Dames met grote silicone borsten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar grote tieten zijn lekker. Die absurde lippen helemaal niet. Vroeger waren er de Score modellen, vrouwen met enorme tieten en toch een mooi natuurlijk gezicht.
Wat is het toch jammer dat dit soort vrouwen niet meer lijken te bestaan.
Mooi natuurlijk koppie maar met gigantische borsten... precies mijn smaak maar zie eigenlijk nooit een dvp die hier aan voldoet.

Wat is het toch jammer dat dit soort vrouwen niet meer lijken te bestaan.
Mooi natuurlijk koppie maar met gigantische borsten... precies mijn smaak maar zie eigenlijk nooit een dvp die hier aan voldoet.
Helemaal mee eens , paar goeie silliconentieten is niks mis mee maar ze slaan helemaal door tegenwoordig waardoor ze op een gegeven moment hun hele lichaam hebben verminkt.

Poolse ana
Ook vaak bezocht wat een borsten en dan nog met olie pff geen houden aan.

Er stond ook vaak een andere dame op haar kamer met zwart haar en kleine krulletjes die was ook goed
Poolse Anna is een icoon van het silliconentietenbestaan in Nederland , wie van grote tieten houdt maar Anna niet heeft gekend heeft niet alles uit het leven kunnen halen.

Waar kan ik nu op de Wallen de beste siliconen dames vinden ? Ik ga binnenkort weer naar Adam. Ben er lang niet meer geweest.
Ben vroeger bij Anna, Svetlana en Britney langsgeweest en zoek eigenlijk weer zoiets. Beetje verkeerde topic dit maar denk dat deze vraag hier het beste past.
Het liefst echt ook beetje bimbo nog

Waar kan ik nu op de Wallen de beste siliconen dames vinden ? Ik ga binnenkort weer naar Adam. Ben er lang niet meer geweest.
Ben vroeger bij Anna, Svetlana en Britney langsgeweest en zoek eigenlijk weer zoiets. Beetje verkeerde topic dit maar denk dat deze vraag hier het beste past.
Als je bij Poolse Anna bent geweest heb je nu niks meer te zoeken op de Wallen , zit wel wat Oostblok silliconentieten geweld maar dat is alleen maar gericht op toeristen hun poen uit hun zak te trekken.

Bespaar jezelf de moeite en houdt je centen in je zak.

Thaise Britney? Benieuwd of die nog actief is, al in geen eeuwen gezien.

Poolse Anna is een icoon van het silliconentietenbestaan in Nederland , wie van grote tieten houdt maar Anna niet heeft gekend heeft niet alles uit het leven kunnen halen.
Anna was een absolute topper, supersympathieke vrouw ook en heerlijke borsten.

Minder qua inzet, maar niet minder geil vond ik ook Gloria (alb) op de hoek van de trompettersteeg. Die had ook enorme ballen.

Gloria met haar enorme ballen in korteshirtjes! damn goede herinneringen aan. Veel geweest vanaf haar 22e tot haar laatste dagen op de wallen. Waar is ze gebleven?

Ik kwam een keer net de deur uit na een hete sessie. Het gordijntje was nog dicht.

Liep er net een groep echte dronken engelsen langs. Die bleven staan wachten tot het gordijntje weer open ging.

Ze zagen Gloria en ik kreeg veel hell yeah gejoei haha. Goud!

Minder qua inzet, maar niet minder geil vond ik ook Gloria (alb) op de hoek van de trompettersteeg. Die had ook enorme ballen.
Aan het einde van haar carrière ben ik nog eens langsgegaan, en ze was meer relaxed. Was einde van de middag, dus misschien had dat ermee te maken?

Pijpen zonder condoom, anaal en klaarkomen in haar mondje gedaan. Dingen die ik niet van haar verwachtte, maar die ze toch prima deed. Ben toen een uur binnen geweest voor een "normale" prijs. Ik weet niet meer zeker, maar ik denk dat ik €250 of €300 heb betaald voor alles...

En inderdaad enorme borsten onder een kort shirtje....

Bij Stella denk ik nog

Terug
Bovenaan Onderaan