Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook in de Corona tijd heb ik nog nooit geneukt met een glazen wand tussen mij en de dvp in😁
Ze kunnen sluiten en verbieden wat ze willen tijdens corona ging ik gewoon naar mijn vaste dame en andere boden aan naar mij huis te komen en ja gewoon gedaan mijn leven ik doe wat ik wil ik had schijt aan het corona beleid ik ging ook gewoon naar buiten toen niet mocht en in winkels geen mondkapje op.
En is ook lastig om te tongen en te beffen met kapje op was de grootste onzin ooit.🤣🤣🤣

Ik ben met Den Haag niet bekend. Woon zelf omgeving Dordrecht. Zijn deze straten het reisje waard? Vermoedelijk met het OV. Ik ga er even van uit, dat ze allemaal op loop afstand van elkaar zijn. Alvast bedankt voor de feedback en info.

Ik ben met Den Haag niet bekend. Woon zelf omgeving Dordrecht. Zijn deze straten het reisje waard? Vermoedelijk met het OV. Ik ga er even van uit, dat ze allemaal op loop afstand van elkaar zijn. Alvast bedankt voor de feedback en info.
Als je toevallig in de buurt bent, is het wel even leuk om te kijken, maar om daar nou speciaal van Dordrecht voor naar Den Haag te reizen, is het niet waard.
En overdag zit er mijn inziens niet veel soeps.

zegt een wandelaar die 1x in de 10 jr in de haagse straatjes komt. kan je dus niet serieus nemen.
ik kom regelmatig een kijkje nemen in de Doubletstraat nemen, maar gezien het matige aanbod blijft het bij kijken.
Maar ik heb het verder ook niet nodig, om mijn sexleven een boots te geven.

Paar weken geleden sinds lange tijd weer eens een kijkje genomen in de Geleenstraat. Wat een afgang was dat zeg. Een tochtige straat, waar een handjevol dames achter het raam verveelt voor zich uit zaten te staren.

Nou, dat is echt de reis van Dordrecht naar Den Haag niet waard.

je bent totaal ongeloofwaardig. ik ga de negeer knop maar weer gebruiken.
Het is zo als het is.
En buiten de ramen wat al niks is, heb je buiten dat om, ook verder niks in Den Haag, het heeft wat van een slaperig provinciaals stadje. @p80, kan beter in Rotterdam uit stappen, dan kan hij er nog een leuk winkeldagje van maken.

Laatst bewerkt:
Recent bij dame in de doub geweest. Dominicana met spleetje tussen haar tanden dichtbij de pisbakken. Leuke ervaring. Effe haar naam vergeten..
is het niet deze dame?

Oneens, ik heb niets te klagen over de dagdienst in de Geleenstraat.
Maar het valt nog heel erg tegen.
Wat door sommige omschreven wordt als de beste of mooiste prostitutiestraat, valt in werkelijkheid heel erg tegen. Een klein straatje van misschien honderd meter, waar een paar dames achter de ramen zitten.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan