WHEM Daow Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
zie ook mijn recensie in West en Oost Vl. Algemeen;
Vroeger, pré corona veel bij geweest. Heeft weinig met massage te maken en wel alles met goede sex !, toen stelde zij zichzelf voor als een "tijger in bed" en dat is ze ook. Ze kent de knepen van het vak, misschien fake maar alles wat ze doet heeft grote mate van "met goesting". schitterend slank lichaam, heerlijke borsten met onmiddellijk stijve tepels, lekker kutje om te likken en super hygiënisch ! Blijkbaar is ze terug van weg geweest., heeft ook nog een werkplek in Brussel.
 
 
zie ook mijn recensie in West en Oost Vl. Algemeen;
Vroeger, pré corona veel bij geweest. Heeft weinig met massage te maken en wel alles met goede sex !, toen stelde zij zichzelf voor als een "tijger in bed" en dat is ze ook. Ze kent de knepen van het vak, misschien fake maar alles wat ze doet heeft grote mate van "met goesting". schitterend slank lichaam, heerlijke borsten met onmiddellijk stijve tepels, lekker kutje om te likken en super hygiënisch ! Blijkbaar is ze terug van weg geweest., heeft ook nog een werkplek in Brussel.
Waar ergens in Brussel? Naam salon? Veel korter bij voor mij😊🙋‍♂️
 
120 km rijden dat is ze zeker niet waard - er zitten een aantal foto's bij die haar prachtige lijnen accentueren, maar die zijn van een tijdje geleden. Vergelijk maar eens die in de douchecel (in mijn ogen de mooiste foto) met de laatste foto (meest recente denk ik).
 
Gisteren leuke 2 uurtjes gehad! Super massage weet echt wat ze doet👍 Bij de sex gaat ze volledig los! Zoveel te heftiger zoveel te beter en ze wordt zeer zeer nat😊 bij doggy heeft ze het graag zo hard mogelijk inclusief spanking en haren trekken zeker geen probleem!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan