Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het aantal HIV infecties neemt toe, voornamelijk onder mannen die seks hebben met mannen(MSM), maar ook onder hetero's. Veel mensen vinden cd maar lastig, terwijl het wel HIV voorkomt.

Ja ik doe het wel maar zoek vooraf uit hoe de lady er in staat en of zij te vertrouwen is met haar antwoorden. Zij zichzelf beschermt door de juiste stappen hier voor te nemen. Alleen niet periodiek testen maar ik wil ook graag zien of zij een middel voor safety als Prep in neemt om haar eigen gezondheid te beschermen. Ik vraag haar altijd vooraf als ik baresex met haar ga hebben of zij mij het beschermingsmiddel kan laten zien die zij slikt en vraag haar ook wanneer vooraf zij dit doet en na de date of zij dan ook de juiste stappen doet. Als zij haar eigen gezondheid hoog in haar vaandel draagt doet zij het juiste. Ik geef ook altijd vooraf aan om tot een afspraak te geraken met of baresex mogelijk is en bovenstaande voor haar gesneden koek is. Uiteraard geef ik tijdens het voorgesprek met haar aan dat ik altijd als ik seks ga hebben ik volgens de medicijnvoorschriften Prep inneem om mijzelf en mijn gezondheid te beschermen. Neem ik beschermende maatregelen dan doe ik doe voor mijzelf en ook voor haar gezondheid. Dan is er meer een conclusie meer : "Geniet ervan"
Ik heb veel meegemaakt, maar een klant die hierover eerst een intake gesprek heeft en daarna een verplichte checklist afvinkt met de DVP, is toch weer een nieuw perspectief.

Ik kan me niet voorstellen dat een DVP hier op ingaat (of neem ik deze posting te serieus en is het een hoax?).

Bare is een beetje overrated. Condooms in natte vagina geven hetzelfde genot. Ik denk dat het de geest is die zich waagt aan iets verbodens dat het spannender maakt. Hoewel ik liever zou hebben dat er smaakloze/geurloze condooms zouden zijn.

Het aantal HIV infecties neemt toe, voornamelijk onder mannen die seks hebben met mannen(MSM)
Daarom dat er ook een hele prep campagne is in die doelgroep. Laatst vroeg ik al bij de GGD waarom ze de consults met prep veranderd hebben van 3 naar 6 maanden. Logischerwijs was het antwoord om meer ruimte te maken voor mensen die prep willen gebruiken. En de prijs van prep valt op zich wel mee. In ieder geval goedkoper dan de prijs van hiv oplopen.

Nu... van wat ik hier (en bij de dames!) hoor... komen de meeste mannen dus (te) snel klaar! Een condoom die het gevoel wat vermindert zou dan toch net een voordeel moeten zijn?

Terug
Bovenaan Onderaan