Recensie Daniella, Antwerpen, Vingerlingstraat 5/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mandejan

Vaste klant
Forumpionier
120
22/07/21
119
22
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een tweetal weken terug 's avonds bij een Daniella beland op dit adres in de Vingerlingstraat. Zou naar eigen zeggen al zeer lang actief zijn. Ze praat een beetje met een lispel en probeert af en toe iets verstandig te zeggen maar ze is het totaal niet.

Ze kan goed deepthroaten en gebruikt enorm veel spuug. Echt de grond lag VOL toen ze klaar was, ze kon een dweil gebruiken. Ze kijkt niet op de klok en deed echt wel haar best om mij te verwennen. Ze wil echter niet aan je ballen zuigen, voor mij een afknapper en een reden om niet meteen terug te gaan speciaal voor haar. Los daarvan kan ik ze zéker aanraden om eens goed afgezogen te worden.
 
Ik ben een tweetal weken terug 's avonds bij een Daniella beland op dit adres in de Vingerlingstraat. Zou naar eigen zeggen al zeer lang actief zijn. Ze praat een beetje met een lispel en probeert af en toe iets verstandig te zeggen maar ze is het totaal niet.

Ze kan goed deepthroaten en gebruikt enorm veel spuug. Echt de grond lag VOL toen ze klaar was, ze kon een dweil gebruiken. Ze kijkt niet op de klok en deed echt wel haar best om mij te verwennen. Ze wil echter niet aan je ballen zuigen, voor mij een afknapper en een reden om niet meteen terug te gaan speciaal voor haar. Los daarvan kan ik ze zéker aanraden om eens goed afgezogen te worden.
Die is er idd al een hele tijd, ze werkt vooral met vaste klanten, niet altijd zo evident binnen te geraken, sommige klanten blijven urenlang. Topservice wel, en al helemaal als je er vaste klant bij bent.
 
Die is er idd al een hele tijd, ze werkt vooral met vaste klanten, niet altijd zo evident binnen te geraken, sommige klanten blijven urenlang. Topservice wel, en al helemaal als je er vaste klant bij bent.
Reageer jij nu op een post van 6 maart ?
En je schrijft geen recensie over haar omdat ze het niet graag heeft ?
Is zij de enige die je bezoekt, want ik zie geen enkele recensie van jou hier .... ?

En als ze je vragen om geen recensie te schrijven gehoorzaam jij zo maar ? En zegt ze dan, nadat je de klus geklaard hebt, bij het afscheid " and by the way don't write a review please !

Ik geloof er de ballen van. Waarom zouden ze dat niet willen tenzij het op niets trok.
Omdat ze al teveel klanten heeft ? Ik heb er in 40 jaar nog geen enkel tegen gekomen die zei " don' tell anybody i am a great fuck otherwise i have to many clients "
 
Je moet eens weten hoeveel er niet willen dat er over hun geschreven wordt. De belangrijkste reden is dat er op de fora een aantal onnozelaars zitten die totaal niet weten hoe het er in het skw aan toe gaat, maar wel op elk bericht een belachelijke reactie plaatsen. Hetzij met tekst danwel met compleet onzinnige emoji's.
 
Reageer jij nu op een post van 6 maart ?
En je schrijft geen recensie over haar omdat ze het niet graag heeft ?
Is zij de enige die je bezoekt, want ik zie geen enkele recensie van jou hier .... ?

En als ze je vragen om geen recensie te schrijven gehoorzaam jij zo maar ? En zegt ze dan, nadat je de klus geklaard hebt, bij het afscheid " and by the way don't write a review please !

Ik geloof er de ballen van. Waarom zouden ze dat niet willen tenzij het op niets trok.
Omdat ze al teveel klanten heeft ? Ik heb er in 40 jaar nog geen enkel tegen gekomen die zei " don' tell anybody i am a great fuck otherwise i have to many clients "
Het heeft niks met aantal klanten te maken, wel met wat ze zelf als persoon niet wil dat over haar geschreven wordt.

Ik ben hier idd nog "newbie", ik maakte een nieuw account aan na het verdwijnen van hookers, daar heb ik best wel wat recensies geschreven van de dames die ik toen bezocht en die mijn recensies op prijs stelden. Ik heb meerdere malen mijn recensie voor het posten nog aangepast omdat de dame bvb bepaalde handelingen officieel niet doet maar voor sommigen wel, of bepaalde reacties niet wil uitlokken bij bepaalde mensen op dit forum. Ook iemand waarvan de partner meelas en die daarom liever bepaalde handelingen niet zag passeren in reviews zodat haar werk wat gematigder leek.

Maar goed, jij had blijkbaar je conclusies over mij al op voorhand getrokken…
 
"newbie" ?
Je bent lid sinds 3 februari 2022.
Je behoort dus tot de groep waarvan de recensies op het oude forum staan en om wat voor reden dan ook hier geen recensie schrijven ?
Daar hebben de leden op dit forum helemaal niets aan.

Het is jou goed recht om er geen te schrijven, maar het is dan wel lullig om in het top van eentje te schrijven dat ze enkel met vaste klanten werkt en topservic geeft en dat meer dan 5 maanden na het laatste bericht in dit topic
 
Je moet eens weten hoeveel er niet willen dat er over hun geschreven wordt. De belangrijkste reden is dat er op de fora een aantal onnozelaars zitten die totaal niet weten hoe het er in het skw aan toe gaat, maar wel op elk bericht een belachelijke reactie plaatsen. Hetzij met tekst danwel met compleet onzinnige emoji's.
hahaha 😂 😂 😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan