Recensie Pandy, Oudsbergen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bert4thai

Newbie
14
30/12/22
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
er stond een advertentie in 'Afspraakjes'
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pandy is een thaise amateur dame van 38jaar, ze ontvangt prive in Oudsbergen. Mijn eerste keer een thaise. We hadden afgesproken voor een massage met happy end, Voor wat extra mocht ik haar ook neuken. Een dik half uur een heel goede massage gehad, die ze topless deed en ik mocht haar aanraken, ze kuste ook spontaan, met pijpen en neuken was wel met condoom, heb ik geen probleem mee. Ze was wel wat onwennig, verlegen zelf bij het neuken, ze vertelde me dat ze nog maar net begon met het 'extra' gedeelte. Ze pijpte redelijk goed en ik mocht haar in 69 beffen, lekker geschoren kutje, lekkere gevoelige tepels. Even on top geneukt waarbij ik lekker met haar borsten kon spelen, voelde dat in het niet lang meer kon trekken, overgegaan in doggy en in no time rubbertje vol gepoten.
Heerlijke ervaring rijker.
 
Pandy is een thaise amateur dame van 38jaar, ze ontvangt prive in Oudsbergen. Mijn eerste keer een thaise. We hadden afgesproken voor een massage met happy end, Voor wat extra mocht ik haar ook neuken. Een dik half uur een heel goede massage gehad, die ze topless deed en ik mocht haar aanraken, ze kuste ook spontaan, met pijpen en neuken was wel met condoom, heb ik geen probleem mee. Ze was wel wat onwennig, verlegen zelf bij het neuken, ze vertelde me dat ze nog maar net begon met het 'extra' gedeelte. Ze pijpte redelijk goed en ik mocht haar in 69 beffen, lekker geschoren kutje, lekkere gevoelige tepels. Even on top geneukt waarbij ik lekker met haar borsten kon spelen, voelde dat in het niet lang meer kon trekken, overgegaan in doggy en in no time rubbertje vol gepoten.
Heerlijke ervaring rijker.
Het lijkt verdacht veel op Nana die vorige zomer in Oudsbergen ontving.
 
Ze zou blijkbaar in de woning van Nana de massages geven…Heb nog contact gehad met Bert, vandaar dat ik dit weet…zelf nog niet geweest, maar als ze zo goed is als Nana, dan ga ik zeker een keertje langs!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had blijkbaar een miscommunicatie gehad met Pandy, volledig mijn fout…
Haar bezocht in de woning van Nana.
Bij binnenkomst had ze een kort rokje en topje aan, trap op naar boven, financiële geregeld en op de massagetafel plaatsgenomen. Ze heeft al ervaring met massages in Thailand, en dat merk je. Ze vraagt of het hard of zacht mag, had voor zacht gekozen en dat doet ze uitstekend..na een tijdje begon ze mijn ballen dat te prikkelen en voelde ze langs achter of de soldaat al klaar was voor dienst, heerlijk hoe ze dat doet. Dan mocht ik omdraaien en verschrok ze dat mijn soldaat al helemaal klaar stond..😊 ik trok haar slipje voorzichtig naar beneden en haar poesje was al lekker nat..ze ging op haar knieën en nam mijn sjarel lekker in haar mondje, doet ze lekker met het nodige speeksel…haar rechtstaand beginnen vingeren waar ze kletsnat van werd, heerlijk hoe ze je enorm geil aankijkt als je met haar speelt. Haar dan lekker gebeft waar ze oprecht van geniet…dan jasje om en haar lekker poesje voorzichtig geneukt om na een tijdje goed door te stoten en heerlijk op haar buik klaargekomen… een echte Thaise parel die er echt van geniet!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan