squirt orgasme

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
de dames worden hier moe van altijd het zelfde gezever en laat het komen zoals het moet gaan als ze echt heet genoeg word van jou dan kan je steeds een beetje verder voorzichtig blijf meer plagen ! niet gelijk naar dat plekje wat ze zo lekker vinden ze geven zelf aan als het zover is dit is het spel van erotiek vrouwen zijn een beetje anders dan mannen maar ook bij ons werkt het wel zo een goede masseuse brengt jou ook tot een hoogtepunt door plagen ze brengt je tot bijna je hoogtepunt en breekt het weer af en zo opnieuw tot op laats je ballen je lichaam in verdwijnen van de spanning en een geweldig orgasme het gevolg is zo is het bij vrouwen ook
 
Wij denken dat ze allemaal elke keer gillend klaarkomen, maar dat is complete bullshit ;-)
Ja! Want... als je weet waarover je praat... dan weet je ook dat veruit de meeste vrouwen net climaxen in stilte. Haar ogen draaien weg... haar halsaders zwellen op... haar mond gaat open... maar geen enkel geluid! Ze is gewoon even helemaal weg...
 
En... het grappige is... als er dan toch eens een gelegenheidspartner (die je dus nog niet kent) is die erg 'vocaal' klaarkomt... dat je dan stopt om te vragen of alles ok is!
En... zij dan 'Ja! Ja! Niet stoppen'! Haha!
 
meeste DVP's willen helemaal niet klaarkomen dus waarom tips geven ;-) Wij denken dat ze allemaal elke keer gillend klaarkomen, maar dat is complete bullshit ;-)
Er zijn wel degelijk dvp's die klaarkomen bij het beffen door een klant , maar niet zo als jij het beschrijft , ….. natuurlijk duurt het een tijdje vooraleer ze zich laat gaan en ook alleen maar als ze vertrouwen heeft in jou ( vaste klant en hoe je het aanpakt )
 
Er zijn wel degelijk dvp's die klaarkomen bij het beffen door een klant , maar niet zo als jij het beschrijft , ….. natuurlijk duurt het een tijdje vooraleer ze zich laat gaan en ook alleen maar als ze vertrouwen heeft in jou ( vaste klant en hoe je het aanpakt )
we mogen allemaal dromen ;-) maar het zal vast weleens voorkomen, tuurlijk, ben ik met je eens, maar niet zo vaak als wij denken en vaak pas eind van de shift als laatste klant bijv, dan hoeft ze daarna niet meer te werken
 
Vraagje voor de vrouwen ;; komen jullie soms echt klaar bij het beffen door de klant ? Als het natuurlijk goed gepraktiseerd wordt , in mijn ogen is dat zacht , variatie , de tijd nemen en ritme …….. tips welkom van de dames

Bijna niet. Heb er ook geen behoefte aan, want dat kost veel te veel energie die ik liever ergens anders aan besteed.
Er is trouwens bij mij wel wat meer nodig dan enkel een tongetje die nooit zit op de plek waar je wat aan hebt.

Het houd niet in dat ik er niet v geniet.

Squirten hou ik tegenwoordig tegen, want ga mijn dure bed niet laten verpesten omdat een cliënt dat zo geil vindt. Maar als men mijn swiss sense matras vergoed, dan prima hoor. Uiteraard zal niemand dat doen, dus gaat 't mooi niet door 😏
 
Vraagje voor de vrouwen ;; komen jullie soms echt klaar bij het beffen door de klant ? Als het natuurlijk goed gepraktiseerd wordt , in mijn ogen is dat zacht , variatie , de tijd nemen en ritme …….. tips welkom van de dames
Vind het heerlijk als een klant zijn tong over mijn klitje heen beweegt, zo lekker zelfs dat ik, als het goed gedaan wordt, heel heftig klaar kom. Daar is dan bij de klant echt geen twijfel over of ik wel ben klaargekomen, want mijn poesje is dan mega nat:p.
 
we mogen allemaal dromen ;-) maar het zal vast weleens voorkomen, tuurlijk, ben ik met je eens, maar niet zo vaak als wij denken en vaak pas eind van de shift als laatste klant bijv, dan hoeft ze daarna niet meer te werken
Daar ben ik het mee eens. Als een dame nog een groot deel van de dag moet, dan zal ze weinig zin hebben elke keer klaar te komen. Dat is ook de reden waarom ik graag later op de avond naar een dvp ga. Zelf een paar keer meegemaakt dat ik een dvp niet klaar kon laten komen, maar zij zichzelf klaar vingerde (en dat duurde best lang). En dan wilde ze dat ik haar daarna missionaris standje neukte. Dat zal ze minder snel doen als ze nog de hele dag moet. Bedenk goed dat heel veel mannen alleen voor hun ego (ik kan zelfs een dvp laten komen, kijk mij eens geweldig zijn) en eigen genot naar een dvp komen. Dat is bij squirten nog veel erger denk ik.
 
Daar ben ik het mee eens. Als een dame nog een groot deel van de dag moet, dan zal ze weinig zin hebben elke keer klaar te komen. Dat is ook de reden waarom ik graag later op de avond naar een dvp ga. Zelf een paar keer meegemaakt dat ik een dvp niet klaar kon laten komen, maar zij zichzelf klaar vingerde (en dat duurde best lang). En dan wilde ze dat ik haar daarna missionaris standje neukte. Dat zal ze minder snel doen als ze nog de hele dag moet. Bedenk goed dat heel veel mannen alleen voor hun ego (ik kan zelfs een dvp laten komen, kijk mij eens geweldig zijn) en eigen genot naar een dvp komen. Dat is bij squirten nog veel erger denk ik.
Meeste vrouwen vinden missionaris bijmij niet fijn.dat kan aan mn penis grote liggen. Maar het is vooral als ze idd al een paar keer zijn klaar gekomen achter elkaar. Een te natte vagina is ook niet heel erg opwindend vind ik zelf, dat geeft dan geen wrijving meer. Vrouwen die squirtend klaarkomen die maken er idd een grote bende van in bed. Vaak is het dan meerdere malen achter elkaar.
 
Bekijk bijlage 145347
Ik kan iedereen het boek "de waarheid over seks: plezier en gendergelijkheid op planeet aarde" aanraden.
Er zijn hier amper onderzoeken over te vinden. Zelf vind ik het ook vreemd wat hier staat want het komt echt niet uit de plasbuis.
Ik heb het meermaals op film staan en squirt komt uit de vagina en is wit/ doorzichtig. Dus mengsel van vocht en wit slijm.

Als je nadien plast kan je nog altijd enorm plassen zoals normaal. Dus ik zou het raar vinden dat plas uit de baarmoeder komt?

Wat misschien wel kan is als een vrouw 'alles loslaat', ze dan ook haar plasbuis openzet. En vandaar dan het mengsel?
 
Er zijn hier amper onderzoeken over te vinden. Zelf vind ik het ook vreemd wat hier staat want het komt echt niet uit de plasbuis.
Ik heb het meermaals op film staan en squirt komt uit de vagina en is wit/ doorzichtig. Dus mengsel van vocht en wit slijm.

Als je nadien plast kan je nog altijd enorm plassen zoals normaal. Dus ik zou het raar vinden dat plas uit de baarmoeder komt?

Wat misschien wel kan is als een vrouw 'alles loslaat', ze dan ook haar plasbuis openzet. En vandaar dan het mengsel?


Het zou dus idd uit de blaas komen maar er zit ook vrouwelijk ejaculaat bij.
Er is blijkbaar wel een verschil tussen vrouwelijke ejaculatie en squirten.
 


Het zou dus idd uit de blaas komen maar er zit ook vrouwelijk ejaculaat bij.
Er is blijkbaar wel een verschil tussen vrouwelijke ejaculatie en squirten.
Ooooooh wist niet dat er daar een verschil inzat! Super interessant
 
Ik had altijd wel het idee dat het grotendeels urine is. vind het ook altijd wel een beetje daarnaar ruiken als ik squirt. Daarom durf ik ook niet altijd te squirten omdat ik zo erg van hygiëne en lekker ruiken ben😅 maar heb soms mannen die zeggen lekker boeiend squirt gewoon haha, dan doe ik het soms wel gewoon. Maar lukt dus echt alleen als ik compleet op mijn gemak ben.
 
Er zijn hier amper onderzoeken over te vinden. Zelf vind ik het ook vreemd wat hier staat want het komt echt niet uit de plasbuis.
Ik heb het meermaals op film staan en squirt komt uit de vagina en is wit/ doorzichtig. Dus mengsel van vocht en wit slijm.

Als je nadien plast kan je nog altijd enorm plassen zoals normaal. Dus ik zou het raar vinden dat plas uit de baarmoeder komt?

Wat misschien wel kan is als een vrouw 'alles loslaat', ze dan ook haar plasbuis openzet. En vandaar dan het mengsel?
Squirtvocht is geen urine, maar wordt wel geproduceerd door de para-urethrale klieren die vocht uit de urine halen. Daarom kan je vaak meer squirten met een vollere blaas en kan het soms wel een beetje naar urine ruiken. De bartholinklier zorgt voor wat dikker slijmerig vocht, maar die produceert veel minder.
 
Squirtvocht is geen urine, maar wordt wel geproduceerd door de para-urethrale klieren die vocht uit de urine halen. Daarom kan je vaak meer squirten met een vollere blaas en kan het soms wel een beetje naar urine ruiken. De bartholinklier zorgt voor wat dikker slijmerig vocht, maar die produceert veel minder.
zie is daar 🤩 al die dingen dat ik leer! Bedankt Mila! Dit verklaart super veel
 
Terug
Bovenaan Onderaan