De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat ik niet bij een wandelbond hoef. Naast de wandelbond met hun prijsplafond en goepskorting heb je dan gewoon De Vrije Wandelaars die extra betalen voor minder en dan vaak extra in de watten worden gelegd want zij zorgen voor de kers op de taart. De Wandelbond klanten betalen de huur en het eten, de Vrije Vrijers betalen de vakanties, de cosmetica, de kleine operaties etc. ;-)
 
Maar 90% van de dames vraagt nu ook € 100,- per half uur. Komt eigenlijk al op hetzelfde neer. Vind ik eigenlijk ook al te duur. Mijn topprijs lag op 70 tot 80 euro per half uur maar is bijna niet meer te vinden.
Ik vind dat bij meer tijd de prijs in verhouding lager zou moeten zijn, dus bij 100 voor 30 min zou een uur geen 200 moeten zijn
 
Ik vind dat bij meer tijd de prijs in verhouding lager zou moeten zijn, dus bij 100 voor 30 min zou een uur geen 200 moeten zijn
Stel je bent een dvp en je vindt €100 voor 30min prima want met het uit- en aankleden, het beetje wassen en drogen voor en na en een praatje hoef je niet bar veel aan de seks te doen.

Wanneer een klant een vol uur wil moet je naar verhouding veel meer 'aan de bak' en je gaat je al snel ergeren aan een man als die langer dan een half uur om je heen loopt en aan je zit te pulken. Zijn onverzorgde nagels gaan je irriteren (je kunt er immers een blaasontsteking van oplopen als hij aan je kut zit), zijn adem is niet al te fris, zijn hese stem gaat enorm tegenstaan.

Dan wil je wel minimaal €200 voor dat uur! Al is het maar om die optie minder populair te maken.

Geld krijgen voor je lekkere lijf is leuk maar het moet niet op werken gaan lijken ;-)
 
Stel je bent een dvp en je vindt €100 voor 30min prima want met het uit- en aankleden, het beetje wassen en drogen voor en na en een praatje hoef je niet bar veel aan de seks te doen.

Wanneer een klant een vol uur wil moet je naar verhouding veel meer 'aan de bak' en je gaat je al snel ergeren aan een man als die langer dan een half uur om je heen loopt en aan je zit te pulken. Zijn onverzorgde nagels gaan je irriteren (je kunt er immers een blaasontsteking van oplopen als hij aan je kut zit), zijn adem is niet al te fris, zijn hese stem gaat enorm tegenstaan.

Dan wil je wel minimaal €200 voor dat uur! Al is het maar om die optie minder populair te maken.

Geld krijgen voor je lekkere lijf is leuk maar het moet niet op werken gaan lijken ;-)
Dan heb je die Don Guans die je hier af en toe ziet nog niet genoemd die het presteren om een date van 2, 3 of zelfs 4 uur te plannen…..
 
€ 150 is het meeste dat ik heb betaald voor een paar minuten knuffelen zonder kledij uit te laten trekken. De kleine dvp was wat nerveus denk ik, had een ongelooflijk mooi lijfje maar ik wist zeker dat ik geen seks met haar zou willen. Het was zo al leuk genoeg en wat mij betreft het geld zeker waard.

150,- betalen voor een paar minuten knuffelen...waarom ga je naar een sekswerker als je geen seks zoekt?

En die vorige post...je quote nogal wat waar je met "ik niet" op reageerd...maar voelt je verder niet aangevallen :ROFLMAO:
*het was trouwens echt in algemene zin bedoeld...

Juist fijn als dan een deel van de tijd allerlei dingen eromheen zijn, douchen, drogen, praten, aftasten, kijken, strelen en vooral veel lachen.

Maar okey...doe je wel aan zoenen, beffen, HJ/BJ..? Ik probeer te begrijpen wat jij precies koopt voor je 150pu, want ik begrijp wat de rampetampers kopen :)


En nog ff deze:
probeer eens anderen wijs te maken dat 200 euro veel geld is voor een uurtje seks
"Dat is toch al een beetje gechargeerd?"

Ik zie echt 0,0 gechargeerd of wat dan ook? Gewoon een stelling die in effect betekend dat veel mannen hier 200 pu een fair prijs vinden; tevens bewezen door het feit dat het zo'n beetje de standaard/gemiddelde prijs is/wordt...
 
In mijn ervaring is het het leukste om meer te betalen dan wat wordt gevraagd, zoals een massage vaak veel leuker wordt als je meteen €100 geeft ipv €50 of €55
Of voor een klein half uur bij een dvp €150 te geven. In een aantal gevallen maakt dat het meteen al plezieriger. En dan hoef ik ook nog eens niet het hele 'menu' ;-)

Dude :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: you are killing me....no shit dat die dame in een betere mood komt als je der dubbel betaald, voordat ze ook waar wat gedaan heeft...waar the fuck voor ga je niet gewoon een paar dagen of week later een 2e keer voor je geld?

Echt joh deze ongein; dames zo duidelijk laten blijken makkelijk meer te willen/kunnen betalen is precies waarom de prijzen achterlijk worden!
 
Ik vind dat bij meer tijd de prijs in verhouding lager zou moeten zijn, dus bij 100 voor 30 min zou een uur geen 200 moeten zijn

Ja dit lijkt me ook best redelijk toch; beetje 'korting' (sorry voor het vloeken) als je uurtjes stappelt...nee heb je dames met advertenties van 1-2-3-4-etc uurtjes elke keer gewoon +dezelfde uurprijs...als ik nou ergens a-geil van wordt :LOL:
 
In mijn ervaring is het het leukste om meer te betalen dan wat wordt gevraagd, zoals een massage vaak veel leuker wordt als je meteen €100 geeft ipv €50 of €55
Of voor een klein half uur bij een dvp €150 te geven. In een aantal gevallen maakt dat het meteen al plezieriger. En dan hoef ik ook nog eens niet het hele 'menu' ;-)
Doe je dit ook als je uit eten gaat op voorhand het dubbele betalen omdat dan de kok het eten lekkerder maakt. Of in de supermarkt het dubbele betalen op hoop op een betere behandeling aan de kassa?

Een fooi achteraf zou nog kunnen als de service heel goed is geweest. Maar dan toch niet het dubbele. Een tientje extra ofzo is dan al heel mooi.

Je bent echt alle waarde van geld uit het oog verloren als je dit doet naar mijn mening. Ook is het een beetje de markt verzieken voor anderen en mensen die het moeilijk kunnen betalen.
 
.waar the fuck voor ga je niet gewoon een paar dagen of week later een 2e keer voor je geld?
dat zou ik ook kunnen doen ja, maar zo vind ik het zelf leuker ;-)

Echt joh deze ongein; dames zo duidelijk laten blijken makkelijk meer te willen/kunnen betalen is precies waarom de prijzen achterlijk worden!
Misschien zou ik mij nu schuldig moeten voelen? :D:ROFLMAO:
 
Dat ben ik met je eens en er zijn volgens mij ook wel veel dames die dat wel doen. Aan de andere kant zijn er ook dames die een hele vreemde prijsopbouw hebben, bv een klein verschil tussen 30 en 45 minuten en een (veel) groter verschil tussen 45 en 60 minuten.
 
Doe je dit ook als je uit eten gaat op voorhand het dubbele betalen omdat dan de kok het eten lekkerder maakt. Of in de supermarkt het dubbele betalen op hoop op een betere behandeling aan de kassa?
Als dit een culinair forum was zouden we daarop in kunnen gaan, of als het over kruidenierswaren ging.
Een fooi achteraf zou nog kunnen als de service heel goed is geweest.
Heb ik in het begin weleens gedaan maar veel mannen betalen niets extra's achteraf, dus is het voor de dame een gok, "zet ik een tandje bij, doe ik extra mijn best of waardeert hij dat straks niet extra."

Maar dan toch niet het dubbele. Een tientje extra ofzo is dan al heel mooi.

Daar denk ik anders over. Is hopelijk toegestaan ;-)

Je bent echt alle waarde van geld uit het oog verloren als je dit doet naar mijn mening.

Ik heb groot respect voor jouw mening, maar ik denk er volkomen anders over.

Ook is het een beetje de markt verzieken voor anderen en mensen die het moeilijk kunnen betalen.

Het is wellicht onterechte bescheidenheid maar ik denk niet dat ik in mijn eentje, terwijl ik niet heel frequent wandel, de markt verziek. Dan zou het een wel extreem kleine en instabiele markt zijn.
 
Dat ben ik met je eens en er zijn volgens mij ook wel veel dames die dat wel doen. Aan de andere kant zijn er ook dames die een hele vreemde prijsopbouw hebben, bv een klein verschil tussen 30 en 45 minuten en een (veel) groter verschil tussen 45 en 60 minuten.
Die hebben waarschijnlijk een bepaalde voorkeur, zullen de meeste natuurlijk wel hebben
 
150,- betalen voor een paar minuten knuffelen...waarom ga je naar een sekswerker als je geen seks zoekt?

dvp's moeten soms ook even wennen aan het idee maar als er een klik is en ik ze vaker zie begrijpen ze het steeds beter en vinden ze het erg leuk, en het betaalt ook niet slecht.

doe je wel aan zoenen, beffen, HJ/BJ..? Ik probeer te begrijpen wat jij precies koopt voor je 150pu

Tongzoenen vind ik met een vreemde bijna nooit prettig, zoenen kan wel fijn zijn maar niet elke vrouw kan dat echt goed is mijn ervaring. HJ kunnen sommigen wel goed maar zeker niet allemaal dus als dat een beetje onhandig wordt gedaan dan doe ik liever wat anders. Pijpen vind ik van een vreemde vaak niet zo lekker.
Ik zie echt 0,0 gechargeerd of wat dan ook?
Het volledige citaat staat er nu niet bij maar ik kreeg de indruk dat klager zich eraan ergerde dat het veel moeite kostte anderen 'wijs te maken' dat er teveel werd betaald. Die ergernis leek er vanaf te spatten. Terwijl het mij zelf geen bal uitmaakt of een ander meer krijgt voor minder of minder voor meer, of het met zes tegelijk op de kamer wil doen.

Nu is ieders ervaring anders en ik kan me goed voorstellen dat je weinig wil betalen als de ervaring, het hele avontuur, eigenlijk altijd wat tegenvalt.
 
Dat ben ik met je eens en er zijn volgens mij ook wel veel dames die dat wel doen. Aan de andere kant zijn er ook dames die een hele vreemde prijsopbouw hebben, bv een klein verschil tussen 30 en 45 minuten en een (veel) groter verschil tussen 45 en 60 minuten.
Ik betaal soms 120 euro voor 45 minuten seks hier in Enschede het zijn Latina's met een goede service die zulke bedragen vragen allemaal Colombiaanse dames. Ze stellen mij nooit teleur en komen al hun gemaakte afspraken netjes na.
 
Tongzoenen vind ik met een vreemde bijna nooit prettig, zoenen kan wel fijn zijn maar niet elke vrouw kan dat echt goed is mijn ervaring. HJ kunnen sommigen wel goed maar zeker niet allemaal dus als dat een beetje onhandig wordt gedaan dan doe ik liever wat anders. Pijpen vind ik van een vreemde vaak niet zo lekker.


Nu is ieders ervaring anders en ik kan me goed voorstellen dat je weinig wil betalen als de ervaring, het hele avontuur, eigenlijk altijd wat tegenvalt.

Iedereen is een vreemde, tot je ze leert kennen...aka die insteek laat geen ruimte voor nieuwe aanwas. Betekend dit dat je dat soort dingen alleen bij je evt vriendin/vrouw zoekt?

Vind het verder wel cool dat je in detail toelichte! Alleen dan eindigen met die laatste zin...mijn dates zijn eigenlijk zeg 95% vd tijd goed; makkelijk 50-75% top zelfs. Maar los van de ervaring; als ik puur naar de financiele kant kijk vind ik het eigenlijk teveel (ff serieus 3min @ 200pu is mijn netto uurloon van 2-3jr terug).

Maar waarom ik het vooral jammer vind dat het zo duur is; het liefst zou ik (nog steeds) elke week 2 a 3 keer voor erotische massage of seks gaan...maar no way dat ik ga neerleggen wat dat deze dagen kost...dus hoewel ik ipc bereid zou zijn veel geld eraan uit te geven, doe ik het eigenlijk bijna niet omdat het 'per stuk' te duur is; je imo te weinig waar voor je geld koopt (of meer ik wat je koopt gwn overpriced vind) hehehe en dan betaal jij vooraf extra voor limited services :ROFLMAO:
 
Iedereen is een vreemde, tot je ze leert kennen...aka die insteek laat geen ruimte voor nieuwe aanwas.
Ik ben heel graag en vaak alleen en heb geen behoefte aan en al te grote / uitdijende vriendenkring. Ik denk dat jongere mensen er anders in staan.

Een enkele keer is er een bijzondere klik met iemand nieuw en dan is het ook prettig dat ik er (bijna) alle ruimte voor heb.

Betekend dit dat je dat soort dingen alleen bij je evt vriendin/vrouw zoekt?

Neuken, tz, beffen, pzc, dt en dergelijke -- ja dat liever alleen met mijn vriendin. TZ kan er weleens aan te pas komen met een dvp maar dan vind ik het veel leuker en spannender als het bijna-wel / bijna-niet gebeurt dan dat we vol los gaan. Net zo vind ik het veel opwindender als een dvp bepaalde kledij gewoon aanhoudt dan dat zo'n geheel lijf, kaal bloot met alles frontaal voor het kijken en grijpen ligt. Een boerka hoeft nou ook weer niet natuurlijk! ;-) Laatst wilde een masseuse waar ik even kort langs ging in het kamertje meteen haar legging en slipje helemaal uitdoen toen ik met mijn hand daar wat aan voelde maar dat wilde ik helemaal niet dus dat heb ik ook gezegd.

Vind het verder wel cool dat je in detail toelichte!
Ik had ook de indruk dat je er oprecht benieuwd naar was.

Alleen dan eindigen met die laatste zin...
Ja sorry, dat was wat onnodig defensief, misschien doordat er vaak een groep klaarstaat om cynisch te doen wanneer iemand oprecht en enthousiast is.

mijn dates zijn eigenlijk zeg 95% vd tijd goed; makkelijk 50-75% top zelfs. Maar los van de ervaring; als ik puur naar de financiele kant kijk vind ik het eigenlijk teveel (ff serieus 3min @ 200pu is mijn netto uurloon van 2-3jr terug).

Ik verdien geen €200/uur, helaas! Maar ik heb weinig dure wensen in het leven, rijd een heel eenvoudige automobiel waar anderen zich dure luxe personenwagens veroorloven.

Maar waarom ik het vooral jammer vind dat het zo duur is; het liefst zou ik (nog steeds) elke week 2 a 3 keer voor erotische massage of seks gaan...

Dat (massages) deed ik wel toen mijn vriendin een paar weken op reis was, hoogstens 2x / week. Gaf ontzettend veel plezier zodat ik met wat de meesten 'seks' noemen makkelijk op haar thuiskomst kon wachten.


en dan betaal jij vooraf extra voor limited services :ROFLMAO:

Tsja, ik kan er ook niks aan doen dat het mij ongelooflijk veel plezier geeft, dat ik het er graag voor over heb en dat ik best méér zou kunnen krijgen (zo af en toe maakte een dvp aanstalten mij in zich te nemen en hield ik dat af) maar ik had/heb daar gewoon geen zin in, veels teveel gedoe.

En het is niet altijd meteen €150 voor een paar minuten. Een verrukkelijke massage of uitgebreide knuffels van 15-20 min (al dan niet met met HP) voor €100 kwam/komt vaker voor. Ik kan dan ook blijven liggen en een uur ervoor uittrekken, waar ook weleens op word aangedrongen (als ik snel weer vertrek is er de twijfel of het wel goed was of dat ik ontevreden ben ;-) ) maar ik zit net zo lief weer op mijn fiets ;-)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan