Dames volgen op sociale media/ online contact

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natuurlijk wel, maar om een link van only fans aan je profiel toe te voegen, waar je alleen op kan komen tegen betaling vind ik niet kunnen. Link naar website van een huis van plezier heb ik geen probleem mee, maar ik vind dit wel iets anders. Wellicht dat de moderator hier iets over kan zeggen, ik ben wel benieuwd hoe hij hier in staat.
Persoonlijk zie ik hier geen graten in, maar ik zet dan ook niet de algemene richtlijnen uit. Misschien dat @admin hier een ander visie op heeft, maar ik iig niet. Het is nog altijd aan jou om op de link te klikken en te subscriben.
Ten andere. Ik volg Lisa en de andere dames ook op hun social media, en soms komt er ook content voorbij dewelke niet betalend is.

**Persoonlijke mening**
En anderzijds vind ik het wel prettig dat onze huisdames van zich laten horen. Zo zien we ook de andere kant van het verhaal.
 
Persoonlijk zie ik hier geen graten in, maar ik zet dan ook niet de algemene richtlijnen uit. Misschien dat @admin hier een ander visie op heeft, maar ik iig niet. Het is nog altijd aan jou om op de link te klikken en te subscriben.
Ten andere. Ik volg Lisa en de andere dames ook op hun social media, en soms komt er ook content voorbij dewelke niet betalend is.

**Persoonlijke mening**
En anderzijds vind ik het wel prettig dat onze huisdames van zich laten horen. Zo zien we ook de andere kant van het verhaal.
Dank voor je toelichting, dit is een duidelijk standpunt @GreyFox, dan weet ook iedereen waar hij of zij aan toe is.

Natuurlijk is het prettig dat de "huisdames" van zich laten horen, maar ik vind ze de laatste tijd wel te nadrukkelijk aanwezig. Maar dat is een persoonlijke mening, Primair is de site toch bedoeld om ervaringen over het bezoek aan de dames met elkaar te delen, en dat lijkt mij toch meer een mannen aangelegenheid.
 
Primair is de site toch bedoeld om ervaringen over het bezoek aan de dames met elkaar te delen, en dat lijkt mij toch meer een mannen aangelegenheid.

Dat kan toch nog in de secties waarvoor het gemaakt is. Dit is het off-topic lounge waar de DVPs gewoon kunnen relaxen en meepraten met hun klanten en mensen in dit wereldje.
 
Dat kan toch nog in de secties waarvoor het gemaakt is. Dit is het off-topic lounge waar de DVPs gewoon kunnen relaxen en meepraten met hun klanten en mensen in dit wereldje.
Daar heb je inderdaad wel een goed put Ernie. Maar ik vind het alleen niet altijd erg prettig en dan met name al die mannen die er op af springen en alles maar zo geweldig vinden wat de dames posten.
 
Daar heb je inderdaad wel een goed put Ernie.

Vind zelf wel trouwens dat er evt wat meer moderatie mag komen, ik liep net ook te auwhoeren en eigenlijk is dat compleet offtopic en onnodige spam.

Maar zolang er niks aan gedaan word kan je de dames zowel mannen niks kwalijk nemen. De dames zijn ook niet overdreven aanwezig in recensie topics van anderen, dus ze respecteren wel anderen hun werk.

Vind het wel een goed contrast zo.
 
Vind zelf wel trouwens dat er evt wat meer moderatie mag komen, ik dat net ook te auwhoeren en eigenlijk is dat compleet offtopic en onnodige spam.

Maar zolang er niks aan gedaan word kan je de dames zowel mannen niks kwalijk nemen. De dames zijn ook niet overdreven aanwezig in recensie topics van anderen, dus ze respecteren wel anderen hun werk.

Vind het wel een goed contrast zo.
ik gaf alleen mijn persoonlijke mening Ernie, en met name dat geslijm van een aantal mannen naar onze huisdames is toch wel opvallend. Maar ik zal er verder niks meer over zeggen.
 
ik gaf alleen mijn persoonlijke mening Ernie, en met name dat geslijm van een aantal mannen naar onze huisdames is toch wel opvallend. Maar ik zal er verder niks meer over zeggen.

Ik geef je volkomen gelijk hoor, daarom ook mijn voorbeeld dat mijn gedrag ook niet kan omdat het spam is. Soms word er door een dame iets gepost en volgen er direct 5 berichten. Dit is wel irritant aan het worden aangezien het steeds meer word. 😂

Daarom ook meer moderatie, er word nog wel teveel toegelaten.
 
Ik geef je volkomen gelijk hoor, daarom ook mijn voorbeeld dat mijn gedrag ook niet kan omdat het spam is. Soms word er door een dame iets gepost en volgen er direct 5 berichten. Dit is wel irritant aan het worden aangezien het steeds meer word. 😂

Daarom ook meer moderatie, er word nog wel teveel toegelaten.
Dat is precies wat bedoel Ernie,
Het zijn iedere keer dezelfde mannen die dat doen, en het worden er inderdaad steeds meer.
 
ik gaf alleen mijn persoonlijke mening Ernie, en met name dat geslijm van een aantal mannen naar onze huisdames is toch wel opvallend. Maar ik zal er verder niks meer over zeggen.
Da's wel waar :) En niet alleen hier. De commentaren op een post van een dame op social media is soms echt wel grappig of erover.
Bij ons op't werk zouden ze zeggen "hij zit tot aan zijn schouders in't gat van den baas".
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan