij massagewereld .
Met alle respect, maar dit kunnen we toch niet scharen onder "grote natuurlijke borsten"?
 

Dat is wel eentje waarvan ik de borsten wil meemaken. Alleen knap onwijs erg af op het "1h-€150-1* & 1h-200-2*"... Hoef gelijk die borsten niet meer mee te maken als ik zoiets lees. Zal zeker ook iedere seconden aan het tellen zijn tot je de deur uit bent

Helaas heb je daar helemaal gelijk in: heb ze 'ns bezocht en kan maar 1 ding zeggen: MIJDEN als de pest!
Na het cashen kan ze niet snel genoeg van je verlost zijn!
(en in het echt is ze ook een stuk minder sexy - wél grote borsten en billen, maar ook serieus buikje en cellulitis erbij ondertussen 🙄)
Een schande voor het vak!
 
Heren ik ben op bezoek geweest bij Tatiana In Zulte 50 jarige dame al mag je daar 10 j bij tellen wel een tegenvaller van formaat. Vingeren tongzoenen mag je niet doen van het uur dat ik er was 45 min babbelen over haar kinderen die geld nodig hebben en bla bla bla.
Dan over tot actie 2 a 3 min pijpen waarna ze direct olie begint te gebruiken om je zo snel mogelijk te doen klaar komen wel das bij deze niet gelukt had echt geen zin meer na al dat gezever over haar kinderen. Kortom deze dame is vergane glorie deed me denken aan Evi ,Evelien in Sint-Niklaas ook een bijna 60 jarige dame al adverteert die nog als 44 jarige (schande) wanneer en waar mag ik nu eens een dame aantreffen die niet liegt over haar ouderdom en die wel grote borsten heeft maar die je geeft waar je voor komt . Blijkbaar is dat moeilijk te vinden . Jammer
 
Terug
Bovenaan Onderaan