De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Rimon
Het is maar hoe je in het leven staat en naar relaties kijkt. Een relatie met een dame die dit werk oprecht doet omdat ze het wil zou ik met een paar minimale regels prima vinden.

Ten eerste wil ik niet dat ze thuis ontvangt, ik wil de klanten niet zien. Verder geen verliefdheid, maar genegenheid is prima. Alleen seks als werk, vreemdgaan voor de lol accepteer ik niet. Als laatste: laat ook wat voor mij over, oftwel seks in mijn eigen relatie is ook heel belangrijk.

Maakt me verder niet uit of ze het doet voor het geld, de kick, het vullen van een behoefte. Ze is niet mijn lijfeigene en ik heb niks te vertellen over wat ze met haar lichaam doet. Ben daar heel vrijdenkend in.

Als mijn partner er verder echt voor mij is. We er voor elkaar kunnen zijn. De liefde echt en hecht is, dan maakt het mij serieus niks uit als ze dit werk zou doen ... met die paar voorwaarden dus.

Maar goed, ik snap best dat niet iedereen zo vrijdenkend kan zijn. Ik ben heel erg van de ander laten zijn wie ze wil zijn en dat dat wederzijds is.
 
@Rimon
Het is maar hoe je in het leven staat en naar relaties kijkt. Een relatie met een dame die dit werk oprecht doet omdat ze het wil zou ik met een paar minimale regels prima vinden.

Ten eerste wil ik niet dat ze thuis ontvangt, ik wil de klanten niet zien. Verder geen verliefdheid, maar genegenheid is prima. Alleen seks als werk, vreemdgaan voor de lol accepteer ik niet. Als laatste: laat ook wat voor mij over, oftwel seks in mijn eigen relatie is ook heel belangrijk.

Maakt me verder niet uit of ze het doet voor het geld, de kick, het vullen van een behoefte. Ze is niet mijn lijfeigene en ik heb niks te vertellen over wat ze met haar lichaam doet. Ben daar heel vrijdenkend in.

Als mijn partner er verder echt voor mij is. We er voor elkaar kunnen zijn. De liefde echt en hecht is, dan maakt het mij serieus niks uit als ze dit werk zou doen ... met die paar voorwaarden dus.

Maar goed, ik snap best dat niet iedereen zo vrijdenkend kan zijn. Ik ben heel erg van de ander laten zijn wie ze wil zijn en dat dat wederzijds is.
Prachtige beschrijving
 
@Rimon
Het is maar hoe je in het leven staat en naar relaties kijkt. Een relatie met een dame die dit werk oprecht doet omdat ze het wil zou ik met een paar minimale regels prima vinden.

Ten eerste wil ik niet dat ze thuis ontvangt, ik wil de klanten niet zien. Verder geen verliefdheid, maar genegenheid is prima. Alleen seks als werk, vreemdgaan voor de lol accepteer ik niet. Als laatste: laat ook wat voor mij over, oftwel seks in mijn eigen relatie is ook heel belangrijk.

Maakt me verder niet uit of ze het doet voor het geld, de kick, het vullen van een behoefte. Ze is niet mijn lijfeigene en ik heb niks te vertellen over wat ze met haar lichaam doet. Ben daar heel vrijdenkend in.

Als mijn partner er verder echt voor mij is. We er voor elkaar kunnen zijn. De liefde echt en hecht is, dan maakt het mij serieus niks uit als ze dit werk zou doen ... met die paar voorwaarden dus.

Maar goed, ik snap best dat niet iedereen zo vrijdenkend kan zijn. Ik ben heel erg van de ander laten zijn wie ze wil zijn en dat dat wederzijds is.
Maar wat ik zeg klopt wel een beetje ik praat niet namens elke man ik weet dat er mannen zijn die ruimdenkend zijn en hier geen problemen mee hebben. Maar er zijn wel degelijk vriendjes die gebruik maken van een dvp laat dat duidelijk zijn. Heb zelf ook gesprekken gehad met dvp's ik weet dus waarover ik praat.
 
Vaak lopen de relaties stuk op "regeltjes".
Je kunt misschien afspraken maken maar sinds wanneer heb je verliefdheid zelf in de hand? Gevoelens zijn gevoelens omdat je ze niet voor het kiezen hebt. Je wordt verliefd of niet. Liefde blijft of gaat voorbij, je bent jaloers of niet.

Als kerel moet je heel zelfverzekerd zijn om het te laten werken met een dvp of openstaan dat ze verliefd kan worden op een ander.
 
Vaak lopen de relaties stuk op "regeltjes".
Je kunt misschien afspraken maken maar sinds wanneer heb je verliefdheid zelf in de hand? Gevoelens zijn gevoelens omdat je ze niet voor het kiezen hebt. Je wordt verliefd of niet. Liefde blijft of gaat voorbij, je bent jaloers of niet.

Als kerel moet je heel zelfverzekerd zijn om het te laten werken met een dvp of openstaan dat ze verliefd kan worden op een ander.
In een relatie met een vrouw die geen dvp is net hetzelfde. Die kan ook gewoon andere mannen neuken hoor (dan nog gratis, mss wel erger nog)
 
Soms als ik een van mijn vaste dames bezoek merk ik dat ze willen praten over een vervelende ervaring die dag. Ik kan dan al verschrikkelijk kwaad worden, dat terwijl ze mijn vriendin niet is (en dus geen liefde in het spel). Ik ben stiekem heel erg benieuwd of een dame zoiets bespreekt als ze een partner heeft. @Belle of @Luna als jullie zoiets meemaken, zouden jullie dit met een partner bespreken of zijn dat dingen waar je het niet over hebt?
 
Wij hebben geen geheimen voor elkaar. Dus ik deel best veel met mijn partner als de omstandigheden zich voordoen. Soms wordt hij er opgewonden van maar als hij een lange dag heeft gehad, ga ik niets over mijn "werkdag" vertellen.

Maar ik vertel niets over mijn man als ik met een klant ben omdat mijn man dat niet fijn vindt.
 
Maar aan de andere kant zijn er veel dvp's die nog single zijn en geen vriend nodig hebben, en waarom zouden ze seks genoeg en geld zat. Al denk ik dat voor sommige dames het leven eenzaam kan zijn, een levenspartner is toch iets heel anders dan een sekspartner.
Ik denk sowieso dat de meeste dvp's naast hun werk nog iemand nodig hebben om alles tegen kwijt te kunnen. Om te kunnen ventileren ed. Om een schouder te kunnen geven indien nodig. Zelfs om tranen op te vangen. Want, ja idd het zijn ook mensen. Met gevoelens en met meer noden dan alleen seksuele.
 
Wij hebben geen geheimen voor elkaar. Dus ik deel best veel met mijn partner als de omstandigheden zich voordoen. Soms wordt hij er opgewonden van maar als hij een lange dag heeft gehad, ga ik niets over mijn "werkdag" vertellen.

Maar ik vertel niets over mijn man als ik met een klant ben omdat mijn man dat niet fijn vindt.
Nee dat snap ik helemaal. Ik denk dat er ook maar heel weinig klanten zijn die graag praten over de man van een dame. Maar ik doel echt op negatieve ervaringen. Zo zag ik bijvoorbeeld eens een verhaal van belle voorbij komen over dat iemand haar aan het achtervolgen was. Ook hoor ik soms van dames dat ze recent een hele vervelende klant op de kamer hadden. En dat verschilt dan van gewoon een lul van een vent tot sporadisch een type waar het alarm voor gebruikt moet worden. Lijkt mij persoonlijk dat het heel moeilijk is om dat als partner te moeten horen van je vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan