Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem hoort kennelijk niet tot de mogelijkheden. Dat's dan wel jammer.
Intiem behoort wéldegelijk tot de mogelijkheden....

Mijn tips, mogelijk al gepost hoor.
Vroegere raamdame uit Gent, Antwerpen en korte periode in NL dachtek (maar vooral Gent), Poolse milf Carolien.


Mensen die al meer dan 10 jaar wandelen kennen ze ongetwijfeld van haar raamperiode.
Giga naturelle tieten op een relatief slank lijf, en nu nog steeds ondanks haar leeftijd van begin de 40.
Maar ze verzorgt zich dan ook heel goed.

Heb voor 350 euro een mooie prive opname met haar mogen doen enkele maanden terug in een hotel in centrum Gent 🤪

En Angy, ondertss een borstverkleining ondergaan, die is ook bekend van jaren terug te ontavngen in het Brusselse, hier 1x ervaring mee gehad.
Videocamera toen ook mogen meedoen, maar opname was spijtig genoeg compleet mislukt.
En nu wil ze geen prive opnames meer doen, spijtig genoeg.


Ze heeft ook nog een oude topic staan ergens op youppie.net.
 
Het staat niet op het menu van haar mogelijkheden in haar kinky-adv.
Maar als je het uit eigen ervaring weet dan is dat voor menig een vast waardevolle informatie.
So what?

Al die opsommingen in zulke profielen moet je niet zo serieus nemen...dingen die ze doen staan er niet op, en omgekeerd, dingen die ze wel opsommen doen ze niet.

Who cares.

Iedereen die wandelt weet toch dat profielen allesbehalve een exacte wetenschap is, was dan ook verbaasd dat je al direct concludeerde dat ze geen intiem doet gewoon omdat ze het niet op haar profiel zet.
 
Weet iemand meer van deze dame? Nog niet eerder gezien.

Wel een vrolijke uitstraling.



Is al een topic over: https://www.girlsreview.nl/threads/fabiana-hoorn-voorheen-utrecht-amersfoort-kinky.3618/#post-136858 Je moet wel heel veel geluk hebben om een afspraak met haar te krijgen :ROFLMAO:
 
Aanrader !
Emma was mijn laatste dvp voordat ik een vriendin kreeg & ik moet zeggen.. een beter einde kon ik niet krijgen.
Mega tieten indeed, nzc ben ik niet vies van ( alle beide laten testen dezelfde dag en was enige klant die dag omdat ik haar eerst mee uit eten nam na haar test )
Ik zat dus safe en mede daardoor echt geweldig! Ze spreekt goed Engels, heeft een mooi gezichtje en mooie lach. Goed verzorgd, kleedt zich lekker geil en kan heeeerlijk tongen. En die tieten.. wauuuuw wauw wauw. Daar ga ik nog vaak over dromen !
 
Aanrader !
Emma was mijn laatste dvp voordat ik een vriendin kreeg & ik moet zeggen.. een beter einde kon ik niet krijgen.
Mega tieten indeed, nzc ben ik niet vies van ( alle beide laten testen dezelfde dag en was enige klant die dag omdat ik haar eerst mee uit eten nam na haar test )
Ik zat dus safe en mede daardoor echt geweldig! Ze spreekt goed Engels, heeft een mooi gezichtje en mooie lach. Goed verzorgd, kleedt zich lekker geil en kan heeeerlijk tongen. En die tieten.. wauuuuw wauw wauw. Daar ga ik nog vaak over dromen !
maar wat heb je betaald?
 
Iemand ervaring met deze dame? Ontving eerder in Balen (BE).
Een 2tal jaaren geleden wel eens geweest. Ze ontving toen in Peer. Geweldig lijf geweldige tieten. Leeftijdsindicatie aan de lage kant, maar dat mocht de pret niet drukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan