Dames met grote silicone borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zit op een vaste locatie in koln. Vroeger zat ze ook wel eens in duisburg. Ik weet niet of ze naar nederland zou willen komen in het verleden heeft ze het in ieder geval nooit gedaan. Deze meid is wel wat dikker geworden als vroeger maar ze geeft nog steeds topservice en is heel vriendelijk.
 
Ze zit op een vaste locatie in koln. Vroeger zat ze ook wel eens in duisburg. Ik weet niet of ze naar nederland zou willen komen in het verleden heeft ze het in ieder geval nooit gedaan. Deze meid is wel wat dikker geworden als vroeger maar ze geeft nog steeds topservice en is heel vriendelijk.
Jammer dat ik nooit meer in Duitsland moet zijn voor m'n werk. Voor die Alexa had ik wel even een stuk omgereden….?
 
Jezus!?

weet je of die Alexa ook wel eens in Nederland komt? Dit is toch iets wat een man ooit een keer mee moet maken in zijn leven?
Toch maar ff een afspraak bij d'r gemaakt voor 3 uur vertier. Voor de boel weer op slot gaat! Zij staat al een tijd boven aan mijn big 5. Sandra Star en Jasmin Jordan was ik net te laat. Sandra is voor het grote werk gegaan. Stonden ook jaren in Duisburg. Gouden tijd was dat! Kan niet wachten om met die pompoenen te jongleren. Wordt een toverdosis blauw pilletjes. Ze is echt super chill aan de telefoon.

Tschüß
Tampert
Jezus!?

weet je of die Alexa ook wel eens in Nederland komt? Dit is toch iets wat een man ooit een keer mee moet maken in zijn leven?
 

Ze is er weer....
En deze wil ik jullie ook niet onthouden.... lilly..........

Zo als die lilly in nederland zou zijn had ik t wel geweten idd. Lijkt me zo geil om zo een soort dame een keer te bezoeken. Moet de service ook wel goed zijn natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan