Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
als je op het originele meisje haar periscope kijkt kun je zien dat ze maar een hele korte tijd actief was en dat ze alle opnames en fotos (een paar maanden) voor haar 18de verjaardag heeft gemaakt. dus het lijkt me niet heel verstandig om hier haar foto's te delen.

ze zegt het onder andere op 16:00

mischien dat ze het bij sj ook iets serieuzer nemen als je dit vermeld bij het rapporteren.
 
als je op het originele meisje haar periscope kijkt kun je zien dat ze maar een hele korte tijd actief was en dat ze alle opnames en fotos (een paar maanden) voor haar 18de verjaardag heeft gemaakt. dus het lijkt me niet heel verstandig om hier haar foto's te delen.

ze zegt het onder andere op 16:00

mischien dat ze het bij sj ook iets serieuzer nemen als je dit vermeld bij het rapporteren.
Weer wat geleerd. Je kan ook een mailtje sturen naar [email protected] met je bevindingen. Gelukkig heb ik alleen een geklede foto geplaatst 🤔
 
Die zit vast niet op dit forum hahahaha…. Wat een sukkel….
(En die van SJ trouwens ook niet dat ze dit nog steeds toestaan na alle meldingen)

Hopelijk licht dit scooterhuftertje niet teveel wandelaars op…..
 
Die zit vast niet op dit forum hahahaha…. Wat een sukkel….
(En die van SJ trouwens ook niet dat ze dit nog steeds toestaan na alle meldingen)

Hopelijk licht dit scooterhuftertje niet teveel wandelaars op…..
Nou, we hebben een hoop meelezers, dus heb het idee dat de persoon in kwestie het wel weet. Maar goed, er zal geld in te verdienen zijn, anders zouden ze het niet doen.

Ik hou wel mijn hart vast voor het weekend. Dan zal er wel weer een shittsunami aan komen 😔
 
Een tsunami van shit qua fake advertenties. Usual suspects en nieuwe gezichten, maar die zielepoten manifesteren zich pas als het weekend is, SJ niet bereikbaar is waardoor de advertentie ongestoord het hele weekend online kan staan.
 
Er zijn wel moderators aanwezig, zover ik weer. Maar die doen hun job ook wanneer het hun uitkomt, en dat is vaak niet in het weekend.

Snap ook niet hoe het met al die nieuwe profielen zit, heb de mijne al jaren dus let je er niet zo goed op.
Helder, dank in ieder geval. Bij mijn meldingen duurt het in ieder geval tot na het weekend voordat er iets mee wordt gedaan.

Dit specifieke sujet is in ieder geval weer even weg 🤞
 
Nou, we hebben een hoop meelezers, dus heb het idee dat de persoon in kwestie het wel weet. Maar goed, er zal geld in te verdienen zijn, anders zouden ze het niet doen.

Ik hou wel mijn hart vast voor het weekend. Dan zal er wel weer een shittsunami aan komen 😔
En de shittsunami is gearriveerd..maar ik zit nu op het gemakje film te kijken
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan