Dames volgen op sociale media/ online contact

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Of, ik ben nog jong en heb nog een lekker lijf. Hoogtepunt van mijn leven en vanaf nu gaat het alleen maar bergaf gaan. Kan ik het maar beter aan iedereen tonen nu 😜
#geennormenenwaarden
ik denk dat het eerder een verdien model van je is, en zeker met die link van only fans in je profiel. Is gewoon een vorm van reclame. Ik neem het je niet kwalijk en begrijp het enigszins van jou kant wel. Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen.
 
Ik denk dat het meer bedoeld is om sommige mensen wakker te schudden.

Snap ik, en aan een kant heeft die ook zeker gelijk. Sommige mensen plaatsen echt onder elke foto wat een dame post iets, of onder elk bericht nog weer een opmerking. Het gaat soms wel ver. Je betaald inderdaad voor de sex en volgen op verschillende platforms tot daar aan toe, maar ook nog elke dag de hele dag in contact willen zijn. Meh..

Heb zelf alleen Instagram en Snapchat, volg er wel dames op.
Het enige wat ik op Instagram doe bij die dames is eigenlijk @Belle haar memes liken. 😂😂 Voor de rest doe ik weinig met die zooi. Hou liever van het socializen in het echt.
 
ik denk dat het eerder een verdien model van je is, en zeker met die link van only fans in je profiel. Is gewoon een vorm van reclame. Ik neem het je niet kwalijk en begrijp het enigszins van jou kant wel. Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen.
Vrijblijvende reclame*
Ik vrolijk liefst van al de mensen op met memes. Maar, mijn mama kan nie echt lachen met memes over kontgaten en gangbangs, dus dan maar onder 'Belle' 🙃
 
ik denk dat het eerder een verdien model van je is, en zeker met die link van only fans in je profiel. Is gewoon een vorm van reclame. Ik neem het je niet kwalijk en begrijp het enigszins van jou kant wel. Maar eigenlijk vind ik het niet kunnen.
En waarom vind je dat? Mogen mensen geen geld verdienen?
 
Laatst bewerkt:
En waarom vind je dat? Mogen mensen geen geld verdienen?
Natuurlijk wel, maar om een link van only fans aan je profiel toe te voegen, waar je alleen op kan komen tegen betaling vind ik niet kunnen. Link naar website van een huis van plezier heb ik geen probleem mee, maar ik vind dit wel iets anders. Wellicht dat de moderator hier iets over kan zeggen, ik ben wel benieuwd hoe hij hier in staat.
 
Natuurlijk wel, maar om een link van only fans aan je profiel toe te voegen, waar je alleen op kan komen tegen betaling vind ik niet kunnen. Link naar website van een huis van plezier heb ik geen probleem mee, maar ik vind dit wel iets anders. Wellicht dat de moderator hier iets over kan zeggen, ik ben wel benieuwd hoe hij hier in staat.
Nu blij?
 
Natuurlijk wel, maar om een link van only fans aan je profiel toe te voegen, waar je alleen op kan komen tegen betaling vind ik niet kunnen. Link naar website van een huis van plezier heb ik geen probleem mee, maar ik vind dit wel iets anders. Wellicht dat de moderator hier iets over kan zeggen, ik ben wel benieuwd hoe hij hier in staat.
Dit begrijp ik niet maar het zal aan mij liggen. Een link naar het privéhuis waar de dame eventueel werkt kan wel. Dat is dan toch reclame voor het privéhuis. Inkomsten gaan dan naar de eigenaar.
Maar een dame die een link zet naar haar OF pagina kan niet. Ze verplicht u toch niet dat je u daar op abonneren gaat. Of mogen de dames geen geld verdienen op een andere manier dan enkel dates te doen met de wandelaars 😔
 
Dit begrijp ik niet maar het zal aan mij liggen. Een link naar het privéhuis waar de dame eventueel werkt kan wel. Dat is dan toch reclame voor het privéhuis. Inkomsten gaan dan naar de eigenaar.
Maar een dame die een link zet naar haar OF pagina kan niet. Ze verplicht u toch niet dat je u daar op abonneren gaat. Of mogen de dames geen geld verdienen op een andere manier dan enkel dates te doen met de wandelaars 😔
Bij een link van een privehuis, hoef je niet te betalen, om deze te kunnen bekijken. Dat is mijn punt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan