Ik zag vanmiddag haar bordje.Is Sibel er vandaag? Heb zin om haar weer ff te pompen![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zag vanmiddag haar bordje.Is Sibel er vandaag? Heb zin om haar weer ff te pompen![]()
zelfs haar blikje van de dag daarvoor staan er soms nog. zal wel een puinhoop bij haar thuis zijn.Dat zegt niks, het bordje staat er altijd.
Als de TL brandt is ze er.
Ze was aanwezig en heerlijk dat het was. Vanaf donderdag op vakantieIs Sibel er vandaag? Heb zin om haar weer ff te pompen![]()
Ze kunnen sluiten en verbieden wat ze willen tijdens corona ging ik gewoon naar mijn vaste dame en andere boden aan naar mij huis te komen en ja gewoon gedaan mijn leven ik doe wat ik wil ik had schijt aan het corona beleid ik ging ook gewoon naar buiten toen niet mocht en in winkels geen mondkapje op.Ook in de Corona tijd heb ik nog nooit geneukt met een glazen wand tussen mij en de dvp in![]()
Lisa - doubletstraat 20Zijn er nog toppers op dit moment? Wil met de lunch even een rondje maken
Wat voor de één een topper is, is voor een ander een afknapperZijn er nog toppers op dit moment? Wil met de lunch even een rondje maken
Ja, klopt allemaal. Zie ook https://www.girlsreview.nl/threads/plattegrond-info-den-haag.2622/Ik ben met Den Haag niet bekend. Woon zelf omgeving Dordrecht. Zijn deze straten het reisje waard? Vermoedelijk met het OV. Ik ga er even van uit, dat ze allemaal op loop afstand van elkaar zijn. Alvast bedankt voor de feedback en info.
Als je toevallig in de buurt bent, is het wel even leuk om te kijken, maar om daar nou speciaal van Dordrecht voor naar Den Haag te reizen, is het niet waard.Ik ben met Den Haag niet bekend. Woon zelf omgeving Dordrecht. Zijn deze straten het reisje waard? Vermoedelijk met het OV. Ik ga er even van uit, dat ze allemaal op loop afstand van elkaar zijn. Alvast bedankt voor de feedback en info.
Dan zou je toch even moeten wachten, de toppers treden pas in december weer op.Zijn er nog toppers op dit moment? Wil met de lunch even een rondje maken
Dat moet wel je type zijn.Lisa - doubletstraat 20
Lekker Columbiaans hapje voor de lunch
Helemaal mee eens , Doubletstraat is voor mij net alsof ik door een vuilnisbelt aan het slenteren ben dat mij afvraag wat doet men daar.Wat voor de één een topper is, is voor een ander een afknapper
zegt een wandelaar die 1x in de 10 jr in de haagse straatjes komt. kan je dus niet serieus nemen.Als je toevallig in de buurt bent, is het wel even leuk om te kijken, maar om daar nou speciaal van Dordrecht voor naar Den Haag te reizen, is het niet waard.
En overdag zit er mijn inziens niet veel soeps.
Wat voor de één een topper is, is voor een ander een afknapper
Maar wel een goeie inzet. Kan goed en lekker pijpen en nog steeds een strak kutjeDan zou je toch even moeten wachten, de toppers treden pas in december weer op.
Dat moet wel je type zijn.
Tenzij je van donkere vrouwen van middelbare leeftijd met overgewicht houd
ik kom regelmatig een kijkje nemen in de Doubletstraat nemen, maar gezien het matige aanbod blijft het bij kijken.zegt een wandelaar die 1x in de 10 jr in de haagse straatjes komt. kan je dus niet serieus nemen.
Dat zou best kunnen, maar het oog wil ook wat.Maar wel een goeie inzet. Kan goed en lekker pijpen en nog steeds een strak kutje
Het is zo als het is.je bent totaal ongeloofwaardig. ik ga de negeer knop maar weer gebruiken.
Oneens, ik heb niets te klagen over de dagdienst in de Geleenstraat.En overdag zit er mijn inziens niet veel soeps.
is het niet deze dame?Recent bij dame in de doub geweest. Dominicana met spleetje tussen haar tanden dichtbij de pisbakken. Leuke ervaring. Effe haar naam vergeten..
Maar het valt nog heel erg tegen.Oneens, ik heb niets te klagen over de dagdienst in de Geleenstraat.