Recensie Daniela Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ArieJ

Wandelaar
32
08/11/21
15
7
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6986318-daniela#overview
Totale kosten (in euro)
150
Afgelopen week bij Daniela geweest. Heel proces om bij haar te komen met videobellen, parkeren, nog meer instructies etc. Maar eenmaal binnen ontmoette ik een hele leuke, knappe en goedlachse dame! Zeker de dame van de (recente) foto's. Gekozen voor de b2b massage. Aanrader! b2b vind ik altijd te kort, zeker aan de voorkant :). Verwacht geen fysio of thaise massage, maar het was een heerlijk uurtje ontspannen. Afgemaakt met een blowjob met condoom en ook daar geen haastwerk. Al met al langer dan een uur binnen geweest. Na de massage werd onder de douche zelfs mijn rug even met zeep afgenomen.

"Waren er dan geen negatieve punten?" Zeker wel.
Bij aankomst moest ik buiten een uur wachten, omdat de klant voor mij veel te laat was 😣
En het viel me tegen dat ze tijdens de b2b haar string aan heeft gehouden. Volgende keer ga ik vragen of alles uit kan.
Haar borsten zijn niet echt, maar dat zal gezien de foto's geen verrassing zijn haha

Al met al aanrader!

Oh ja, in de advertentie staat ook intiem, maar zover is het niet gekomen. En ik vraag me af of ze dat wilde, aangezien ze haar string aan heeft gehouden.

Laatst bewerkt:
Ben een aantal keer geweest.
Zelf steeds zeer tevreden weggegaan. Herken de recensie van @ArieJ wel. Ook wat de zoektocht naar het appartement betreft compleet met videobellen etc. Terwijl het niet zo ingewikkeld is als je eenmaal weet waar het is. Ik dacht op een gegeven moment dat het een scam was ofzo haha.
Bij mij is ze wel steeds stipt de afspraken nagekomen. Nooit hoeven wachten.

Verder heb ik ook geen intiem gedaan, maar daar voor ga ik niet naar deze dame. Is voor mij echt een uurtje zen, relaxen en weer door.
Borsten zijn overigens idd supernep en van het onprettige 'harde' soort. Dat was voor mij het voornaamste minpuntje.

Ik heb ooit gevraagd naar de mogelijkheden. Intiem stond niet in de advertentie en toen ik ernaar vroeg, zei ze dat het niet mogelijk was. In een van de recensies hierboven zie ik dat het niet aangeboden werd, terwijl het wel in de advertentie stond. Kan iemand bevestigen of seks mogelijk is? Ik wil het haar niet rechtstreeks vragen, aangezien ik voorlopig niet van plan ben om te gaan.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6986318-daniela#overview
Totale kosten (in euro)
160
Ik ben ergens vorig jaar bij Daniela geweest. Destijds niet de tijd gevonden om een recensie te schrijven. Dit was mijn eerste en (tot nu toe) enige ervaring met een sekswerker. Hou dit in je achterhoofd bij het lezen van de review ;).

Op de betreffende dag heb ik erg lopen twijfelen of ik dit nou wel moest doen. De eerste keer betaalde seks is toch een behoorlijke drempel. Ik had Daniela al enige tijd op het oog en was toevallig in de buurt. In een vlaag van enorme geilheid toch maar een appje de deur uitgestuurd. Ze reageerde vrijwel direct. Net als de andere recensisten raakte ik verzeild in een speurtocht voor volwassenen richting de plaats van bestemming. Na al geparkeerd te hebben gaf ze via whatsapp aan te willen videobellen. Dit gedaan. Ze gaf tijdens het videobellen waar ik eigenlijk moest parkeren. Ik weer terug naar de auto en een aantal straten verder op geparkeerd. Na nog een hint kwam ik uiteindelijk bij de voordeur van het appartement waar ze ontvangt. De deur stond al op een kier. Ze stond mij op te wachten in haar badjas. Ik trad binnen en was overweldigd door haar prachtige verschijning. In eens was ik alle irritatie van de speurtocht voor volwassenen kwijt. Wow. Ze bleek iets meer petite dan ik had verwacht (wat een pluspunt is!). Ze was vanaf het eerste moment heel lief en vriendelijk. Ze leidde mij naar haar slaapkamer en we handelden het monetaire gedeelte af.
Eerst mocht ik nog even douchen. Nadat ik onder de douche vandaan kwam, stond ze mij op te wachten in een mooi setje. Ik heb denk ik wel 10x gezegd dat ze er fantastisch uit zag. In de kamer hangt een heerlijke kalmerende lucht en ze draait lekkere rustige muziek. Dit maakte dat ik mij als soldaat eerste klas meteen op mijn gemak voelde. Daarnaast vroeg ze wat of ik ook een prostaat massage wilde. Ik gaf aan dat dit niet echt mijn ding is (eigenlijk heb ik geen flauw idee en misschien mis ik wel iets hemels). Ze begon mij heerlijk te masseren met warme olie. Eerst mijn rug en later mijn voorkant. Op dat moment was ik al enorm opgewonden. Ze heeft mooie ronde borsten (wel wat hard) waar ze mijn pik af en toe tussen door liet glijden. Ik mocht ook even met haar clitje spelen, maar mocht niet naar binnen treden met mijn vingers.
Op een gegeven moment ging ik er lekker voor liggen en deed ze nog eens wat extra olie op mijn pik. Toen begon ze heel langzaam met het masseren van mijn pik en ballen. Ik hield het niet lang vol en spoot de hele boel onder.
Hierna nog even gedoucht. Waarna ik toch wel een behoorlijke post-nut-clarity heb ervaren. Dit had niets met haar te maken, maar ineens sta je in een vreemd appartement je veters te strikken voor een vrouw die je net heeft leeggemolken, maar waar je verder geen enkele connectie mee hebt.

Samengevat ben ik wel erg tevreden met deze ervaring. Ze is lief, stelt je gerust en is ook nog eens enorm lekker. Misschien dat ik nog eens langs ga als ik weer in de regio ben. Zeker een aanrader!

Terug
Bovenaan Onderaan