WHEM Daria, Rotterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

adventureseek

Vaste klant
206
03/10/21
176
19

Pfff wat een lekkere foto's. Kan geen draadje over haar vinden, of misschien kijk ik weer scheel :-D
 
Gek genoeg heeft haar profiel er weken op gestaan zonder de 2 gejatte foto's en voegde ze de gejatte foto's later ineens toe. Ik snap het ook niet, want de overige foto's zien er ontzettend goed uit (dus ze heeft het echt niet nodig).

De recensie op kinky suggereert ook dat ze er in het echt zelfs beter uit ziet dan haar foto's.

Ik ben in ieder geval ook erg nieuwsgierig.
 
Ik heb haar vorige maand bij toeval ontmoet. Met de Russische groep weet je nooit wie je treft. Ik reageerde op Evelin en werd ontvangen door Daría. Een aangename verrassing! Ze is super leuk en jong. Spontaan en lacherig (bubbly persoonlijkheid?)

Ze doet absoluut geen nzc en dat drukt mij zeker de pret niet, ik weet dat sommige wandelaars dat juist fijn vinden. Ze ontving in Rotterdam in een luxe flat net voorbij de Erasmusbrug, gratis parkeren in de avond/nacht.

Seks was oke, volgende keer wat meer uit dagen. Ik voelde dat ze daar wat afwachtend mee is. Wederzijdse massage werd door beiden gewaardeerd, ze zoent voorzichtig en pijpt heerlijk.

Fijne GFE ervaring, geen spijt van en ik ga graag nog een keer. Alleen ik houd niet zo van het Russisch Roulette, dus daarom stel ik het een beetje uit. Een andere ervaring in dezelfde flat ben ik namelijk rechtsomkeer gegaan toen er een vrachtwagen voor me neus stond.
 
Haar advertentie tekst is echt een die alle dames zonder fantasie of die voor een organisatie werken gebruiken.
Als je haar een Whatsapp bericht stuurt, krijg je dan gelijk de straatnaam?
Ik zie overeenkomsten met de 60/90/130 bende.. behalve dat ik de nzc optie mis.

@TKeemstar welke Evalin had je op gereageerd?
 
Laatst bewerkt:
Klopt.. iedere keer andere nummers, en wisselen ook regelmatig tussen Amsterdam Rotterdam en Den Haag.

Soms heb je mazel en tref je een leuke Oekraïense, of Moldavische dame.. en soms (zoals ik pas in Rotterdam) een dikkert.
Een ding is zeker, er zitten er weer zat momenteel. Ben altijd nog steeds benieuwd wie of wat nu de drijvende kracht is achter al deze advertenties. Ze horen wel allemaal bij elkaar in ieder geval.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan