Dreamer Mike
Vaste klant
eeuwig zonde ze had die meloenen wel groter kunnen laten maken, en een beetje botox in de lippen geen probleem... dan was het echt een fantastisch
Damn, ze was echt knap...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereneeuwig zonde ze had die meloenen wel groter kunnen laten maken, en een beetje botox in de lippen geen probleem... dan was het echt een fantastisch
eeuwig zonde ze had die meloenen wel groter kunnen laten maken, en een beetje botox in de lippen geen probleem... dan was het echt een fantasti
Onvoorstelbaar dat ze dit haar zelf aandoet. Was er niemand die zoiets had van ,ik zou het niet doen lieverd.Damn, ze was echt knap...
Wat bezielt die vrouwen om hun lippen zo te laten bewerkenDie heeft ook echt een mislukt hoofd nu helaas...
Niet alleen haar lippen in dit gevalWat bezielt die vrouwen om hun lippen zo te laten bewerken![]()
Maar grote tieten zijn lekker. Die absurde lippen helemaal niet. Vroeger waren er de Score modellen, vrouwen met enorme tieten en toch een mooi natuurlijk gezicht.Niet alleen haar lippen in dit geval
Ik doelde meer op de andere aanpassingen in haar gezichtMaar grote tieten zijn lekker. Die absurde lippen helemaal niet. Vroeger waren er de Score modellen, vrouwen met enorme tieten en toch een mooi natuurlijk gezicht.
Wat is het toch jammer dat dit soort vrouwen niet meer lijken te bestaan.Maar grote tieten zijn lekker. Die absurde lippen helemaal niet. Vroeger waren er de Score modellen, vrouwen met enorme tieten en toch een mooi natuurlijk gezicht.
Helemaal mee eens , paar goeie silliconentieten is niks mis mee maar ze slaan helemaal door tegenwoordig waardoor ze op een gegeven moment hun hele lichaam hebben verminkt.Wat is het toch jammer dat dit soort vrouwen niet meer lijken te bestaan.
Mooi natuurlijk koppie maar met gigantische borsten... precies mijn smaak maar zie eigenlijk nooit een dvp die hier aan voldoet.
Poolse Anna is een icoon van het silliconentietenbestaan in Nederland , wie van grote tieten houdt maar Anna niet heeft gekend heeft niet alles uit het leven kunnen halen.Poolse ana
Ook vaak bezocht wat een borsten en dan nog met olie pff geen houden aan.
Er stond ook vaak een andere dame op haar kamer met zwart haar en kleine krulletjes die was ook goed
Heb je die al echt gezien? De foto's zien er wat fake uit.Celine van Privehuis Almere
Als je bij Poolse Anna bent geweest heb je nu niks meer te zoeken op de Wallen , zit wel wat Oostblok silliconentieten geweld maar dat is alleen maar gericht op toeristen hun poen uit hun zak te trekken.Waar kan ik nu op de Wallen de beste siliconen dames vinden ? Ik ga binnenkort weer naar Adam. Ben er lang niet meer geweest.
Ben vroeger bij Anna, Svetlana en Britney langsgeweest en zoek eigenlijk weer zoiets. Beetje verkeerde topic dit maar denk dat deze vraag hier het beste past.
Het liefst echt ook beetje bimbo nog
Thaise Britney? Benieuwd of die nog actief is, al in geen eeuwen gezien.Waar kan ik nu op de Wallen de beste siliconen dames vinden ? Ik ga binnenkort weer naar Adam. Ben er lang niet meer geweest.
Ben vroeger bij Anna, Svetlana en Britney langsgeweest en zoek eigenlijk weer zoiets. Beetje verkeerde topic dit maar denk dat deze vraag hier het beste past.
Ze zit in Pittem, BelgiëThaise Britney? Benieuwd of die nog actief is, al in geen eeuwen gezien.
Anna was een absolute topper, supersympathieke vrouw ook en heerlijke borsten.Poolse Anna is een icoon van het silliconentietenbestaan in Nederland , wie van grote tieten houdt maar Anna niet heeft gekend heeft niet alles uit het leven kunnen halen.
Aan het einde van haar carrière ben ik nog eens langsgegaan, en ze was meer relaxed. Was einde van de middag, dus misschien had dat ermee te maken?Minder qua inzet, maar niet minder geil vond ik ook Gloria (alb) op de hoek van de trompettersteeg. Die had ook enorme ballen.
Bij Stella denk ik nogWaar kan ik nu op de Wallen de beste siliconen dames vinden ? Ik ga binnenkort weer naar Adam. Ben er lang niet meer geweest.
Zeker! Ook erg sympathiek, iets te bimbo voor mij….Ooit eens bij Stella binnengeweest, aanrader!
Haar tieten zijn echt heerlijk en ze doet goed mee.