Recensie Vita, Almere (voorheen Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
850
02/07/21
2.362
100
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/9759966-vita
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op basis van de mooie slanke foto's Vita uitgekozen. Vlot en vriendelijk contact via de app gehad en snel een afspraak ingepland in Amsterdam West ondanks dat ze in Amstelveen adverteert.

Gelijk maar met de deur in huis vallen: +15 kilo. 😒 Ik zat heel erg te twijfelen om rechtsomkeert te maken maar ze kwam vriendelijk over dus oogkleppen op, verstand op nul en naar binnengegaan. Schoenen moesten uit op de gang. Ik mocht niet vooraf aan haar zitten maar moest gelijk afrekenen, de kleren uit doen en naar de badkamer.

Terug op de kamer wilde ze mij direct op bed hebben maar op mijn verzoek hebben we staand elkaar verkend om haar daarna gauw op de knietjes te zetten. Ik mocht niet haar hoofd vasthouden dus met alles houdt ze de teugels strak in handen. Pijpen was voldoende maar niet sloppy dt zoals ik het graag wil. Daarna in mijn geilheid toch maar tussen haar benen gegaan en gebeft waar ze wel van kon genieten terwijl ik uitzicht had op haar vetkwabben… 🤦🏻‍♂️ Nadat ze zgn klaar was gekomen, snel condoom erom en haar in doggy hard tegen haar dikke kont gekletst waarbij ik zoveel mogelijk aan vieze dingen dacht om haar postuur een beetje te doen vergeten. Daarna op bed gaan liggen, condoom eraf gehaald en mij verder laten pijpen. Mocht absoluut niet in haar mond komen dus na het klaarkomseintje heeft ze de boel eruit getrokken. Snel opgefrist, kleren aan, kusje en maar weer snel vertrokken.

Samengevat: op zich prima date gehad en ze doet wat ze moet doen. Wel eenmalig voor mij want haar werkelijke postuur komt niet overeen met haar foto's. 😅
 
dame geappt... .gewezen op recensie.. stuurt gelijk een foto
Ze is niet zo dik? Bedoel maatje 38 gok ik...
Anyway ze zegt ook nieuwe fotos te willen plaatsen maar kinky keurt haar fotos steeds af (en ze stuurde bewijs hiervan).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan