Recensie Dana, Hoofddorp (vh Rijswijk, Heemstede, Amstelveen, Voorburg) 4,56 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johanp31

Wandelaar
67
27/08/21
90
23
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/voorburg/2586904-dana
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met H weg maar even nieuwe recensie.

Op dit moment is de dame te vinden in Almere dus maar onder flevoland gezet.
De dame reist echter rond.

Ben 2x bij deze dame geweest en beide keren echt top feest met GFE ervaring.

Er waren echter ook wandelaars die totaal geen klik hadden en het niets was, dus hopen op een klik.

Foto's geven een goed beeld van de dame.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/580707-dana
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren langs geweest bij Dana. Afspraak maken ging best ok hoewel ze bij mijn eerste berichtjes niet reageerde totdat ik de volgende dag een vriendelijke 'reminder' stuurde. Daarna ging het wel vlot.

Geboekt voor 30 min om het even af te tasten. Aangekomen herkende ik haar wel van de foto's, maar vergeleken met de foto's denk ik dat we zeker wel een paar kilo's en jaartjes erbij kunnen optellen. Niet dat ze dik is maar ik vind haar al wel wat aan de mollige kant en qua leeftijd wel ergens begin 30, maar wel een leuk smoeltje.

Desondanks wel een vriendelijke dame die redelijk Engels spreekt. Na binnenkomst even knuffelen voordat ik me even ging wassen en opfrissen. Daarna verder op bed meer knuffelen en zoenen. Tongzoenen deed ze wel maar niet vol, dus even de tong en dan weer weg. Vervolgens PZC en haar een befbeurt gegeven voordat we overgingen op intiem.

Daarna weer even douchen, heel even gekletst en weer vertrokken. Al met al vond ik het wel ok, maar de echte chemie en klik ontbrak een beetje. Niet haar schuld aangezien ze wel best vriendelijk was en veel (glim)lacht, maar dit kan gewoon gebeuren. Misschien ook omdat ze fysiek een tikkeltje tegenviel (het oog wil ook wat). Herhalingsgevaar is voor mij zeer beperkt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/580707-dana
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was getriggerd door haar advertentie en foto's.
Geen sterrenstatus maar een hele vriendelijk uitstraling mijns inziens.
Zag halverwege de ochtend dat ze online was gisteren en stuurde haar een appje.
Omdat we allebei een volle agenda hadden kon ik maar 45 minuten komen.
Ik werd bij binnenkomst heerlijk begroet en had meteen een heel fijn contact.
Had ik dat allemaal vroeger maar gehad.
Op een of andere manier heb ik, naarmate ik ouder wordt meer klik met vrouwen......:unsure:
Dana is een mooie en lieve meid en bezorgde mij een onverwacht plezierige GFE.
Heerlijk voorspel met intens tongzoenen gevolgd door een stevige neukpartij.
Zeker een dame om vaker te bezoeken, ze is ook een relaxte conversatiepartner.
 
Ik zie inderdaad net dat haar prijzen nu iets hoger zijn dan gisteren..
Blijkbaar door de volle agenda.....:LOL:
Nou, dan is het nog niet te prijzig hoor.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/580707-dana
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week ook eens bij Dana geweest. Positieve reacties van mijn voorgangers kloppen. Het is een lieve meid die er werk van maakt om er voor jou een gezellig uurtje van te maken. PZC was goed neemt ballen op mijn verzoek ook lekker mee. Neuken in diverse posities en lekker over haar borsten klaar gekomen. Nog een redelijk goede massage gehad en daarna ben ik tevreden weer naar huis gegaan. Zou haar zomaar nog een keer kunnen bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/580707-dana
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een poosje bezig te zijn geweest om contact te leggen, is het gelukt een afspraak te maken.
Hartelijk ontvangst al bij de voordeur, waar ze wachtte in een sexy setje.

Lijkt er sterk op dat de woning door 2 of meer dames wordt gedeeld voor ontvangstAlles netjes en schoon.

Door naar de kamer voor de zakelijke kant en ontkleden om vervolgens op te frissen onder de douche.
Vervolgens al tongzoenend, wat ze vol overgave doet, op bed beland voor een heerlijk uurtje ontspannen.
Alles lekker relaxed, zeer hoog GFE gehalte.

Achteraf beetje massage, strelen en nog wat kletsen.
Weer mogelijk tot douchen.

kortom, heerlijke date gehad.
Zeer zeker herhalingsgevaar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/580707-dana
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeker in mijn top 3 DVP's. Heb best wel een goede klik met haar. Ze is op het moment niet in het land maar komt volgens mij wel weer terug.

Appcontact
Reageert voor mij altijd wel vrijwel gelijk. Geeft ook instructies hoe je bij haar komt.

Uiterlijk
Iets molliger dan op de foto's. Ook een beetje girl-next-door terwijl haar foto's wat meer glamour zijn. Maar dat komt haar alleen maar ten goede. Absoluut mijn type wat betreft lichaam/gezicht.

De date zelf
Ben al 3x bij haar geweest. Zowel voor een half uur als een uur en de service was altijd top. Ze kijkt je zo verschrikkelijk geil aan als je een handjob krijgt en die gedachte blijft me altijd bij wanneer ik aan haar denk. Kan heel goed pijpen zc. De seks is erg leuk met haar en ze beweegt lekker mee. Ik geef haar ook altijd een massage en merk dat ze er helemaal clingy van wordt. Meestal lukt het me maar 1 keer om klaar te komen maar ze deed toch echt nog 20min de moeite voor een 2e keer. Qua service nadert zij gemakkelijk de top. Heb ook altijd wel leuke gesprekken met haar. Het is duidelijk een intelligente dame.

Conclusie
1 van de enige dames waar ik meer dan 2x ben geweest. Combinatie uiterlijk, service en klik. Ze heeft eigenlijk alles wat je maar kan wensen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/580707-dana
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van bovenstaande goede recensies en de mooie foto's op Kinky, contact met Dana gezocht. Ging vrij vlot via WhatsApp, afspraak was snel gemaakt. Op naar Voorburg, ze ontvangt op een bekend adres waar ik eerder geweest ben. Dana is zeker de vrouw van de foto's, tel er wel paar jaar bij op. Ik vind haar een aantrekkelijke vrouw, die ook leuk in de omgang is. Engels is in orde, praatje gaat ook gemakkelijk.

Bij binnenkomst gelijk al paar zoenen te pakken, altijd fijn. Geld gegeven en even snel gedouched. Begonnen met staande verkenning met veel tongzoenen, vond dat wel wat aan de wilde kant, hou er meer van als dat er wat rustiger aan toe gaat. Proefde ook een rooklucht wat ik erg jammer vond. Op naar het bed, waar ze me begon te pijpen. Helaas ook dit voor mij te ruig, dat is het niet voor mij. Wel genoten van het mooie uitzicht :) Nadat ze dit tijd had gedaan, wilde ze tot neuken overgaan, maar ik wilde haar eerst nog beffen. Dit heerlijk uitgebreid gedaan, volop van genoten. Toen ik het welletjes vond ging het condoom erom, waarop ze bovenop klom en me vrij snel tot het einde bracht. Hierna nog wat nagepraat en ze gaf nog een korte massage. Dan douchen en terug naar huis.

Als ik het bezoek een cijfer moest geven zou dit een 7 zijn. Weet ook niet of ik terug ga, 120 euro voor een half uur vind ik vrij veel, en het was voor mij niet de ultieme topervaring.
 
Naar aanleiding van bovenstaande goede recensies en de mooie foto's op Kinky, contact met Dana gezocht. Ging vrij vlot via WhatsApp, afspraak was snel gemaakt. Op naar Voorburg, ze ontvangt op een bekend adres waar ik eerder geweest ben. Dana is zeker de vrouw van de foto's, tel er wel paar jaar bij op. Ik vind haar een aantrekkelijke vrouw, die ook leuk in de omgang is. Engels is in orde, praatje gaat ook gemakkelijk.

Bij binnenkomst gelijk al paar zoenen te pakken, altijd fijn. Geld gegeven en even snel gedouched. Begonnen met staande verkenning met veel tongzoenen, vond dat wel wat aan de wilde kant, hou er meer van als dat er wat rustiger aan toe gaat. Proefde ook een rooklucht wat ik erg jammer vond. Op naar het bed, waar ze me begon te pijpen. Helaas ook dit voor mij te ruig, dat is het niet voor mij. Wel genoten van het mooie uitzicht :) Nadat ze dit tijd had gedaan, wilde ze tot neuken overgaan, maar ik wilde haar eerst nog beffen. Dit heerlijk uitgebreid gedaan, volop van genoten. Toen ik het welletjes vond ging het condoom erom, waarop ze bovenop klom en me vrij snel tot het einde bracht. Hierna nog wat nagepraat en ze gaf nog een korte massage. Dan douchen en terug naar huis.

Als ik het bezoek een cijfer moest geven zou dit een 7 zijn. Weet ook niet of ik terug ga, 120 euro voor een half uur vind ik vrij veel, en het was voor mij niet de ultieme topervaring.
Had een afspraak met haar willen maken maar kon helaas niet . Daarop reageerde ze niet al te vriendelijk . Voor mij een no go . Genoeg andere opties.
 
Lijkt de dame op de fotos? Ik bedoel is het de dame die je zou verwachten na het zien van de fotos?

Denk namelijk dat dit dezelfde fotograaf is als van DEZE dame. Dit is een zeer goede fotograaf met photoshopskills. Dame is dan duidelijk de dame van de fotos, maar in het echt ziet ze er dan als een russische gewichtshefster.
 
Lijkt de dame op de fotos? Ik bedoel is het de dame die je zou verwachten na het zien van de fotos?

Denk namelijk dat dit dezelfde fotograaf is als van DEZE dame. Dit is een zeer goede fotograaf met photoshopskills. Dame is dan duidelijk de dame van de fotos, maar in het echt ziet ze er dan als een russische gewichtshefster.
Ja en ja.
 
Paar maanden geleden geweest.
Foto's zijn inderdaad bewerkt, maar vind haar geen Russische gewichtshefster ;)
Ik vond haar op de foto's wel knapper dan in de werkelijkheid.
 
Is er voor iemand duidelijk waarom ze simpelweg niet reageert bij sommigen?
Bij mij worden de berichtjes bijvoorbeeld steeds wel gelezen, maar 0 reactie. En ik betwijfel dat ze het zo intens druk heeft dat ze na zoveel pogingen niet eens 1 keer op z'n minst een "Hallo" of "Sorry heb het druk" kan sturen.
 
Is er voor iemand duidelijk waarom ze simpelweg niet reageert bij sommigen?
Bij mij worden de berichtjes bijvoorbeeld steeds wel gelezen, maar 0 reactie. En ik betwijfel dat ze het zo intens druk heeft dat ze na zoveel pogingen niet eens 1 keer op z'n minst een "Hallo" of "Sorry heb het druk" kan sturen.
Dat is de bekende "jouw nummer komt niet voor in de witte lijst dus ik negeer je compleet" tactiek.

Mijn advies: overslaan en naar de volgende.
 
Vorig jaar eindelijk ook 1 keer geweest. Ik stond op de 1 of andere reden een tijdje op haar zwarte lijst (waarom weet ik niet) waarbij ze
totaal niet reageerde op mijn appjes. Het duurde zeker een half jaar, dat ze zei dat mijn nummer eindelijk "approved" was en dat ik mocht komen.
Wat betreft de ervaring, ze is vriendelijk, heel schoon, de sex was ok, voor herhaling vatbaar.
 
2 keer een afspraak gemaakt met dit figuur, en 2 keer door haar op de dag zelf afgezegd. 1e keer 2uu van tevoren, en de andere keer 30min van tevoren. Dat en door haar langzame communicatie op WhatsApp is ze voor mij een TMM geworden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/580707-dana
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Twee weken geleden ben ik voor het eerst bij Dana geweest. Een afspraak voor dezelfde middag was snel gemaakt. Ze ontving in Voorburg en gaf per app de straat waar ik moest zijn. Ter plekke aangekomen kreeg ik het juiste huisnummer en liet ze me binnen. Alle positieve verhalen die ik hierboven las kloppen. Ze is inderdaad iets minder slank dan ze op de foto's lijkt, maar Dana heeft een heerlijk lichaam. De seks was ook prima, ze pijpt heerlijk zc en tongzoent volop. Wel moest ik wennen aan haar manier van tongzoenen: het is meer een serie korte tongzoenen in plaats van langere tongzoenen. Maar al met al was het een uurtje heerlijke seks, dus ik kan me voorstellen dat ik nog eens terugkom. Dana is nu even naar huis, naar verwachting is ze over enkele weken weer terug, ergens in Nederland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan