Datingapp Tinder, Badoo, ...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De app Feeld is echt zonder fake accounts. Paar mooie dates gehad en een tijdje gedate met een heel prachtige (jonge) dame. Geen bullshit, maar je moet wel investeren in een connectie. Het is niet "bestel een dame". Ik hou sowieso niet zo van bestellen. Geef mij maar een goede connectie. I
Date nu met vrouwelijke collega van 30 haar jonge😋
Zij weet dat ik in een relatie zit maar doen het zonder bijbedoelingen .

De app Feeld is echt zonder fake accounts. Paar mooie dates gehad en een tijdje gedate met een heel prachtige (jonge) dame. Geen bullshit, maar je moet wel investeren in een connectie. Het is niet "bestel een dame". Ik hou sowieso niet zo van bestellen. Geef mij maar een goede connectie. I
feeld heeft minder fake accounts.. maar best wel redelijk wat crypto verkopers aan de chat gehad

Alsof je bij betaalsex... geen 'goede connectie' zou kunnen hebben!
Ik mag natuurlijk mij eigen voorkeur uitspreken toch?
Ja, maar dat is echt niet echt. Geloof me. Ze zal je ongetwijfeld een aardige vent vinden, maar dat is het. Ik vind het altijd grappig om te lezen dat de meesten ( en ja ik zelf ook ook wel eens gedaan) schrijven een goede connectie of meer hebben met een DVP en zich stiekem een beetje speciaal voelen Niets is minder waar, je bent een van de nummers die af en toe geld komt brengen. Hoe leuk ze ook tegen je kunnen zijn en ook als je weleens contact met ze hebt via berichten. Dat is dan puur een investering voor de volgende ronde. En ja er zijn natuurlijk verhalen en uitzonderingen maar de uitzonderingen bevestigen niet de regel.

Via Feeld daarentegen leuke gesprekken, maar ook echt dingen met elkaar delen. Het is tot nu toe oprechte interesse geweest maar wel met duidelijke afspraken want ze zitten vaak (net als ik) in een ENM (open relatie).
Feeld werkt voor mannen enkel als je bovengemiddeld knap bent.
Present 😛😇🤣

Laatst bewerkt:
Dat geldt voor alle datingapps eigenlijk wel (of anders ben ik bovengemiddeld lelijk en dat geloof ik niet).
Een grote groep dames richt zich op een beperkt groepje mannen. Ik las ergens dat dit ergens rond de 90% van de dames zich op 10% van de mannen richt. De rest van de mannen moet geluk hebben of met minder genoegen nemen. Probleem is dat de vijver steeds weer bijgevuld wordt met nieuwe net vrijgezel geworden aanwas. Als minder knappe man heb ik daar weinig te zoeken.

Een grote groep dames richt zich op een beperkt groepje mannen. Ik las ergens dat dit ergens rond de 90% van de dames zich op 10% van de mannen richt. De rest van de mannen moet geluk hebben of met minder genoegen nemen. Probleem is dat de vijver steeds weer bijgevuld wordt met nieuwe net vrijgezel geworden aanwas. Als minder knappe man heb ik daar weinig te zoeken.
Om je een hart onder de riem te steken. Knap zijn is subjectief. Ook jij bent vast een knappe man !!!

En ik denk eerder andersom 90% van de mannen richt zich op 10% vrouw.

Ik krijg vrij letterlijk Ma Flodders die me liken, die 1x per maand dat ik een like krijg. Snap best dat ik met mijn uiterlijk echt niet voor de topmodellen moet gaan, maar wat er op me af komt is wel heel erg het andere uiterste. Maar goed, de dames die ik like denken vast hetzelfde over mij, want nog nooit een match gehad de afgelopen paar jaar.

Heb juist via Feeld hele leuke connectie met een andere dame gekregen. Eerst een keer wat gaan eten samen in Rotterdam. Toen zag ik haar partner ook even. Binnen 5 minuten ging het al over de fuckmachine haha. Paar weken later met z'n vieren daten...over de rest die avond hou ik m'n mond verder😅

Tinder: na veel tijd en moeite in mijn profiel, na weken swipen uiteindelijk peer saaie dates gehad.
De vrouwen waren knap tot knapper dan gemiddeld. Maar daar stopte het. Het leken eerder sollicitatiegesprekken.
Humor werd de kop ingedrukt. Pogingen om de situatie lichter te maken, werden aanzien als iets proberen te verbergen.
Bumble, breeze, badou, happn: nooit date of match gehad. Foto's en bio waren gelijk aan mijn profiel van tinder.

Dan ga ik toch liever naar een jonge strakke bloedmooie latina, ook al is het betalend.

Niets zo vernietigend voor het zelfbeeld als daten via apps.

Terug
Bovenaan Onderaan