De klok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Was vroeger een nederlandse in gent waarbij je altijd 20tot 30m mocht bijrekenen bij je tijd. Was daar nooit op tijd buiten. En zij maakte daar geen probleen van en vroeg nooit extra. Zo maar weinig dames tegengekomen die echt niet met de tijd bezig waren.
Wel ooit eens met een dame de bedoeling had om kort iets te doen prive en erna betaal moment te hebben. Maar is dan uitgelopen tot een hele avond opstap met haar te gaan.
Verder bij een dame die ik meermaals bezoek eens meer dan het dubbelle tijd binnen geweest. Was er zelf van verschoten als ik in de wagen zat en de tijd zag.
Voor de rest is het meestal mooi op tijd buiten soms zelfs iets vroeg.
 
2 dames.
Een 64 jarige vrouw waar ik alleen naar toe ga voor een pijpbeurt , eerst heerlijk babbelen over van alles en nog wat met koffie erbij.Daarna nog eens een 45 tot 60 minuten van elkaar genieten.
En Een 50 plus dame waar we na de sex nog een tijd tegen elkaar liggen en tijd ook geen rol speelt.En dat bij allebei voor €50 of minder😎
 
Eigenlijk komt het neer op iets heel simpel: de klik en hoe leuk de klant is 😅. Hoe meer de klant geeft hoe meer hij krijgt. Nee ik bedoel niet enkel de centen! 😏

Is de date echt een schatje dat ook tussen de lakens veel geeft, dan neem ik nog uitgebreider de tijd en doe ik alles om te pleasen. Want zo een klant is een geschenk en van die hoop je toch een vaste klant te maken! ❤️

Er is een groot verschil tussen een kwartier- half uur over tijd gaan bij iemand die gewoon onschuldig zijn verhaal aan het doen is. Of bij iemand die een uur boekt en heel de tijd zegt 'wacht wacht wacht Lisa' 'Rustig Lisa' en gewoon op zijn rug ligt. Dan tikken die minuten echt traag voorbij… Zowel de rugligger/ zeester/ comapatiënt als de toffe date die als een vriendje is hebben beiden evenveel recht op de tijd waarvoor ze betalen.
Logischer wijs heeft de laatste heer een grotere kans op een kwartier, half uur extra.

Vorige week kwam dat ook voor. Date van 3u, enorme klik, uiteindelijk pas vertrokken na 3u half omdat ik wist dat ik anders in de fille ging staan rond Brussel 😂. Want van zulke dates kan ook ik enorm nagenieten.
 
Eigenlijk komt het neer op iets heel simpel: de klik en hoe leuk de klant is 😅. Hoe meer de klant geeft hoe meer hij krijgt. Nee ik bedoel niet enkel de centen! 😏

Is de date echt een schatje dat ook tussen de lakens veel geeft, dan neem ik nog uitgebreider de tijd en doe ik alles om te pleasen. Want zo een klant is een geschenk en van die hoop je toch een vaste klant te maken! ❤️
Geef je dan die extra tijd ed om er altijd zelf iets uit te halen achteraf (goede klant etc) of doe je dat ook soms zonder bijbedoeling? Oprechte vraag geen kritiek.
 
Eigenlijk komt het neer op iets heel simpel: de klik en hoe leuk de klant is 😅. Hoe meer de klant geeft hoe meer hij krijgt. Nee ik bedoel niet enkel de centen! 😏

Is de date echt een schatje dat ook tussen de lakens veel geeft, dan neem ik nog uitgebreider de tijd en doe ik alles om te pleasen. Want zo een klant is een geschenk en van die hoop je toch een vaste klant te maken! ❤️

Er is een groot verschil tussen een kwartier- half uur over tijd gaan bij iemand die gewoon onschuldig zijn verhaal aan het doen is. Of bij iemand die een uur boekt en heel de tijd zegt 'wacht wacht wacht Lisa' 'Rustig Lisa' en gewoon op zijn rug ligt. Dan tikken die minuten echt traag voorbij… Zowel de rugligger/ zeester/ comapatiënt als de toffe date die als een vriendje is hebben beiden evenveel recht op de tijd waarvoor ze betalen.
Logischer wijs heeft de laatste heer een grotere kans op een kwartier, half uur extra.

Vorige week kwam dat ook voor. Date van 3u, enorme klik, uiteindelijk pas vertrokken na 3u half omdat ik wist dat ik anders in de fille ging staan rond Brussel 😂. Want van zulke dates kan ook ik enorm nagenieten.
Dat is prachtig hoe de klik er kan zijn tussen de dame en de klant. Dat maakt een date gewoonweg super mooi zowel voor de dame als de klant.😍
 
Geef je dan die extra tijd ed om er altijd zelf iets uit te halen achteraf (goede klant etc) of doe je dat ook soms zonder bijbedoeling? Oprechte vraag geen kritiek.
Goede vraag wel. Soms is het gesprek gewoon zodanig leuk dat ik de tijd vergeet. Wat wel vaak voorvalt is dat het als wederdienst is voor cadeaus die ik krijg waar ik geen foto's of filmpjes van kan sturen. Dit is niet besproken, maar ik hou dat in mijn achterhoofd.
'Eigenlijk hadden ze voor dit geld een extra uur kunnen boeken…' Het is soms moeilijk om in deze branche iets te krijgen en te geloven dat de date daar niets voor wilt.
Anderen ken je gewoon al zodanig lang dat je een soort vriendschap krijgt. Zij hebben dan al meermaals getoond niet te profiteren en ik ben ook oprecht graag bij hun.
 
Er is op aarde niets gecompliceerder dan het menselijke bewustzijn. Honderden theorieën, maar niemand weet er eigenlijk het fijne van.

Wèl wordt er verondersteld dat er bij iets kiezen éérder wordt gekozen dan het moment waarop we dènken dat we kiezen. We worden ons pas ná het (onbewuste) kiezen van die keuze bewust en menen dan dat we pas kiezen op het ogenblik van dat bewuste kiezen.

Vandaar dat heel wat redeneringen en argumentaties die verklaren waarom extra tijd werd gegeven verklaringen en rationalisaties achteraf zijn - zowel van de kant van de dame als vanuit het gezichtspunt van de klant.

De beslissing wordt vaak onbewust "gemaakt" en achteraf van een soms logische - al dan niet ook emotioneel gekleurde - "rechtvaardiging" voorzien.

Evident is dat bij alle beroepen waarbij menselijk contact een rol speelt, vrijwel onmiddellijk ook (intuïtieve) gevoelens een rol spelen. Van voorkeur over onverschilligheid tot afkeer. Dat geldt dus ook voor het sekswerk.

De uitersten ten aanzien van dat werk zijn: enerzijds "afwerken" als door een robot (afgeleid van het Oost-Europese - in casu Tsjechische - robota dat werk of soms verplicht werk betekent) en anderzijds het samen opbouwen van een vriendschapsillusie - hetgeen soms kan leiden tot een door beiden zo gevoelde èchte "band".

Dat "opbouwen" heeft twee kanten: voor de klant die hiervoor open staat is vaak meer dan één bezoek nodig en voor de dame is meer dan één bezoek door een aardige klant altijd gewenst, zeker wanneer de eerste keer méér wordt gevoeld dan de werking van zijn zwelling.

Er zijn klanten die - wat ik altijd noem - HSFB wensen (Hi-Suck-Fuck-Bye). Er zijn er ook die een "band" nastreven met een professionele (zij blijft altijd dàt) dame, hoe beiden die "band" ook ervaren en benoemen.

Dan is niet in rekening gebrachte extra tijd - niet zelden "onbewust" en "spontaan" door de dame verleend - in een achteraf gerationaliseerde vorm zowel een door de klant ervaren gunst als - vanuit de sekswerkster gezien - een professioneel lok- en lijmmiddel.

En "werkt" een en ander (de klant wordt een habitué) dan blijft dit "middel" vaak worden ingezet - weliswaar proportioneel. In het beste (en na te streven) geval tot beider genoegen.

Maar dat is niet altijd zo. Soms "zit er niets achter" (klantenwerving en -binding) en wordt een moment van "samenzijn" zo positief ervaren door de dame (buiten schijnt de zon, de opbrengsten zijn die dag goed, ze voelt zich prettig, de klant is charmant en attent) dat hem spontaan méér tijd wordt gegund zonder dat een "bijbedoeling" een rol speelt - zelfs niet onbewust.

Ook prima. Al bestaat het "gevaar" dat de klant gaat denken voortaan altijd hier "recht" op te hebben. Zodat hij, als hij de tweede keer wèl heel correct met de klok wordt geconfronteerd, zich toch wat betaald gezet voelt.

Terwijl strikt genomen toch alléén waarvoor wordt betaald …

(Verontschuldiging. Ik beloofde ooit geen wat langere stukken meer te schrijven . Maar ik zit vandaag als republikein die wéér niet in staat is gesteld een "lintje" te weigeren werkeloos thuis. Vandaar.)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan