Recensie Dana, Amsterdam (voorheen Rotterdam, Amstelveen) 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/579003-dana
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afspraak maken met Dana ging goed. Ik kreeg na een uurtje een app terug waarna een afspraak snel gemaakt was. Bij haar adres aangekomen heb ik haar gebeld en heeft ze me met aanwijzingen naar binnen gepraat. (Dana spreekt zeer goed engels). Bij binnenkomst zag ik dat Dana goed lijkt op haar foto's van haar advertentie, gewoon een knappe dame. Bij de deur gelijk zoenen en hier mee verder gegaan op haar kamer. Na de financiën en douche op bed verder gegaan. Na verloop van tijd begon Dana met mijn ballen te likken om me vervolgens heerlijk te pijpen(ZC). Later nog wat met haar borsten liggen spelen en ben ik haar gaan beffen wat ze wel lekker vond, want het werd een natte boel daar. Neuken in een aantal standjes en ben lekker in haar klaar gekomen. Het was inmiddels al zo laat geworden dat een tweede ronde er niet meer inzat, wel heeft ze me nog een lekker stevige rug massage gegeven. Lekker uurtje met Dana gehad, dame met een goede inzet waar je ook nog leuk mee kan kletsen. Zal als het zo uitkomt zeker nog wel eens bij haar langs gaan
 
Laatst bewerkt:
Dana al lang niet meer gezien op kinky. Iemand die weet of ze nog actief is? Leuke dates mee gehad in Rotterdam, zou haar best terug willen zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan