Recensie Daow, Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
355
10/12/21
305
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Vorig jaar eens bezocht omdat ik gecharmeerd was door de foto's. Nu worden er totaal andere foto's gebruikt die eigenlijk zo goed als niets tonen, dus vermoed ik dat er nu een andere vrouw zal ontvangen.

Maar goed, bij mijn afspraak was het een vriendelijke dame van schat ik rond de 40. Goeie ontvangst, goeie massage gehad. Maar het ging mij ook om intiem, was redelijk goed. Enige kleine minpuntje was dat haar siliconen veel konden bewegen in haar borsten, heel bizar gevoel.
Heb eigenlijk nog nooit een top aziatische ervaring gehad. Dit voelt steeds te professioneel aan, en als ze proberen "normaal" over te komen is dit zo'n slecht acteerwerk dat ik me echt moet inhouden van het lachen :)

Maar kom, dit was voor mij de eerste keer met een aziatische waar ik ook intiem mee kon zijn. Was goed en niet goed, maar het voelde zo geforceerd aan dat ik nu minder rap geneigd zal zijn om nog een aziatisch type te bezoeken.

Op het einde van de date ook proberen super lief te zijn en zeggen/vragen dat ik zeker moet terugkomen. Daar moest ik ook weer van lachen...
 
Laatst bewerkt:
Ze doet alles 'stevig' en redelijk bruut. In doggy mag je haar zo hard je kan neuken, na enkele minuten doorpompen had ik mijn schot al gelost. Maar er zat geen 2e ronde in op het einde (enkel stevig trekken met olie wat me niet deed komen omdat het zonder enig gevoel was). Pijpen en zoenen heeft ze volledig overgeslagen en haar telefoon gaat ook dikwijls af en ze stuurt sms tussendoor terwijl ze massage geeft.
De kamer was letterlijk even groot als het bed, douchen doe je zelf in een badkuip. Ze vraagt 140 ik heb haar 150 gegeven maar wisselgeld werd niet geboden (en heb er niet achter gevraagd want de meeste vragen toch 150)

Goed als je eens stevig wil door rammen maar voor mij weinig herhalingsgevaar. Het is wel een knappe dame, mooi lichaam dus ik kan niet zeggen dat het slecht was.
 
Ze doet alles 'stevig' en redelijk bruut. In doggy mag je haar zo hard je kan neuken, na enkele minuten doorpompen had ik mijn schot al gelost. Maar er zat geen 2e ronde in op het einde (enkel stevig trekken met olie wat me niet deed komen omdat het zonder enig gevoel was). Pijpen en zoenen heeft ze volledig overgeslagen en haar telefoon gaat ook dikwijls af en ze stuurt sms tussendoor terwijl ze massage geeft.
De kamer was letterlijk even groot als het bed, douchen doe je zelf in een badkuip. Ze vraagt 140 ik heb haar 150 gegeven maar wisselgeld werd niet geboden (en heb er niet achter gevraagd want de meeste vragen toch 150)

Goed als je eens stevig wil door rammen maar voor mij weinig herhalingsgevaar. Het is wel een knappe dame, mooi lichaam dus ik kan niet zeggen dat het slecht was.
Moet wel een minimum van interactie zijn vind ik….
En aftrekken zonder gevoel 🙈
Ik mag er niet aan denken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan