De "laatste" date.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7664

Wandelaar
67
27/01/22
93
1
Hey mede-wandelaars & dames,

Ik ben al enige tijd een "lurker" hier en heb begin dit jaar toch maar een account aangemaakt. Sindsdien heb ik, zoals vele onder ons, wel wat dames bezocht. In het begin ging het moeizaam en steeds met veel spijt dat ik het gedaan heb. Tot ik sommige dames heb leren kennen. Zij hebben mij meer zelfvertrouwen gegeven. Ik ben door hun terug beginnen sporten (en het resultaat is er!), etc... En dat niet alleen. Ook de gesprekken die ik heb gehad worden door mij enorm hard geappreciëerd (ook al toon ik dit niet onmiddellijk).

Dat terzijde, volgt nu de reden van deze post.
Binnenkort heb ik een operatie waardoor ik minstens 2 maanden niets "intensief" mag doen. Of om het stom te zeggen, GFE is geen optie. Zonder zoenen is een date voor mij niet nodig. En omdat ik het veilig ga spelen zal dit minstens 1 jaar duren (zo voorkom ik enige schade). Ja dat heb je goed gelezen. Minstens 1 jaar geen dame bezoeken/GFE.

Voordat het effectief gedaan is ga ik zeker nog 1x genieten van het gezelschap. Ik heb al een afspraak gemaakt in een luxe privé sauna/wellness. De dame zal ook pralines & bloemen krijgen (en geen goedkope brol). Sommige onder ons vinden dit misschien te ver. Maar ik vind het een enorm goed gevoel om de dame gelukkig te zien wanneer ze het krijgt.

De vraag waar ik nu nog mee zit, wat kan ik nog doen om het de laatste keer extra "speciaal" te maken? Ik heb met haar al een paar keer afgesproken maar wil het deze keer toch extra speciaal maken.
Als jullie tips/suggesties hebben, mag je ze hier even zetten. Ik heb nog een kleine maand om alles te regelen.

Ik wil jullie hierbij allemaal bedanken voor alles! Het doet mij toch iets om dit allemaal even te zeggen.
Ook nooit gedacht dat ik dit allemaal ging doen. 😅

Aan de mods: als dit verkeerd staat, mijn excuses hiervoor. Jullie mogen dit verplaatsten naar waar het moet.
 
Als eerste alvast alle beterschap en dat alles voorspoedig mag verlopen en herstellen.

Persoonlijk zou ik de bloemen en de pralines achterwege laten en eerder gaan voor een uurtje langer afspreken.
Dan heb je zelf ook nog iets voor het geld én de dame ook. Uurtje meer inkomsten doet haar - denk ik - meer dan bloemen en chocolade.
Door een extra uurtje verdient ze dat geld ook nog wat gemakkelijker. Een leuke klant langere tijd of veel wisselende klanten, is toch een verschil kwa arbeid.

Als je een jaar lang geen sex meer gaat hebben, zou ik de bloemetjes flink buiten zetten en alles doen waar ik van droom, om op die manier de batterij nog maar eens flink op te laden. Overigens al medelijden met het meisje dat over een jaar op jouw lul kruipt, die spuit je tot aan het plafond. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Inderdaad allereerst heel veel beterschap.
Ik weet niet hoe jou klik is met de desbetreffende dame maar misschien moet je haar dit eerst voorleggen voordat je bij haar komt. Zoals al zovelen hebben gezegd is communicatie erg belangrijk en dat hoeft niet speciaal op seks gebied te zijn. Zij kan er dan rekening mee houden om jou een speciaal gevoel te geven. Als je een hele goede klik met haar hebt en een goede vriendschappelijke band hebt, kun je haar ook nog mee vragen voor een drankje oid ergens na die tijd.
 
en eerder gaan voor een uurtje langer afspreken.
Dit heb ik al gedaan. We spreken af voor 4 uur. Normaal is het 3 uur :).
en alles doen waar ik van droom
GFE met een goed en stevig voorspel. Meer is niet nodig. En dat hebben wij altijd. Sure, er zijn dingen die ik nog wil uitproberen maar dat zijn dan ook weer dingen die ze niet doet. En dat respecteer ik ook. Mss ervoor of erna toch nog met iemand anders afspreken om dat allemaal te proberen. Maar voor mij moet het eigenlijk niet.
Overigens al medelijden met het meisje dat over een jaar op jouw lul kruipt, die spuit je tot aan het plafond. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Scary Movie | 'Tootsie Pop' ? :ROFLMAO::ROFLMAO:

@Spieker Ik ga dit leven en privé gescheiden houden. Maar tijdens de date is het altijd wel 100% in orde (aan mijn kant toch). En iets gaan drinken is ook niet echt mijn ding. Ik ben gelimiteerd op wat ik kan/mag drinken of wat ik ook gewoon lust. Ik ga niet op café voor een water 😝. Toch bedankt voor de suggestie!
 
Ik zal wel gek zijn, maar een luxe parfum? Als je haar maten zeker weet lingerie?
Bloemen verwelken. Chocola is voor je lief die je probeert vet te mesten.
Ik vind chocola sowieso niet meer kunnen, vrouwen denken daar te veel bij na ofzo
 
Ik zal wel gek zijn, maar een luxe parfum? Als je haar maten zeker weet lingerie?
Bloemen verwelken. Chocola is voor je lief die je probeert vet te mesten.
Ik vind chocola sowieso niet meer kunnen, vrouwen denken daar te veel bij na ofzo
Lingerie kopen vrouwen gewoon ook liever zelf. Ze zullen wel lief lachen als ze het krijgen maar in hun zelf denken ze vooral waar ze dat nu weer moeten kwijtraken
Cadeaus zijn sowieso al een hoop bullshit.Begin al eens met wat orgasmes cadeau te doen. Maakt meer indruk dat wat chocola in hartjesvormen
 
Gewoon langer boeken bij die dame. Hebben jullie er beiden wat aan. Of extra diensten nemen, bijv. een jacuzzi (als dat daar aangeboden wordt). En als je dan toch iets wil geven, geef dan eerder een lingerie-bon van een goeie lingeriezaak dan lingerie zelf. Je weet immers nooit wat ze graag zien... Het is maar een idee...
 
Alvast een spoedige herstel ik vind bloemen en pralines zeer goed idee.Misschien kan je een waardebon geven? En gewoon proberen contact te houden met de dame in kwestie. Wat ik doe ik voor een van mijn dames is zelf iets koken. Bij sommige dames gaat de liefde door de maag! En laat u nog eens goed gaan op die date!! Toi toi voor u operatie
 
Bloemen en pralines kosten je geld, een uur langer boeken ook. Het prijsverschil is mij onbekend. Wanneer je het vanuit je eigen kant gaat bekijken, heb je voor jouzelf meer aan dat extra uur dan aan de bloemen en pralines. Mogelijk heeft de dame in kwestie er zelf ook meer aan en kan ze het geld van het ''extra'' uur aan iets besteden waar zij meer waarde aan hecht.
Dit gezegd hebbende, wanneer je er goed over nagedacht hebt en van meerdere kanten bekeken hebt, moet je doen wat je hart je ingeeft. Wanneer je echt alles tot achter de komma gaat afwegen blijft er uiteindelijk weinig tot niets (leuks) meer over.

Succes met je herstel en... van een jaar geen seks hebben ga je echt niet dood.
 
Laatst bewerkt:
Spuitbus met slagroom... Je dame ermee onder kliederen, aardbeien op de tepels zetten en op de navel en dan lekker schoon likken.

Nutella kan ook.
Dat is niet voor mij weggelegd :LOL:

Bloemen en pralines kosten je geld, een uur langer boeken ook. Het prijsverschil is mij onbekend. Wanneer je het vanuit je eigen kant gaat bekijken, heb je voor jouzelf meer aan dat extra uur dan aan de bloemen en pralines. Mogelijk heeft de dame in kwestie er zelf ook meer aan en kan ze het geld van het ''extra'' uur aan iets besteden waar zij meer waarde aan hecht.
Dit gezegd hebbende, wanneer je er goed over nagedacht hebt en van meerdere kanten bekeken hebt, moet je doen wat je hart je ingeeft. Wanneer je echt alles tot achter de komma gaat afwegen blijft er uiteindelijk weinig tot niets (leuks) meer over.
Mij maakt het echt niet uit. Als de dame er gelukkig mee is, ik ook. Is ze dat niet, so be it. Ik doe het in ieder geval met veel plezier.
Ik doe dat ook uit principe. Als ik ergens ga voor een eerste keer, neem ik altijd iets mee. Niet alleen tijdens het bezoeken van een dame maar ook in mijn privéleven.
Ga ik bij een vriend op bezoek (voor een eerste keer) en zijn de ouders thuis? Dan neem ik wss een fles wijn of 2 mee. Dit om te tonen dat ik dankbaar ben dat ik daar mag zijn. Zo ben ik nu eenmaal ingesteld.
 
Gewoon langer boeken bij die dame. Hebben jullie er beiden wat aan. Of extra diensten nemen, bijv. een jacuzzi (als dat daar aangeboden wordt). En als je dan toch iets wil geven, geef dan eerder een lingerie-bon van een goeie lingeriezaak dan lingerie zelf. Je weet immers nooit wat ze graag zien... Het is maar een idee...
Het is een privé wellness met alles. Jacuzzi, sauna,... En uiteraard een bed. Wat het belangrijkste is ;).
Ik ben inderdaad nog aan het nadenken om er nog een uurtje of 2 bij te doen. Moet ik utieraard nog zien. Momenteel is het 4uur genieten.
 
sterkte met de operatie en spoedig herstel, ik begrijp dat jee de dame al beter kent, dus een fles

Moët & Chandon Ice Impérial Rosé Magnum wat kaviaar en verse oesters kun je al bij de wellness af laten geven een uurtje extra boeken en een leuke tip op het einde moet het goed komen dacht ik zo (behalve als ze niet van bovenstaande houd :rolleyes:)

 
sterkte met de operatie en spoedig herstel, ik begrijp dat jee de dame al beter kent, dus een fles

Moët & Chandon Ice Impérial Rosé Magnum wat kaviaar en verse oesters kun je al bij de wellness af laten geven een uurtje extra boeken en een leuke tip op het einde moet het goed komen dacht ik zo (behalve als ze niet van bovenstaande houd :rolleyes:)

We zijn beide nogal vrij specifiek in wat we eten. Zeker ik, ik kan niet zomaar alles eten. Maar cava & champagne is geen enkel probleem :p
Met dat we er toch redelijk lang zitten, ga ik is horen of ze toch niets wilt eten. En dan bekijk ik het allemaal is.
Bedankt voor de suggestie!
 
Als je iets meeneemt voor haar zou ik gaan voor iets persoonlijks en dat hoeft helemaal niet duur te zijn. Je kunt bijvoorbeeld ook een kaartje meenemen met een persoonlijke boodschap erop, waarin je laat blijken wat de date voor jou op dit moment betekent. Ervan uitgaande dat ze jou ook erg mag dan verwacht ik dat ze zoiets zeker zal waarderen. Nadeel is misschien wel dat je er niet direct zelf van kunt genieten, buiten haar reactie op het ontvangen van de kaart dan.

Los hiervan lijkt mij 7 uur persoonlijk ook wel heel erg veel. Zelfs 7 uur non-stop wederzijdse aandacht tussen een stel klinkt voor mij al als een opgave. 4 uur zou voor mij echt genoeg zijn om het heel speciaal te maken. En mocht de stemming er echt naar zijn, dan kun je het geluk hebben dat je zonder bijbetaling nog iets langer kan blijven of met een beetje geluk dan alsnog bijboeken. Dat lijkt me een prettigere gedachte dan dat je weet dat je op voorhand voor 7 uur betaalt en het maar de vraag is of het daadwerkelijk zo lang leuk blijft. Mijn advies is dus: ga voor quality time! ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan