De mannen, vriendjes van de DVP. Wat vinden we ervan?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.063
06/07/21
1.215
43
Wat vinden we van de mannen, vriendjes van de DVP?

Ik ben een aantal DVP tegen gekomen die uitgebreid tegen mij over hun vriendje beginnen. Nu moet ik zeggen dat ik altijd een praatje met een dame maak en vraag hoe het privé gaat.

Wat mij enigszins verbaasde of misschien juist niet, is dat een DVP jaloersig is en niet wil dat haar vriendje het met andere vrouwen doet. Maar dat betekent dus dat zij met alleman ligt te krikken, en haar vriendje thuis zit te wachten terwijl hij weet dat zijn vrouw met vieze kerels bezig is.

Wat prijs ik mij gelukkig dat ik niet in zijn situatie zit.
 
In een gesprek met een DVP, waarin ik haar vertelde waarom het me oprecht niet zou uitmaken als mijn vriendin een DVP zou zijn en blijven, en ik daar uitgebreide redenen voor noemde, verbaasde het me vervolgens enorm dat zij vertelde dat ze het nooit zou pikken als haar kerel een Gigolo zou zijn en voor geld de lakens met dames zou delen. Heel apart die in mijn ogen dubbele standaard.

Het gebabbel over vriendjes, mannen, klanten etc. door de DVP ... tja, ik praat lekker mee hoor, daar niet van, maar om nou te zeggen dat ik het nou zo fijn vind om dat allemaal aan te horen ... nee, meestal ook niet echt. Het enige positieve wat ik er aan overhoud is het idee dat de dame mij genoeg vertrouwd en sympathiek vindt om persoonlijke dingen te delen. Maar voor hetzelfde geld is ze gewoon een flapuit.
 
Ik ben zo'n vriendje tegen gekomen.
Mocht van de dvp vaak langer op de kamer blijven dan betaald, zij kletsen en kletsen na de actie.
Tot het zoveelste bezoekje dat zij niet wist dat haar vriendje in het pand was en ik 30min langer dan betaald op de kamer was (viel waarschijnlijk op, omdat ik een trio had geboekt en die andere dame al 30min geleden de kamer had verlaten).
Plots werd er op de deur geklopt en vriendje stond op de gang te wachten. Gozer met brede spierbundels, bijna 2m en kale kop en zeker 2x zo oud als de dvp. Dan weet je meteen wat erachter zit.
 
Ik ben zo'n vriendje tegen gekomen.
Mocht van de dvp vaak langer op de kamer blijven dan betaald, zij kletsen en kletsen na de actie.
Tot het zoveelste bezoekje dat zij niet wist dat haar vriendje in het pand was en ik 30min langer dan betaald op de kamer was (viel waarschijnlijk op, omdat ik een trio had geboekt en die andere dame al 30min geleden de kamer had verlaten).
Plots werd er op de deur geklopt en vriendje stond op de gang te wachten. Gozer met brede spierbundels, bijna 2m en kale kop en zeker 2x zo oud als de dvp. Dan weet je meteen wat erachter zit.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zou als zo'n vriendje erachter zit nooit meer naar die dame gaan. Als ik het wist in ieder geval. Niet perse als ze een vriend thuis heeft zitten maar meer zo'n spierbundel waarvan ze het gedwongen moet doen en die op de gang voor de deur staat.
Ik ken veel dames die het gewoon uit vrije wil doen. Dan is er niets mis mee. Als het gedwongen is beleef ik er geen plezier aan en je kan het meestal ook merken. Hoewel je het natuurlijk nooit 100% zeker weet als de dame niets er over verteld.
 
Laten we niet te naïef doen, de dames die dit werk doen zijn echt niet allemaal single.
Het is een spelletje. Een roemeense die ik bezocht in 2018 vroeg of ik getrouwd was. Eerlijk gezegd dat ik single ben. Zei gelijk 'Ik ben ook alleen' (alles voor de business).
Echter nog geen week later post ze op haar whatsapp een foto hoe ze arm in arm met zo'n oostblok-blockhead staat. Binnen notime had ze hem verwijderd toen ze waarschijnlijk nadacht dat haar klanten deze foto ook konden zien. Iets later een reactie van haar "Mijn broer, hahaha". Ja, ja .....
 
Je moet als vriend van een DvP toch een bepaalde kijk op het leven hebben, als je in de wetenschap verkeert dat je meisje met zoveel mannen bezig is. Voor mezelf zou ik zo'n rol niet kunnen toedichten, al was het maar om het risico dat zo'n meid eens de verkeerde klant over de vloer krijgt, hoe gering dat ook moge zijn.
Zelfs een relatie met een dame die gestopt is met haar werk, zal vast niet eenvoudig zijn, om verschillende redenen.

Zelf twee keer aan de hand gehad dat ik te maken kreeg met een vriendje van de dame in kwestie, de eerste wist misschien niet eens dat zijn meisje een vorm van bijverdienste had, de tweede kreeg ik ooit aan de lijn nadat ik belde om een afspraak te verzetten.
Het idee dat je bezig bent met zo'n meid terwijl de man een kamer verder zit is toch ongemakkelijk, dan liever in het ongewisse blijven.

Dan heb je nog de meiden die het al dan niet gedwongen doen en omgaan met een vriendje uit de foute categorie.
Van een meid die ik nog nooit bezocht heb, weet ik dat daar sprake van is. Hoe lang denkt ze dat vol te houden?
 
Tja, je zou het kunnen zien of vergelijken met een baan, maar hier liggen de zaken toch iets anders.
In het dagelijks leven moet je als man toch een aardige "hindernisbaan" afleggen, voordat je bij een dame verder mag en haar intieme delen kunt bereiken.
Niet voor niets worden veel mannen en vrouwen boos als ze merken dat iemand anders hun partner kennelijk op een makkelijkere manier heeft weten te verleiden.
Vreemdgaan is immers niet een algemeen geaccepteerd verschijnsel, er zijn maar weinig mannen en vrouwen die hun partner toestaan de lichamelijke geneugten met een ander dan hunzelf te delen.

Dan heb je nog een verschijnsel wat vrouwen vast wel herkennen; het haantjesgedrag, als er toevallig twee mannen tegelijkertijd naar haar gunsten dingen.
Als we zo ruimdenkend waren met z'n allen, zou dat gedrag vast niet voorkomen.

Wij zitten als mensen toch iets anders in elkaar dan sommige diersoorten, die niets hebben met monogaam gedrag.
 
Deze advertentie illustreert aardig hoe een man er bijvoorbeeld over kan denken:

Hi Heren,

Ik kick er op als mannen op mijn vriendin (milfje van 30) geilen, helaas is het nog nooit tot een trio gekomen.
Dit hebben we wel vaak besproken, dit zou ze alleen in de juiste setting doen, dus niet zomaar iemand onbekends uitnodigen. Helaas voor mij :)
 
Wat vinden we van de mannen, vriendjes van de DVP?

Ik ben een aantal DVP tegen gekomen die uitgebreid tegen mij over hun vriendje beginnen. Nu moet ik zeggen dat ik altijd een praatje met een dame maak en vraag hoe het privé gaat.

Wat mij enigszins verbaasde of misschien juist niet, is dat een DVP jaloersig is en niet wil dat haar vriendje het met andere vrouwen doet. Maar dat betekent dus dat zij met alleman ligt te krikken, en haar vriendje thuis zit te wachten terwijl hij weet dat zijn vrouw met vieze kerels bezig is.

Wat prijs ik mij gelukkig dat ik niet in zijn situatie zit.
Dan moet de relatie wel erg goed in elkaar zitten, in veel gevallen zit de vriend ook in aanverwante zaken
en haar vriendje thuis zit te wachten terwijl hij weet dat zijn vrouw met vieze kerels bezig is.
Niet voor het een of ander, ik ga altijd vooraf in de douche
 
Ik ben een vriendje.. een dom vriendje dat soms op het forum kijkt uit nieuwsgierigheid en altijd spijt van heeft haha. Het is nog vers, sinds 3 maanden date buiten werk en 2 maanden een relatie. Ben dus niet bepaald ervaringsdeskundige en ook geen kale 2 bij 2 oostblokker maar normale jonge man. Het was niet de bedoeling om verliefd te worden. En het is ook zeker niet makkelijk eerder zwaar klote. Maar het beroep is niet voor eeuwig en maken ook plannen hoe we het aan willen pakken. Kijk ik wil liefst dat ze nu stopt ermee, ik hoef niet op vakantie en vermaak me prima met een bordspelletje. Maar zij is toch haar luxe gewend. Ik verdien niet slecht, iets boven modaal. Maar niet genoeg om een eventueel gezin te kunnen onderhouden plus 2x per jaar op vakantie bv. Zij ziet zichzelf niet achter de kassa zitten of op het land werken. Nu wordt het plan misschien dat ze 1 week in de maand werkt en de andere 3 aan studie/start bedrijfje. Al ben ik bang dat als mis gaat met bedrijfje ze weer terug gaat naar het 'snelle' geld. Maar zoals ik zei het is allemaal erg vers. Denk er ook minimaal 1x per dag aan dat ik het niet trek, maar ben bang dat ik later spijt van zou krijgen niet wetende hoe het gelopen zou zijn. We hebben het zo gezellig met elkaar. Gaan veel weekendjes weg en vergeten dan even de realiteit. Het stomme is ook nog dat ik extreem jaloers aangelegd ben haha. Het is trouwens niet zo dat ik zomaar met een andere vrouw wat mag doen, dan hangt ze me met haar temperament persoonlijk op aan de hoogste boom
 
Ik ben een vriendje.. een dom vriendje dat soms op het forum kijkt uit nieuwsgierigheid en altijd spijt van heeft haha.
Ik vind het knap en doe het je niet na. Er is wel een dvp die me af en toe op facebook of whatsapp wat stuurde. Ik denk dat ik misschien ook wel verliefd had kunnen worden. Denk dat ik het heel moeilijk zou vinden. Nu is dat gevoel weer ver weg en kunnen we het gewoon gezellig hebben, drankje doen en zo.

En waarschijnlijk wil je dit niet horen maar ik vind het eigenlijk wel geil om een dvp te neuken terwijl haar vriend in hetzelfde gebouw is.
 
Verhelderend om het vanuit dat perspectief te lezen.
Het is in elk geval al heel wat dat jouw dame denkt aan de toekomst, door te kijken wat er mogelijk is buiten haar huidige activiteiten om.
De keuze om een bepaald "gewoon" beroep al of niet te gaan doen, is voor eenieder verschillend.
Voor mezelf sprekend: ik heb in een fase gezeten waarin er vrijwel geen werk beschikbaar was, maar er toch geld verdiend moest worden. Uiteindelijk koos ik voor werk waarvoor ik ruim 50 km enkele reis moest overbruggen en dat niet eens passend te noemen was. Voor mij was het standpunt destijds: eerst maar eens geld verdienen in plaats van thuiszitten en van daaruit verder kijken naar ander werk.
 
Tevens zijn er genoeg dames hier die de taal niet spreken (Nederlands of zelfs Engels), nooit hebben kunnen studeren, of gewoon hier niet aan een baan komen met een redelijk inkomen om zichzelf en eventueel kinderen te kunnnen voorzien van eea... En dan tevens zo zelfstandig zijn dat ze niet afhankelijk van een man willen zijn qua inkomen.
Maargoed het gaat dan om de man, en ik denk dan dat een vrouw die zo in elkaar zit en dan dit werk wil/kan doen ik alleen maar kan waarderen. Maargoed ik spreek uit mijn ervaring met Zuid Amerikaanse dames voor Oost Europese dames bijv is dit wellicht weer anders.
 
Ik vind het knap en doe het je niet na. Er is wel een dvp die me af en toe op facebook of whatsapp wat stuurde. Ik denk dat ik misschien ook wel verliefd had kunnen worden. Denk dat ik het heel moeilijk zou vinden. Nu is dat gevoel weer ver weg en kunnen we het gewoon gezellig hebben, drankje doen en zo.

En waarschijnlijk wil je dit niet horen maar ik vind het eigenlijk wel geil om een dvp te neuken terwijl haar vriend in hetzelfde gebouw is.
Dat is wel beter ja, zo begon het ook als friends with benefits. Maar ik zal niet in hetzelfde gebouw zijn haha, zo mentaal doordraaien Ik vind het beter om niet te weten hoelaat het steeds precies te gebeurd en tegen mezelf te zeggen: nu doet ze het niet nu is ze gewoon aan het chillen of ff naar de winkel(terwijl ik zelf beter weet). 3 weken terug had ik haar wat eten gebracht geparkeerd vlakbij, start de auto niet. Dus moest de anwb komen. Ik probeerde niet de straat in te kijken. Toch automatisch gedaan paar keer, en zag iemand zoeken naar het juiste nummer vlakbij haar huis. Huis, niet meer gekeken of hij ook naar haar ging. Maar wel klote gevoeld. En iets langer dan een uur van het moment dat ik die meneer zag kreeg ik appje van haar. Dus zal idd een klant zijn geweest haha
 
Ik denk dat er verschillende type vriendjes zijn van de DVP. De pooiers, de patsers, de zachte mannen, de mannen mer een eigen geschiedenis. De bling bling DVP wil wellicht een stoere man, met duur horloge en dure auto en een leven met sensatie. Dure kleren, dure vakanties, luxe parties. Een uitstraling naar haar vrienden en familie. Ik heb het gemaakt. Haar vriendje is volledig afhankelijk van haar inkomen en moet haar grillen volgen. Daarmee heeft zij alle controle. Dit geldt vast niet voor alle dames, maar ik zie dit bij veel van die oostblok fotomodelletjes
 
ik wil trouwens nog even zeggen dat het me meevalt op de gehele site hoe veel respectvollen mannen er zijn met paar uitzonderingen daar gelaten. Ik had me dat anders voor gesteld. Dat geeft een minuscule verlichting:p het was mijn eerste bezoek, had hiervoor lange relatie gehad en wilde het niet doen op dat moment. Dus ik ben niet echt bekend in het wereldje zeg maar. Ik had het me groffer voorgesteld
 
Ik ben een vriendje.. een dom vriendje dat soms op het forum kijkt uit nieuwsgierigheid en altijd spijt van heeft haha. Het is nog vers, sinds 3 maanden date buiten werk en 2 maanden een relatie. Ben dus niet bepaald ervaringsdeskundige en ook geen kale 2 bij 2 oostblokker maar normale jonge man. Het was niet de bedoeling om verliefd te worden. En het is ook zeker niet makkelijk eerder zwaar klote. Maar het beroep is niet voor eeuwig en maken ook plannen hoe we het aan willen pakken. Kijk ik wil liefst dat ze nu stopt ermee, ik hoef niet op vakantie en vermaak me prima met een bordspelletje. Maar zij is toch haar luxe gewend. Ik verdien niet slecht, iets boven modaal. Maar niet genoeg om een eventueel gezin te kunnen onderhouden plus 2x per jaar op vakantie bv. Zij ziet zichzelf niet achter de kassa zitten of op het land werken. Nu wordt het plan misschien dat ze 1 week in de maand werkt en de andere 3 aan studie/start bedrijfje. Al ben ik bang dat als mis gaat met bedrijfje ze weer terug gaat naar het 'snelle' geld. Maar zoals ik zei het is allemaal erg vers. Denk er ook minimaal 1x per dag aan dat ik het niet trek, maar ben bang dat ik later spijt van zou krijgen niet wetende hoe het gelopen zou zijn. We hebben het zo gezellig met elkaar. Gaan veel weekendjes weg en vergeten dan even de realiteit. Het stomme is ook nog dat ik extreem jaloers aangelegd ben haha. Het is trouwens niet zo dat ik zomaar met een andere vrouw wat mag doen, dan hangt ze me met haar temperament persoonlijk op aan de hoogste boom
Met alle respect voor je en je moet vooral je eigen keuzes maken. Niemand heeft het recht je te vertellen wat je wel en niet moet doen.

Maar mijn advies is plain and simple:

RUN!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan