Dames volgen op sociale media/ online contact

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het ook wel interessant om de mening en ervaringen van dvp's te lezen zolang het het meepraten niet teveel op zelfpromotie gaat lijken, ook niet indirect
 
Mijn ervaring met de dames is dat ze het veel prettiger vinden als je ze gewoon normaal behandeld. Niet overdreven lief gaan doen en hun achterste likken (figuurlijk dan, letterlijk is dat vaak wel een succes). Gewoon vriendelijk zijn en geen zwaar overdreven gedoe voor of tijdens de date. Ik heb al een aantal keer verhalen aan mogen horen over mannen die te hard proberen 'favoriet' te worden.
 
ik gaf alleen mijn persoonlijke mening Ernie, en met name dat geslijm van een aantal mannen naar onze huisdames is toch wel opvallend. Maar ik zal er verder niks meer over zeggen.
Mja dat punt snap ik dan weer wel een beetje, als populaire dame is het hier waarschijnlijk makkelijker medestanders te krijgen/de lachers op je hand te krijgen/likes te krijgen dan voor een doorsnee lid.

Komt overigens ook vaak voor in de echte wereld.

Gebeurt soms zelfs als de dame niet eens op het forum zit dat er een fanclub in opstand komt als iets negatiefs gezegd wordt over die dame.

Is maar de vraag in hoeverre dat de "schuld" is van die dame, beter blijven die mannen gewoon objectief.

Ben het er zeker mee eens dat dames die hier buiten de recensies om meepraten een goede toevoeging zijn.
 
Het lijkt hier op deze website soms een mini-versie van Twitter…

Ik vind het positief om hier meningen (met soms wat reclame) en verhalen te lezen van DVP, fans en klanten :) Wie liever enkel mannenpraat leest kijkt wellicht beter elders…
 
Mijn ervaring met de dames is dat ze het veel prettiger vinden als je ze gewoon normaal behandeld. Niet overdreven lief gaan doen en hun achterste likken (figuurlijk dan, letterlijk is dat vaak wel een succes). Gewoon vriendelijk zijn en geen zwaar overdreven gedoe voor of tijdens de date. Ik heb al een aantal keer verhalen aan mogen horen over mannen die te hard proberen 'favoriet' te worden.
Likken op de juiste plaats is leuk, maar het achterste niet :)
 
Dank voor je toelichting, dit is een duidelijk standpunt @GreyFox, dan weet ook iedereen waar hij of zij aan toe is.

Natuurlijk is het prettig dat de "huisdames" van zich laten horen, maar ik vind ze de laatste tijd wel te nadrukkelijk aanwezig. Maar dat is een persoonlijke mening, Primair is de site toch bedoeld om ervaringen over het bezoek aan de dames met elkaar te delen, en dat lijkt mij toch meer een mannen aangelegenheid.
Wel, zelf was ik een hele tijd afwezig. @Belle zelfs nog langer. Zolang wij ons niet moeien in zaken dat ons geen moer aangaan, zoals de geliefde reviews zie ik het probleem niet?
@Empress Layla heeft haar eigen topic waar ze liefde rondstrooit. Ik heb dan per ongeluk een gangbang topic die nu geheel ontspoort is. Juist ons Belle moet nog een topic openen met sex memes. Kind is dan ook content.
Maar die topics kan je dan gewoon negeren. Zoals ik ook velen hier negeer die alsmaar hetzelfde zeiken.

Zolang er hier niemand zijn lul in mijn handen duwt zijn ze vrij om te typen wat ik wil.
Potjandorie sommigen moeten echt meer naar de dames van plezier gaan.
 
Wel, zelf was ik een hele tijd afwezig. @Belle zelfs nog langer. Zolang wij ons niet moeien in zaken dat ons geen moer aangaan, zoals de geliefde reviews zie ik het probleem niet?
@Empress Layla heeft haar eigen topic waar ze liefde rondstrooit. Ik heb dan per ongeluk een gangbang topic die nu geheel ontspoort is. Juist ons Belle moet nog een topic openen met sex memes. Kind is dan ook content.
Maar die topics kan je dan gewoon negeren. Zoals ik ook velen hier negeer die alsmaar hetzelfde zeiken.

Zolang er hier niemand zijn lul in mijn handen duwt zijn ze vrij om te typen wat ik wil.
Potjandorie sommigen moeten echt meer naar de dames van plezier gaan.
Inderdaad... minder lullen en meer doen!
 
Mja dat punt snap ik dan weer wel een beetje, als populaire dame is het hier waarschijnlijk makkelijker medestanders te krijgen/de lachers op je hand te krijgen/likes te krijgen dan voor een doorsnee lid.

Komt overigens ook vaak voor in de echte wereld.

Gebeurt soms zelfs als de dame niet eens op het forum zit dat er een fanclub in opstand komt als iets negatiefs gezegd wordt over die dame.

Is maar de vraag in hoeverre dat de "schuld" is van die dame, beter blijven die mannen gewoon objectief.

Ben het er zeker mee eens dat dames die hier buiten de recensies om meepraten een goede toevoeging zijn.
Er zijn niet veel voordelen aan het vrouw zijn. Maar inderdaad, hier op het forum een dvp zijn en een kontje als profielfoto zetten, hop die likes omhoog. Nu heb ik echt het grootste doel in mijn leven bereikt 🤓
Denk dat wij het grootste deel van onze fans nog altijd aan onze inzet en openheid te danken hebben. 🫶🏻
 
Er zijn hier letterlijk honderden topics op dit forum. Ik snap nog altijd de lol niet om te gaan zeuren over dames en heren die in bepaalde topics er een gezellig clubje op na houden waarin lol, liefde en soms ook wat leed gedeeld wordt. Er is dan vast een ander topic wat je wel ligt. Leven en laten leven.

Hetzelfde met social media. Wat voor nadelig gevolg voor je dagelijks leven heeft het dat anderen met elkaar daar plezier hebben? Ik zie echt het nut niet van het negatief daarover doen.

Business AND pleasure, not OR. Ik zie het probleem niet en je bent nergens toe verplicht.

Tuurlijk zijn de dames er niet om je vriendin te worden, maar dat betekent volgens mij nog altijd niet dat ze geen waardering en genegenheid voor je als mens kunnen hebben.

Het is allemaal niet zo zwart wit als anderen ons soms willen doen geloven.
 
Zo een epistel wil ik nu niet schrijven. Googelen en jezelf informeren. Loon kloof is al 1 waar je kan starten ☺️
maar als je man was geweest, had je je vak wat je nu uitoefent niet kunnen doen.
Dus het heeft ook voordelen om vrouw te zijn.
De loonkloof tussen mannen en vrouwen wordt steeds kleiner. En man of vrouw moeten inderdaad gelijk beloond worden voor een zelfde prestatie.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan