Dames waar je heel vaak langs bent gelopen maar toch eens bij naar binnen wilt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rickdekoning

Meubelstuk
1.062
20/08/21
1.504
30
Wat is jullie ervaring met dames waar jullie heel vaak aan voorbij zijn gelopen, waarvan je zeker bent dat je ze van gezicht kennen, en waar je dan voor het eerst naar binnen gaat?
Ik loop soms best even door de straat en er zijn een aantal dames die ik vaak voorbij ben gelopen, en het voelt een beetje dat ze 10e keuze zijn als ik daarna toch naar binnen ga..... is nog zo ook :). Dus ik heb wat weerstand om toch naar binnen te gaan. Het laatste jaar heb ik het wat meer gedaan en heb ik Coral en Perla toegevoegd aan mijn lijst van favoriete dames, we hadden eigenlijk meteen een hele leuke klik.
Hoe reageren dames bij jullie als je na ze jaren voorbij te hebben gelopen toch uitprobeert?
 
Een keer meegemaakt dat een dame voor de grap zei of ik in de doubletstraat woon. Zo vaak zag ze mij lopen.

Sommige dames vragen of je haar eerder hebt bezocht omdat je haar bekend voorkomt. Beiden weten we dat het niet zo is.

Meestal een social talk waarbij de dame eerlijk zegt dat ie mij eerder in de straat heeft gezien.
Het valt me wel op dat de service bij de 1e date altijd beter is. Hoe vaker je terugkomt hoe minder de service is ☹️.
 
Ik heb nu nooit het gevoel om bij een raamdame naar binnen te gaan.
Dat maakt het lezen op dit forum alleen maar interessanter.
Net zoals je ziet wat mensen dan een lekker ding vinden en ik weer niet, leuk hoor.
 
Ik herken dat wel. Je hebt toch alle dames die je niet kiest al die tijd in je hoofd zitten en dan op een dag denk je ik heb zin in volslank, of petite, of ... en dat is dan zo'n dame! Dan inderdaad wel eens na al die tijd toch bezocht.
 
Op de wallen in de Oudekennissteeg rechts van OZV naar OZA zit altijd een dame met een bril. Kijkt beetje norsig, geen hakken maar flipflops. Ik zie nooit iemand binnen gaan. We negeren elkaar maar. Om haar uit mijn systeem te krijgen toch maar eens proberen?
 
Ik denk dat soort dingen ook regelmatig ? maar daarna dan toch meestal: nee, zonde van het geld, ik ga naar een bekende dame bij wie ik zeker ben van een goede sessie.
Die bekende dame was ook ooit eens een onbekende. Ik heb het zelf met een dame gehad waar ik ongeveer 1,5 jaar langs heen gelopen ben. Tot ik op een dag toch bij haar binnen ben gegaan. Het was een aangename verrassing. Ben nu al meerdere keren met tussenpozen naar haar toe geweest. Dus wees nooit bang voor iets nieuws. Dat is ook een beetje de charme.
 
Ooit ook eens meegemaakt dat de dame in kwestie vroeg of ik in de stad woonde en ooit eens eentje gehad waar ik jaar in jaar uit haar raam passeerde en de dame sprak me er ook over aan waarom ik nu plots wel voor haar koos, ik antwoorde dan een beetje op een verlegen manier dat ze vandaag nu gewoon mijn keuze was, ik ben soms wel een beetje een twijfelaar en eigenlijk is dat de voornaamste reden waarom ik voor die dame dan plots wel koos.
 
Ja maar mss is niet iedereen zo zelfzeker als jij, ge krijgt ook een vraag waarom en daarom heb je niet altijd een gepast antwoord op.
En er zijn ook dames waar je nooit wilt binnengaan omdat het gewoon jouw ding niet is.
 
Een keer meegemaakt dat een dame voor de grap zei of ik in de doubletstraat woon. Zo vaak zag ze mij lopen.

Sommige dames vragen of je haar eerder hebt bezocht omdat je haar bekend voorkomt. Beiden weten we dat het niet zo is.

Meestal een social talk waarbij de dame eerlijk zegt dat ie mij eerder in de straat heeft gezien.
Het valt me wel op dat de service bij de 1e date altijd beter is. Hoe vaker je terugkomt hoe minder de service is ☹️.
Dat is toch met alles zo. De eerste keer is het speciaal en zeg je wow. Nadien word je het gewoon. Déja vu.
 
In de Geleenstraat heb ik dat weleens gehad, 'finally you visit me' zei ze. Dat was er ook wel een die ik vaker zou gaan bezoeken.

Al heb ik op het Baekelandplein ook wel gehad dat ik daar een dame bezocht die ik in de Geleenstraat tig keer voorbij gelopen was. Ja die kreeg ik nog wel even te horen…
 
Heb ik ook gehad in de doubletstraat ...een dame die zei dat al jaren voorbij loop en dat ik het eindelijk eens tijd vond om naar haar binnen te gaan....???? Ze zat ook vrij afgelegen in een heel klein soort van passage
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan