Dames met grote natuurlijke borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervarigen met deze I-cuppert?


Als ik op de naam zoek dan krijg ik allemaal andere recenties...
Deze ga ik nemen als ze weer terug is
Ik moet het gewoon doen
Ondanks de naare berichten die ik lees
Ik ka dit niet uit me gedachten zetten en ga het gewoon doen die tieten echt super mega mooi

Ik vind haar wel wat weg hebben van sensual jane
 
Deze ga ik nemen als ze weer terug is
Ik moet het gewoon doen
Ondanks de naare berichten die ik lees
Ik ka dit niet uit me gedachten zetten en ga het gewoon doen die tieten echt super mega mooi

Ik vind haar wel wat weg hebben van sensual jane
Als je een Sensual Jane fan bent, neem eens een kijkje in het SKW Antwerpen. De Roemeense Daria zit daar overdag op de Verversrui 22. Mooie brunette uit Roemenië, met heerlijke natuurlijke E-cup.
 
Als je een Sensual Jane fan bent, neem eens een kijkje in het SKW Antwerpen. De Roemeense Daria zit daar overdag op de Verversrui 22. Mooie brunette uit Roemenië, met heerlijke natuurlijke E-cup.
Bedankt voor de aanrader ik ga er zeker een keer kijken ben er nog nooit geweest maar lijkt me een goede stap om er heen te gaan zitten er nog meer met flinke boezems
 
Deze ga ik nemen als ze weer terug is
Ik moet het gewoon doen
Ondanks de naare berichten die ik lees
Ik ka dit niet uit me gedachten zetten en ga het gewoon doen die tieten echt super mega mooi

Ik vind haar wel wat weg hebben van sensual jane
Ik snap de verleiding dude, is niet te weerstaan. Ben er ook voor gevallen en was echt een vreselijke ervaring, had net zo goed een neukpop kunnen zijn zo passief. Tits mochten niet eens aangeraakt… maar ja, ik snap dat je dat met eigen ogen moet zien en ervaren, go for it!
 
Ik snap de verleiding dude, is niet te weerstaan. Ben er ook voor gevallen en was echt een vreselijke ervaring, had net zo goed een neukpop kunnen zijn zo passief. Tits mochten niet eens aangeraakt… maar ja, ik snap dat je dat met eigen ogen moet zien en ervaren, go for it!
ik trek gewoon me stoute schoenen aan en vertel haar hier over
Vraag alles van tevoren voordat ik me broek uit trek om alles te voorkomen
Mis. Dat het een juiste oplossing is
Ik krijg haar niet uit me hoofd
 
Allen ik heb vandaag bij Barbara geweest adverteert op RL kan spijtig genoeg geen link plaatsen maar ze zit tot zaterdag in Dendermonde dus makkelijk te vinden op RL ze heeft een lekkere G cup maar ze zei dat ze nog groter waren geworden en ze vertelde geen leugens wat een joekels met grote tepelhoven erop lekkere malse kont en pijpt enorm lekker ze wordt ook graag gelikt . Maar eenmaal als ze op jou komt zitten heb je een ongelooflijk uitzicht op die enorme joekels.
En tijdens het pijpen gebruikt ze veel speeksel zodat je eikel druipt van de geilheid . Ze ging mij laten weten wanneer ze terug naar Dendermonde komt want deze kanjer ziet mij dan zeker terug .
Top ervaring 👍
 
Allen ik heb vandaag bij Barbara geweest adverteert op RL kan spijtig genoeg geen link plaatsen maar ze zit tot zaterdag in Dendermonde dus makkelijk te vinden op RL ze heeft een lekkere G cup maar ze zei dat ze nog groter waren geworden en ze vertelde geen leugens wat een joekels met grote tepelhoven erop lekkere malse kont en pijpt enorm lekker ze wordt ook graag gelikt . Maar eenmaal als ze op jou komt zitten heb je een ongelooflijk uitzicht op die enorme joekels.
En tijdens het pijpen gebruikt ze veel speeksel zodat je eikel druipt van de geilheid . Ze ging mij laten weten wanneer ze terug naar Dendermonde komt want deze kanjer ziet mij dan zeker terug .
Top ervaring 👍
 
Ik ben op zoek naar dames met grote borsten, vanaf cup DD, die ook grote (liefst donkere) tepels hebben.
Liefst als een kleine pannenkoek. Zie mijn profielfoto als voorbeeld. Ze zijn helaas niet zo vaak te vinden.
Als jullie suggesties hebben voor ergens in de randstad, houd ik me aanbevolen.
 
Enorme boezem met klein donkere pannenkoekjes erop.


Grotere pannenkoeken, dan wel niet donker en buiten de Randstad.

 
Ontving ze toen in Almere in een mooi nieuwbouw appartement ergens aan het water? Ik twijfel erg door de bijgevoegde oudere foto. Borsten leken toen wel wat minder fors dat op de foto's en haar kont trouwens ook. Foto's zijn ook wel erg bewerkt en ze was in werkelijk wat meer gewoontjes?

Bedankt.
Heb haar gisteren bezocht . Het is de dame van de foto's. En ik had een top ervaring. Heerlijk die giga borsten . Lekker zoenen met tong . Geweldig pijpen waarbij ook DT en lekker curvy lichaam . Mmm ik ga zeker nog is langs .
 
Heb haar gisteren bezocht . Het is de dame van de foto's. En ik had een top ervaring. Heerlijk die giga borsten . Lekker zoenen met tong . Geweldig pijpen waarbij ook DT en lekker curvy lichaam . Mmm ik ga zeker nog is langs .
Bedankt. Ik ga ook maar weer eens kijken. Twijfel nog steeds of ik haar nou ontmoet heb. Borsten leken toen wel groot maar niet zo groot als nu, dacht ik. Er is wat silicone bijgekomen ben ik bang, of niet?
 
Gaat het hier over Sonya G cup?
Ja klopt. Onderstaande nog even de link. Het eerste citaat gaat nogal ver terug in dit draadje maar daar stond ook ergens de link.



 
Terug
Bovenaan Onderaan