Recensie Dana, Tilburg (vh Nieuwegein, Amersfoort, Hoofddorp) 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar inmiddels drie keer bezocht en het wordt steeds leuker met haar. Heerlijk zoenen, ze pijpt verrukkelijk tot ik bijna klaarkom en dan maakt ze het af door lekker bovenop te rijden met haar prachtige borsten voor mijn gezicht.

Momenteel is ze weer te bezoeken in Nieuwegein, ik heb haar deze ochtend een berichtje gestuurd en kon vrijwel meteen terecht. Fijn om haar weer te zien, het wordt elke keer weer leuker met haar. Ze heeft een heerlijk lichaam, de blowjob is gewoon geweldig en als ze dan op me komt zitten hou ik het niet lang meer vol. Daarna gaf ze me ook een lekkere massage.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/2586904-dana
Totale kosten (in euro)
200
Uurtje bij haar geweest vandaag in Tilburg , reageerde snel op app adres is makkelijk en discreet te vinden, lijkt goed op haar foto's maar iets zwaarder volgens mij. Eerst even gedoucht kwam van mijn werk wel zo fris , na lekker te op het bed beland zij aan het pzc en lekker sloppy en deep , toen haar k.tje ge likt is wel gevoelig zie ze ik denk dat ze haar niet helemaal wilde laten gaan, toen bovenop goed hard door stoten en ja hoor ze kon het niet meer tegen houden haar eerste orgasme 🤗 daarna haar op der rug nog lekker genomen en een staddy tempo aan gehouden en na 15 minuten kon ze het echt niet meer houden en je raadt het al , ze begon te schokken en benen vast te klampen weer en ze kwam weer lekker klaar 😘even rust gegeven en nog een keertje proberen maar ze had haar kruid op gebruikt haha nog even geknuffeld en zo daarna heeft ze me handmatig naar een explosief hoogtepunt gebracht jammie 😇toen nog even gebabbeld en even gedoucht toen lekker weer naar huis met een big 😃
Het was 200 voor één uur

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan