WHEM Daniela Lelystad

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die is er wel hoor.

 
Ze was wel ok
Erg mooie meid, wel anders dan dr fotos, niet perse mooier maar zeker niet lelijker. Mooi koppie maar iets te plastic lichaam. Ze was behoorlijk high van het Colombiaanse poeder, het land waar ze zegt vandaan te komen overigens.

Zij als bottom was geen succes, ze pijpt niet geweldig en hij ging met moeite in dr ass en ineens was t beter niet doorgaan want ze had buikpijn.

Ze wilt zelf wel constant gepijpt worden en neuken. Lul is zo'n 18cm en niet dik
 
Ze was wel ok
Erg mooie meid, wel anders dan dr fotos, niet perse mooier maar zeker niet lelijker. Mooi koppie maar iets te plastic lichaam. Ze was behoorlijk high van het Colombiaanse poeder, het land waar ze zegt vandaan te komen overigens.

Zij als bottom was geen succes, ze pijpt niet geweldig en hij ging met moeite in dr ass en ineens was t beter niet doorgaan want ze had buikpijn.

Ze wilt zelf wel constant gepijpt worden en neuken. Lul is zo'n 18cm en niet dik
Dank je! ik ben zelf meer bttm ik zal kijken of ik deze week een geschikt moment kan vinden om het vanuit dat perspectief te beoordelen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan