WHEM Dara Thai, Den haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Banana10

Wandelaar
46
11/08/21
8
1
Heeft iemand Dara thai massagesalon recent (max jaar geleden) bezocht? En wilt zijn ervaring delen.

Ik twijfel om hier naar toe te gaan. Ik wil eens een keer goeie massagesalon bezoek. De vorige twee vielen tegen. Dat waren Sainam massage en Baan Mai.

 
Ik kwam hier voor Corona vrij vaak, omdat mijn favoriete masseuse hier werkte. Daarna kwam ik er nog steeds, maar wel veel minder vaak. Een aantal keer dat ik er daarna geweest ben droegen de dames een mondkapje. Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit nu nog steeds zo zal zijn. Voor mijn laatste ervaringen daar, zie: https://www.girlsreview.nl/threads/nita-dara-thai-den-haag.2709/ en https://www.girlsreview.nl/threads/joy-dara-thai-den-haag.318/.

Ik merkte recent dat ze een geheel nieuwe website hebben, die jij al aanhaalt hierboven. Van de nieuwe dames die hier op staan heb ik helaas nog geen ervaring met een van hen, maar ik ben wel van plan aan een aantal van hen een keer een bezoekje te wagen. Als ik jou was zou ik het gewoon proberen. Qua sfeer en uitstraling doet deze salon in mijn ogen in ieder geval niet onder voor de salons die jij noemt en ik ook minimaal eenmaal heb bezocht.
 
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Karmageddon; mijn favoriet werkte daar ook (als tot net voor corona dan weet ik zelfs vrij zeker dezelfde) en sindsdien minder vaak. In de lockdown-tussenposen wel geweest, maar idd 3/3 droegen een mondkapje tijdens de massage. Varierde wel van af en toe op, tot groot deel van de tijd tot vol continue, maar zelfs dat af en toe is gwn een btj hatelijk en verpest voor mij wel deels de ervaring.

Nu ben ik ook wel benieuwd naar die nieuwe dames! Maar verwacht dus idd wederom / nog steeds dat goddamn mondkapje...dus als iemand dat ff wil testen en hier laten weten zou dat top zijn :p. Anders dan dat met Karma eens; salon is van hetzelfde kaliber als de meeste zoniet net ietsjes beter imo. Ik vond het eig altijd wel relaxed daar; de meeste dames daar zijn ook wat minder moeilijk in het aanraken (aantal recente bij andere salons zijn van het 'aan mijn borsten zitten= intiem = +$' wat behoorlijk irritant begint te worden.
 
Ik zag op de website van Dara Thai DenHaag dat er een aantal nieuwe dames werken.

Iemand recente ervaring mee? Ben vooral, gebaseerd op de foto's, geïnteresseerd in Lucie, Nana, Lina
 
Net gebeld met hele lieve mama-san: (schat-dit, schat-dat:D:D) GEEN MONDKAPJE. Wel zeggen dat je de drie prikken hebt gehad. Dan mag je het meisje de vierde prik geven:love:
Haha. Informatie klopt. Ben gisteren geweest en geen mondkapje te bekennen.:LOL:
Ik hoefde ook niet te vertellen hoeveel prikken ik heb gehad, maar alleen mijn handen nog maar te ontsmetten. Verder alles gelukkig weer als vanouds hier.
 
En door wie werd je gemasseerd en hoe had je het ervaren?
Ditmaal voor het eerst door Roos.
Massage was al met al niet zo'n succes en duurde vooral heel kort, waardoor ik haar masseerkunsten niet op waarde kan schatten. Waarom ze mij maar zo kort masseerde en al snel overschakelde op nagenoeg alleen nog teasen en kletsen was mij niet echt duidelijk. Dit kan deels aan mij hebben gelegen, maar ik vond het zelf een beetje merkwaardig en na een tijdje ook overkomen als tijdvullen.
Na het omdraaien ging ze direct over op aftrekken. Dat deed ze op zich prima, al vond ik het dan weer lichtelijk jammer dat ze tijdens het klaarkomen aangaf dat ik bij het kreunen niet zo veel geluid moest produceren:rolleyes:.
 
Laatst bewerkt:
Ditmaal voor het eerst door Roos.
Massage was al met al niet zo'n succes en duurde vooral heel kort, waardoor ik haar masseerkunsten niet op waarde kan schatten. Waarom ze mij maar zo kort masseerde en al snel overschakelde op nagenoeg alleen nog teasen en kletsen was mij niet echt duidelijk. Dit kan deels aan mij hebben gelegen, maar ik vond het zelf een beetje merkwaardig en na een tijdje ook overkomen als tijdvullen.
Na het omdraaien ging ze direct over op aftrekken. Dat deed ze op zich prima, al vond ik het dan weer lichtelijk jammer dat ze tijdens het klaarkomen aangaf dat ik bij het kreunen niet zo veel geluid moest produceren:rolleyes:.
Thanks, ook ervaring met Lucie, Nana en/of Lina? Zo ja zou je die dan ook kunnen delen? (Desnoods via pm)
 
Hoi bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Heb altijd getwijfeld over deze en een paar andere thaise massagesalons in Den Haag en daarom ben ik blij om te lezen dat jullie met deze salon wel goede ervaringen hebben :love::love::love::love:

Ben erg benieuwd naar ervaringen met de Nuru massage, zo'n massage wil ik al een tijdje uitproberen dus als iemand zijn ervaring wil delen (mag ook in pm dan zou ik het graag horen)
Mij spreken Lucie en Kitty erg aan, ben benieuwd of iemand al ervaring met deze dames heeft en ook erg benieuwd of er naast het handmatig hp ook evt meer mogelijk is bij deze dames.
Dank jullie wel alvast

Mocht iemand een leuke dame/salon in Noord Holland weten dan hoor ik het ook graag :):):)
 
Mij spreken Lucie en Kitty erg aan, ben benieuwd of iemand al ervaring met deze dames heeft en ook erg benieuwd of er naast het handmatig hp ook evt meer mogelijk is bij deze dames.
"Slechts" een massage gehad van Kitty. Heb geen idee of er meer mogelijk is.
Ze adverteert wel op Kinky dat het mogelijk moet zijn. Intiem staat sowieso op de bingo kaart.

Ik heb geen zin om een uitgebreide review te schrijven.
Dus laat ik het bij deze slagzin houden: "Ik ben er heen gegaan voor de 'erotische', en daar ook zeer van genoten, maar wanneer ik terug ga is het zeker voor de massage".
Professioneel geschoold, heeft volgens haarzelf in een ziekenhuis gewerkt als fysieke therapeut (meen ik er uit op te hebben gemaakt), en dat laat ze je weten ook.
Ik ben mishandeld. Op een goede manier, uiteraard! Ze weet feilloos de knopen te vinden waar je zelf niet eens bewust van was dat je ze had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan