Recensie Dana, Massagewereld, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aantal weken geleden weer eens bij MW geweest, deze keer afspraak gemaakt van te voren met Dana. Mooie verschijning, slank, gebruind lichaam en mooie bruine ogen. Massage was erg goed, ze gebruikt haar hele lichaam en je mag met respect haar borsten en kontje aanraken. Voor herhaling vatbaar.
 
Vandaag voor het eerst genoten van een erotische massage. Stond al langer op de planning om een keer te ervaren, zoals je alles in het leven eens ervaren moet hebben, maar nog niet eerder van gekomen.
Puur obv foto's afgegaan en daarbij eigenlijk uitgekomen bij Jolie. Reservering werd helaas (wel netjes van te tevoren) afgezegd. Met een prima reden hoorde ik achteraf. Gelukkig (achteraf) had Dana nog een plekje vandaag. Twijfelde adhv de foto's sowieso al tussen beide dames.
Ik kan je vertellen, de foto's doen Dana geen recht aan. In werkelijkheid is ze nog een vele mooiere verschijning met een prachtige uitstraling. Het outfitje waar ze me mee opwachtte liet mijn hart al sneller kloppen. Gecombineerd met haar prachtige lange haren, mooie ogen, heerlijke rondingen en haar perfecte lengte (klein - houd ik van) was het een geluk bij een ongeluk dat Jolie niet kon.
Eerst even kennis gemaakt, gepraat over koetjes en kalfjes en samen gedoucht waar we elkaar lekker hebben ingezeept/ gestreeld.
De sessie begon op de buik (schat ongeveer de helft van de tijd) waarbij ze naast heerlijke masseren ook ontzettend lekker aan het teasen was. Een gebrek aan olie was er alles behalve en het was een puur genot als ze met haar heerlijke lichaam over je heen glijdt.
Het vuurwerk begon helemaal toen ik, blij als een kind, op mijn rug mocht liggen. Woorden komen tekort om de situatie te beschrijven. Heerlijk om ook, met respect, van het lichaam van Dana te mogen genieten. Je merkt aan alles dat ze er zelf ook van geniet en plezier heeft in haar werk. Het is geen routine of moetje voor haar. De spiegel aan het plafond maakt het trouwens helemaal een feestje.
Na een spetterend orgasme gedoucht en kort een babbeltje gemaakt.
Het is ook gewoon een heerlijke spontane meid die veel meer is dan goede looks en een top masseuse.
PS: ze draait een lekkere muziek playlist op de achtergrond die past bij de stemming.

Uiteraard was dit mijn eerste ervaring met een erotische massage dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet. De eerste keer was echter fantastisch dus dank Dana! Hopelijk houd je nog geruime tijd dit plezier in je werk.
 
Ik kwam iedere 2 a 3 weken bij Dana sinds kort. Enkele dagen voor ik hoorde dat ze er niet meer werkte, was ik er ook nog. Leek me niets aan de hand, leuk gesprek nog en we zegden mekaar tot binnenkort ... Heel jammer om te lezen dat ze nu gestopt is. Ik blijf de website controleren en mailen om te horen of ze weer terug is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan