Recensie Danicia (Roe) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.135
04/07/21
2.394
87
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Gisteren ben ik met deze vriendelijke knappe 28 jarige slanke en natuurlijke (1 tattoo, wel haar lippen iets gedaan) dame naar de kamer geweest. Van tevoren gevraagd of mijn grote jongeheer geen probleem was en daar had ze alle vertrouwen in.
Ze begon met een wat aparte tongzoen techniek. Soms haar tong ver uitgestoken zonder lippencontact en dan ineens weer wel de lippen tegen elkaar, waardoor de tong ineens een stuk dieper kwam. Haar pijpen was erg goed, maar het sensuele strelen daarbij over mijn benen en ballen was dan weer wat te snel. Ze liet zich gelukkig goed bijsturen, dus mijn barokkar stond goed stijf, waarop ze ineens begon te twijfelen of ze hem wel zo eenvoudig naar binnen kon schuiven als ze vooraf gedacht had. We hebben het in meerdere posities geprobeerd, maar uiteindelijk is het niet gelukt. Weer een KKC dame. We hebben het halfuur nog goed vol gemaakt, maar daar hebben we het ook maar bij gelaten. Ik kan deze dame zeker aanraden, maar voor mij zit herhaling er helaas niet in.

Terug
Bovenaan Onderaan