Recensie Dana, Amsterdam (voorheen Rotterdam, Amstelveen) 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

azn2007

Vaste klant
Forumpionier
222
01/07/21
249
24
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een zeldzame combi van beauty & brains, deze Dana. En, niet te vergeten, ongelooflijk geil als je een goede klik hebt. Vol overgave tongt ze met je, en pijpt heerlijk zonder condoom, mét gevoel. Ze wil en laat je echt genieten, een fijn samenspel die naar meer smaakt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dana is verhuisd van Amstelveen naar Rotterdam. Ontvangt in een appartement in het centrum. Appartement is schoon en opgeruimd. Ze spreekt prima Engels, een gesprekje is goed te doen. Enthousiaste, leuke dame, ik ga zeker terug.
 
Een zeldzame combi van beauty & brains, deze Dana. En, niet te vergeten, ongelooflijk geil als je een goede klik hebt. Vol overgave tongt ze met je, en pijpt heerlijk zonder condoom, mét gevoel. Ze wil en laat je echt genieten, een fijn samenspel die naar meer smaakt.
Had paar jaar geleden ook ervaring met deze dame. Toen nog in Zoetermeer en ze had een andere naam (ik geloof Danielle).
Was een leuke date. Inderdaad een goede combi van beauty & brains.
Enige nadeel vond ik dat ze nogal een roker is en dat dat bij het zoenen te merken is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is een hele leuke dame.

PZC zit in prijs inbegrepen. Ze heeft natuurlijk borsten. Bij het tongzoenen heb ik geen sigaretten geproefd.

Hou er alleen rekening mee dat als je contact zoekt via WhatApp ze dan een videogesprek met je wilt starten. Normaal zou ik dit niet zomaar doen, maar omdat ik deze recensies al hebt gezien vertrouwde ik dit wel. Of het echt een vereiste is om te videobellen om een date in te plannen weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Dit is een hele leuke dame.

PZC zit in prijs inbegrepen. Ze heeft natuurlijk borsten. Bij het tongzoenen heb ik geen sigaretten geproefd.

Hou er alleen rekening mee dat als je contact zoekt via WhatApp ze dan een videogesprek met je wilt starten. Normaal zou ik dit niet zomaar doen, maar omdat ik deze recensies al hebt gezien vertrouwde ik dit wel. Of het echt een vereiste is om te videobellen om een date in te plannen weet ik niet.
Nu je dit weet, kun je die video call gewoon even plannen. Bij mij stelde ze het zelf voor en hebben we dit gewoon een dag later gedaan. Ik vond het wel prettig want zo heb je meteen een goede indruk. Verder kan ik de recensies alleen maar beamen! Een goede date, dame zoent fantastisch!
 
Is dit niet dezelfde dame als Karmen die in Rotterdam ontvangt? Een aantal foto's zijn iig hetzelfde en kenmerken (oa videobellen vooraf bij eerste keer) zijn ook hetzelfde.
 
Ik vind de foto's op kinky nogal afwijken (beter) van haar beeld tijdens de videocall. Kan iemand uit 'de praktijk' dat beamen of ontkrachten, alvorens ik met haar afspreek?
 
Ik vind de foto's op kinky nogal afwijken (beter) van haar beeld tijdens de videocall. Kan iemand uit 'de praktijk' dat beamen of ontkrachten, alvorens ik met haar afspreek?
Bijna alle vrouwen hier hebben cliche 'betere' foto's dan in real life. Ik hou zelf meer van realness, die gephotoshopte fotos hoeven van mij niet. Ik vind Dana heel aantrekkelijk, als jij dat niet vindt op basis van de videocall - dat maak ik op uit je bericht - dan moet je niet gaan.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie dame waarmee afspreken nog wel een feest is. Wil gewoon 100% zeker weten dat de afspraak door gaat. Ik denk dat dit ook door ons veroorzaakt wordt. Kennelijk ook minder betrouwbare mannen gehad.
Eerst een Whatsapp video sessie om te kijken of je echt bent.
Daarna krijg je op de dag zelf een straat en een nummerreeks van een portiek.
Vergeet het maar, ze ziet je vanuit een appartement aan de overkant en belt je met instructies waar je echt moet zijn.
Zoals gezegd een mooie dame die fijn zoent en een fantastisch lichaam heeft.
Pijpen prima maar geen wow voor mij en idem het neuken.
Was het slecht? Nee hoor zeker niet, leuk praatje achteraf gehad en nogmaals, dit is een hele mooie dame.
Ik denk de natte droom voor veel mannen maar toch voor mij niet veel herhalingsgevaar...

Eric
 
Laatst bewerkt:
Bijna alle vrouwen hier hebben cliche 'betere' foto's dan in real life. Ik hou zelf meer van realness, die gephotoshopte fotos hoeven van mij niet. Ik vind Dana heel aantrekkelijk, als jij dat niet vindt op basis van de videocall - dat maak ik op uit je bericht - dan moet je niet gaan.
@azn2007 en @Ron67 Ik ben vanmiddag bij haar geweest. Wát een mooie en vriendelijke dame is dit! Echt top.
 
Laatst bewerkt:
Mooie dame waarmee afspreken nog wel een feest is. Wil gewoon 100% zeker weten dat de afspraak door gaat. Ik denk dat dit ook door ons veroorzaakt wordt. Kennelijk ook minder betrouwbare mannen gehad.
Eerst een Whatsapp video sessie om te kijken of je echt bent.
Daarna krijg je op de dag zelf een straat en een nummerreeks van een portiek.
Vergeet het maar, ze ziet je vanuit een appartement aan de overkant en belt je met instructies waar je echt moet zijn.
Zoals gezegd een mooie dame die fijn zoent en een fantastisch lichaam heeft.
Pijpen prima maar geen wow voor mij en idem het neuken.
Was het slecht? Nee hoor zeker niet, leuk praatje achteraf gehad en nogmaals, dit is een hele mooie dame.
Ik denk de natte droom voor veel mannen maar toch voor mij niet veel herhalingsgevaar...

Eric
Dat was ook mijn indruk, betreffende 100% zeker weten dat de afspraak door gaat. En geef haar eens ongelijk...
M.i. iets te veel detail in je bericht hóe ze afspreekt.
Rest ben ik het helemaal eens; zoent heerlijk, direct bij binnenkomst al, en heeft idd een fantastisch lichaam.
Voor mij wel herhalingsgevaar :p
Gr, (andere) Eric
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gewoon een leuke girl next door. Down to the earth, vriendelijk en goede service zonder complicaties. Zeker herhalenswaardig!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs weer Dana bezocht. We hadden elkaar al een tijdje niet gezien, maar het was weer als vanouds. Het is altijd fijn als je een klik hebt met elkaar - nee, sterker nog, het is een vereiste voor een leuke date / tijd. Al direct na het binnenstappen gaven we elkaar een korte, maar intense tongzoen. Ik heb nog nooit zo snel gedoucht en toen kon het feest beginnen haha! Dana wil je echt laten genieten, en neemt daar ook initiatief voor. Zo zakte ze al snel naar beneden om me te pijpen, waarbij ze me strak bleef aankijken. Zo fucking geil. Daarna hete en wilde sex gehad met diepe tongzoenen...Kan niet wachten om haar weer te zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
My third visit to her, this time in Rotterdam. Good click and really good date, I'll see her again in 2022 hopefully.

Het was mijn derde bezoek, in Rotterdam.
Goede click and echte goede afspraak. Hopelijk, i ga haar in 2022 zien.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame voor 't eerst bezocht.
Met haar is goed contact te maken en zij toont ook interesse in een gesprek. Mooie en intelligente vrouw. Spreekt redelijk Engels. Aardig in het contact en wil het jou naar jouw zin maken, uiteraard binnen haar grenzen.
Geniet ook zelf, als je haar juiste snaar te raken weet.
Vraagt voor CIM 50 € extra.
Doet aan TZ, ook al was dat (bij de eerste keer) niet met heel veel overtuiging. Maar goed, ik houd daar wel van en mogelijk word het nog beter met de aantal contacten.
Dana zegt trouwens over zichzelf dat zij paranoïde is mbt. evt. ontdekt worden.
Zij deed dan ook aan video verificatie en stuurde mij eerst naar een adres aan de overkant van de straat. Of het wantrouwen op ervaring berust weet ik niet.
Herhalingsgevaar 60 - 70 %.
Zij blijft trouwens nu nog tot 10 november in Rotterdam en gaat dan terug naar haar thuisland. In 2022 wil zij terug komen.
In het zelfde appartement ontvangt ook nog een andere dame. Ik heb haar niet gezien, alleen gehoord op de achtergrond. Dana let er goed op dat je haar of haar bezoeker niet tegen komt op weg naar de douche.
 
Laatst bewerkt:
TZ was bij mijn eerste bezoek vol, waar het bij vervolgbezoeken met puntje van de tong was. Ik zal haar volgend jaar opnieuw bezoeken, maar hoop wel dat het op dit vlak verbetert.
TZ maakt het bezoek er voor mij beter op, doet een dvp dit, dan bezoek ik haar vaker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan