Recensie Danusia (Roe) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Meubelstuk
Forumpionier
1.441
04/07/21
3.464
114
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Gisteren ben ik met deze vriendelijke knappe 28 jarige slanke en natuurlijke (1 tattoo, wel haar lippen iets gedaan) dame naar de kamer geweest. Van tevoren gevraagd of mijn grote jongeheer geen probleem was en daar had ze alle vertrouwen in.
Ze begon met een wat aparte tongzoen techniek. Soms haar tong ver uitgestoken zonder lippencontact en dan ineens weer wel de lippen tegen elkaar, waardoor de tong ineens een stuk dieper kwam. Haar pijpen was erg goed, maar het sensuele strelen daarbij over mijn benen en ballen was dan weer wat te snel. Ze liet zich gelukkig goed bijsturen, dus mijn barokkar stond goed stijf, waarop ze ineens begon te twijfelen of ze hem wel zo eenvoudig naar binnen kon schuiven als ze vooraf gedacht had. We hebben het in meerdere posities geprobeerd, maar uiteindelijk is het niet gelukt. Weer een KKC dame. We hebben het halfuur nog goed vol gemaakt, maar daar hebben we het ook maar bij gelaten. Ik kan deze dame zeker aanraden, maar voor mij zit herhaling er helaas niet in.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Gisteren tot mijn eigen verbazing (ook) met Danucia op de kamer beland 😃, haar vriendelijke glimlach kon ik niet weerstaan.

Danucia is 28 jaartjes jong, en werkte voorheen in Zwitserland. Heeft dus al de nodige ervaring, wat ook zou blijken.

Haar 167 centimetertjes brengen ongeveer 54 kilootjes op de weegschaal. Deze Roemeense heeft mooie lange donkerbruine haren, cupje A, een prachtige getinte huid met slechts 1 bescheiden tattoo, mooi vriendelijk gezicht en last but not least: ERG MOOIE billen… wow… 😍.

Dankzij de spiegel naast het bed kon ik Danucia's billen van alle kanten bewonderen 😍. Ze is zeer prettig in de omgang en heel relaxed, zorgde meteen voor een goede sfeer op de kamer. Vaardig is ze zeer zeker ook, en ze doet echt haar best. Zelf was ik al redelijk "leeg", maar na onder andere een hele mooie doggy sessie wist Danucia er handmatig op een zeer prettige manier nog een flinke plof uit te krijgen bij mij.

Mooie, lieve en vaardige jongedame die ook echt haar best doet. Tot de volgende keer Danucia 🙂.

Ik had de naam van Danucia niet goed verstaan. Dus dit topic heeft 1 letter verkeerd in de titel. Misschien kan een Mod dit corrigeren?
Haar tongzoen techniek is er flink op vooruit gegaan zo merkte ik gisteren in een trio met Danucia en Aylin.

Ik leerde deze Roemeense schone kennen 22 november vorig jaar. Paar weken erna vierde ze haar verjaardag, niet lang daarna liep ze rond in de club met haar arm in het gips. Het contact dat we hadden verwaterde, ik dacht dat het aan mij lag, zij dacht dat het aan haar lag. Zonde….

Maar afgelopen zaterdag riep ze me (mede dankzij Wandelaar5 vermoed ik) bij haar.…

Met haar typisch opgewekte Roemeense stemmetje trok ze mijn aandacht en een intiem samenzijn werd gereserveerd.

Danucia is een mooie dame met een sprankelend uiterlijk. Ze is lief spontaan en een vrolijke noot. Ze tikt alle boxen aan die ik (en met mij veel heren) belangrijk vind. Ze kan goed paaldansen en dat ze haar lichaam goed verzorgd moge duidelijk zijn. Slank figuurtje met een mooi setje billen.

Ik heb al 2 keer mogen genieten van een fijne kamer. Geen gedoe over service, tijdsduur of prijzen. Het intiem samenzijn is fijn en gaat gepaard met een fijne ontspannen sfeer. Daarnaast heeft deze dame een heuse talenknobbel, Roemeens, Engels, Frans en Spaans. Ze kletst makkelijk en spontaan.

Toen ik zei dat ik een review over haar zou schrijven was ze blij verrast, ik moest vooral eerlijk zijn zei ze. Laatste maanden ben ik terughoudend met het beschrijven van welke diensten ik heb mogen ontvangen bij een dame. Maar Danucia gaf aan dat ik mocht zeggen dat tongzoenen bij haar standaardservice zit. Hoe fanatiek ze daarin is, is natuurlijk afhankelijk van de klik en hygiene.

Over prijzen is ze ook duidelijk en helder, geen upselling over meerprijzen tenzij c.i.m. en prostaatmassage (maar dat is logisch).

Hoe ik alles ervaarde? Goed tot zeer goed. Ik kan Danucia van harte aanbevelen. Wees een beetje lief voor haar dan blijft ze hopelijk nog lang in deze club. Over een 1 a 2 weekjes zwaait ze af voor een trip naar haar thuisland. Na orthodox Pasen hoopt ze haar rentree te maken. Voor mij is het een blijvertje.

——————————————————

I met this Romanian beauty on November 22nd of last year. A few weeks later, she celebrated her birthday, and not long after, she was walking around the club with her arm in a cast. Our contact faded away; I thought it was my fault, she thought it was hers. Such a shame...

But last Saturday, she called me over (partly thanks to Wandelaar5, I suspect).... With her typically cheerful Romanian voice, she caught my attention, and an intimate gathering was arranged.

Danucia is a beautiful woman with a sparkling appearance. She's sweet, spontaneous, and cheerful. She ticks all the boxes I (and many men, too) consider important. She's a good pole dancer, and it's clear that she takes good care of her body. She has a slim figure and a nice set of buttocks.

I've already enjoyed a lovely room twice. No hassle about service, time, or price. The intimate togetherness is wonderful and comes with a lovely, relaxed atmosphere. Moreover, this lady is a true language guru, speaking Romanian, English, French, and Spanish. She chats easily and spontaneously.

When I said I'd write a review about her, she was pleasantly surprised. She said I had to be honest. In recent months, I've been hesitant to describe the services I've received from a woman. But Danucia told me I could say that French kissing is part of her standard service. How enthusiastic she is about that, of course, depends on the connection and hygiene. She's also clear and transparent about pricing; no upselling on additional charges unless it includes c.i.m. and prostate massage (but that's understandable).

How did I experience everything? Good to very good. I highly recommend Danucia. Be kind to her, and I hope she stays with this club for a long time. In a week or two, she'll be leaving for a trip to her home country. She hopes to return after Orthodox Easter. She's a keeper for me.

Danucia is inmiddels alweer een half jaartje te bewonderen bij Sixsens.

Vanaf onze eerste ontmoeting (in September '25) hoort ze bij het groepje dames waarmee ik het vaakst kamer. Voor een eerste ronde probeer ik haar te ontlopen… 😈 , maar voor Danucia is dit geen enkel probleem. Sterker nog, ze houdt wel van een beetje uitdaging. Trio's vind ze ook leuk, ze kan het met veel dames goed vinden. Danucia kan dan mooi de rol van sloopkogel spelen, in mijn geval .

Danucia is een mooie slanke sexy jongedame met prachtige billen 😍 en een warme uitstraling. Van binnen is ze ook zo mooi, je voelt je meteen op je gemak bij haar. Dan komt het verder aan op inzet en skills, wat ook allemaal dik in orde is. Last but not least: Danucia is een echte zoenkampioene 😘, mits er een klik is natuurlijk.

In de bar is Danucia moeilijk te missen/ makkelijk te vinden. Als je vanf de kino komt kijk je maar eens bij de eerste hoge tafel rechts, of anders ergens onder de tv. Danucia is nooit ver van de danspaal te vinden, want daar weet ze ook wel raad mee. Vaak geeft ze op Vrijdagavond of Zaterdagavond een mooie show weg.

Danucia is dus makkelijk te vinden en ook heel makkelijk benaderbaar, maar jagen is absoluut niet haar ding. Ze voelt zich daar niet prettig bij. Dit zal haar enerzijds wel wat klandizie kosten, maar het heeft ook een fijne kant, vind ik. In mijn geval wacht ze gewoon haar beurt af, ze weet dat die toch wel komt. Ook als ik niet met haar kamer wil ze wel altijd even een kus op haar wang in ontvangst nemen, en even een praatje maken. Voelt toch als thuiskomen, wat ik zeer kan waarderen. Anderzijds kan Danucia, die al behoorlijk wat ervaring elders heeft opgedaan, de gemoedelijke sfeer bij Sixsens ook echt waarderen. Ze voelt zich thuis bij Sixsens, en is ze van plan om er nog lang te blijven. Gelukkig.

Maak eens een praatje met haar en kijk of er een klik is, zou ik zeggen 🙂.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
130
Inmiddels ben ik een aantal kamers verder met deze dame. Ze had me overgehaald een trio te doen met Aylin. Daar heeft ze een hele tijd geprobeerd mijn Barokkar naar binnen te krijgen en na een minuut of 5 is dat gelukt! Inmiddels neuken we zalig, waarbij zij erg strak is. Er was iets met haar lippen de eerste keer. Ze tongzoent nu als een kanon. Ze heeft in Globe gewerkt en haar service zit ook op dat niveau. Inmiddels is herhaling gegarandeerd. De correcte spelwijze van haar naam is Danusia.
Normaal schrijf ik geen tweede recensie over een dame, maar bij een dergelijke grote verbetering verdient de dame een nieuwe vermelding.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan