Recensie Dana, Amsterdam (voorheen Rotterdam, Amstelveen) 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Had haar laatst op beeldbellen ivm maken van een afspraak maar ben afgehaakt, ziet er in het echt een stuk minder uit dan op de foto's..
Als de foto's origineel zijn, dan zullen ze een paar jaar oud zijn. Ik vroeg mij echter af of ze niet evt. van haar zus zijn, over die ook eerder al gerept is (als dat verhaal überhaupt klopt).
Misschien kan een van diegene, die al bij haar zus geweest zijn, daar iets over zeggen?
Wb. Dana vind ik dat zij een karakteristiek gezicht heeft. Geen babyface, maar een trotse dame, eerder van Zuid-Europeaanse uitstraling. Vrij dikke, donkere wenkbrauwen (ik weet niet of met hulp of helemaal natuur, maak mij in dit geval ook niet uit).
 
Is dit haar zus Karmen, aan de foto's te zien lijkt het me van wel?
Ja, dat lijkt haar zus.
Zij heeft Dana opgevolgd in Rotterdam.
 
De foto's van de link van deze advertentie zijn foto's van Karmen. Ook een knappe dame, maar volgens mij niet dezelfde dame als Dana. Maar ik ben dan weer niet bij Dana geweest.

Edit mod: De discussie over al dan niet zelfde dame hebben we hier eerder gevoerd, zowel in topic Dana als topic Karmen. @Tepellover heeft ze beide bezocht, zijn verschillende dames. Gebruiken wél zelfde foto's. Volgende reacties hierover worden verwijderd om vervuiling topic tegen te gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
HEHE eindelijk gelukt om ook met Dana af te spreken.

Wat een mooie vrouw met een leuk figuur. heeft er zelf ook zin in en is niet op haar mondje gevallen.
En ook fijn ze lijkt niet te roken, iig geen enkele rooksmaak.

Zal niet in de details vallen maar voor mij zeker een herhalingsgevaar.
En mijn voorkeur is ook zeker Dana boven Karmen.

Ook fijn, makkelijk te bereiken met OV.
 
broeders heb van de week haar video gebeld maar ben afgehaakt sorry hoe moet ik het netjes zeggen is niet mijn smaak laten we het daar op houden
ik ben nog geschrokken van wat ik zag :(
 
ja video whatsapp ze doet altijd om te kijken of je echt bent en ik ben me rot geschrokken ja ieder zijn eigen smaak laat we het daar op houden
Ahh, je bedoelt beeldbellen.

Ja, als iemand jou niet bevalt moet je er niet naartoe gaan.
Ik ben afgelopen week bij haar geweest en vind haar eerder mooier in natura dan op haar foto's.
Misschien had zij bij jou net een bad-hair-day? 😉
 
Ik heb al twee keer geprobeerd met Dana af te spreken, de eerste keer kreeg ik op de dag zelf een half uur na het afspraakmoment een app dat ze ziek was. De tweede keer reageerde ze op de dag zelf helemaal niet meer. Ik heb al geen zin meer in een derde poging.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/579003-dana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben afgelopen dinsdag bij Dana geweest. Wat een lieve mooie meid is dat. De aanwijzingen waren wat lastig en zee wil graag dat je naar haar opdrachten luistert. Enfin. Auto geparkeerd stukje lopen, aanwijzingen. En ik kon naar binnen. Werd meteen begroet met een kus op de wang. Ze zag er mooi uit! Het is een klein appartement, de kamer waar ze ontvangt past net een 2 persoons bed, smalle kast en stoel in.
Eenmaal op de kamer al gelijk lekker zoenen dat was een goede binnenkomer. Daarna gebood ze me uit te kleden en kon ik gaan douchen. Eenmaal terug vroeg ze om haar toelage en kon de pret beginnen.
Ik kan je zeggen dat het heerlijk genieten is, ze ziet er mooi uit, mooie natuurlijke borsten lekker zacht. Ze ging langzaam opbouwen, ze neemt zelf initiatief tot PZC en doet dat heel goed. Ze wilde er gelijk op maar ik wilde eerst nog even van haar proeven, vond ze prima en genoot er ook van. Daarna beklom ze me en man wat genoten we ervan! Andere standjes nog gedaan, om uiteindelijk met wat hulp te eindigen.
Deze dame is heel fijn en ook zorgzaam, ze komt uit Polen vertelde ze me.
Ik zou haar zeker nog eens willen bezoeken
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wederom een bezoekje gedaan bij Dana. Nog steeds een genot en haar nieuwe foto's zijn zeer natuurlijk. Voor mij blijft het een zeer knappe vrouw.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan me alleen maar aansluiten bij wat de rest heeft gezegd. Dana is een leuke mooie vrouw die de tijd voor je neemt en je op je gemak stelt.
Net als de rest was ik bij de videocall wat teleurgesteld over haar uiterlijk maar in het echt ziet ze er een heel stuk beter uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan