Recensie Dana, Relaxdreams 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Caprihorny

Wandelaar
29
11/05/22
30
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Goed halfuurtje gehad bij een heel spontane meid, Dana. Vandaag begonnen voor twee weken. Konden praten in het Engels. Lekker gezoend (niet oppervlakkig), lekker gespeeld met borsten en tepels, afgezakt om goed te beffen waarbij ze heel nat werd en geneukt in 3 standen: missionaris, cowgirl en doggy waarbij we beiden zijn klaargekomen. Halfuurtje was zo om.
,
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mooie Argentijnse dame, mooi lichaam maar borsten vielen tegen (persoonlijke smaak) spreekt zeer goed Engels. Miste wat echte passie. Massage daarentegen was zeer goed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag een afspraak gehad met Dana en voor mij absolute top. Uitermate sympathieke jongedame. Na een eerste vlotte babbel vroeg ik haar om zelf het initiatief te nemen. Ze begon met een massage, maar vroeg al snel om haar borsten te strelen (mooie natuurlijke B-cup). Daarna kwam ze breed grijnzend en uitdagend haar opengesperde kutje presenteren vlak voor mijn gezicht en vroeg om haar te beffen en te vingeren. Ze was daarbij heerlijk nat. Haar clit moest ik voorzichtig beroeren, want ze was daar duidelijk heel gevoelig. Ze ging daarna spontaan over naar 69.

Intiem mc was zalig: 3 uitgebreide standjes waarbij ik telkens vanzelf naar binnen gleed in haar kletsnatte kutje. Eerst cowgirl, daarna doggy en tot slot lepeltje-lepeltje "achterwaarts in de poes genaaid", waarbij ik het uiteindelijk niet meer hield 🥵

Tot slot bekomen met een deugddoende massage, waarvoor ze duidelijk een opleiding heeft gekregen. Bij de babbel overgeschakeld van Engels naar Frans, wat ze perfect beheerst. Bij het afscheid eiste ze met een dikke knipoog nog een zoen.
Mijn beste DVP-ervaring ooit, helaas vertrekt Dana volgende week naar haar woonplaats Spanje en kon ze niet zeggen of ze snel terug komt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan