Dames volgen op sociale media/ online contact

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook een Whatsapp contact van een dame die haar telefoonnummer nergens online geeft en mij zelf haar nummer heeft bezorgd. Ik zou het echter niet meer willen: ik kreeg het gevoel dat ze een vriendin als een ander werd. En dat is helemaal fout afgelopen, omdat ik gek genoeg te eerlijk en evenzeer te oneerlijk ben geweest. Ik vind het erg opletten, alleszins. Mij heeft het mijn dates met haar en het contact gekost..
 
Merk dat het andersom ook kan.
Sommige DVP's volgen mijn WA Status (kan zien wie het bekeken hebben) al maanden na een keer afspreken.
Weet iemand of dit gebruikelijk is?
 
Merk dat het andersom ook kan.
Sommige DVP's volgen mijn WA Status (kan zien wie het bekeken hebben) al maanden na een keer afspreken.
Weet iemand of dit gebruikelijk is?

Meestal kunnen ze dat alleen zien als ze je toegevoegd hebben met nummer. Dus waarschijnlijk sta je onder een random naam in hun telefoon?

Anders zou ik het niet weten. Als je deze DVP'S vaak bezoekt zullen ze je vast wel opgeslagen hebben.
 
Mensen die dit doen zijn wat geobsedeerd met de dames die ze bezoeken denk ik. Hopen misschien op meer, who knows

Vind het ook echt wel niet kunnen. Tenzij het de dame zelf is die uitreikt ofzo.

Als introvert persoon snap ik het gewoon echt niet hoe mensen dit zelfs durven... je ziet toch ook als een dame alles privé heeft staan dat het niet gewenst is...
Ik zou dit ook niet durven doen hoor. Zoeken om privé gegevens van dames te hebben om daarna ze te chanteren of de gegevens openbaar te maken 😌
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan