De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Rony80 Wij hebben het geluk dat we een mooie ramen buurt in de buurt hebben , dat heeft niet iedere wandelaar.
En we hebben tijd om er rond te kijken
Dat maakt t wel de mooiste en spannendste manier van wandelen. En als je bijvoorbeeld een keer 150€ betaald bij de juiste dames, is het ook voortreffelijk
Helemaal mee eens, wat het voor mij ook spannend maakt is het zogenaamde windows shoppen, dus eerst even een kijkje nemen wat er allemaal voor dames in de straat staan, dan soms een kort praatje maken, of een bekende gedag zeggen, dit is voor iets wat er bij hoort en wat ik leuk vind. Dat heb je niet bij thuis ontvangst. Er zijn genoeg dames waar je voor € 150,00 een uurtjes mee kan afspreken, soms voor nog wel minder, zeker als het niet druk is.
En ook bij de raamdames heb je meiden met verschillende karakters, sommige (vaak Roemeens ) die zakelijk zijn, maar ook de Latina dertiger die graag een goede service verlenen en niet gehaast zijn zodat klanten terug komen.
Ik moet er wel bijzeggen dat er een ramenbuurt in mijn woonplaats is, maar ik ga daar eigenlijk nooit heen.
 
Helemaal mee eens, wat het voor mij ook spannend maakt is het zogenaamde windows shoppen, dus eerst even een kijkje nemen wat er allemaal voor dames in de straat staan, dan soms een kort praatje maken, of een bekende gedag zeggen, dit is voor iets wat er bij hoort en wat ik leuk vind. Dat heb je niet bij thuis ontvangst. Er zijn genoeg dames waar je voor € 150,00 een uurtjes mee kan afspreken, soms voor nog wel minder, zeker als het niet druk is.
En ook bij de raamdames heb je meiden met verschillende karakters, sommige (vaak Roemeens ) die zakelijk zijn, maar ook de Latina dertiger die graag een goede service verlenen en niet gehaast zijn zodat klanten terug komen.
Ik moet er wel bijzeggen dat er een ramenbuurt in mijn woonplaats is, maar ik ga daar eigenlijk nooit heen.
Veel beter dan een totale overgave aan een dame , en daarmee uren op een ( hotel)kamer verblijven voor een aanzienlijk bedrag, dames die net iets intelligenter dan je zelf zijn ook nog. Maar goed , ieder zijn ding..
Haha leven en laten leven.
 
Veel beter dan een totale overgave aan een dame , en daarmee uren op een ( hotel)kamer verblijven voor een aanzienlijk bedrag, dames die net iets intelligenter dan je zelf zijn ook nog. Maar goed , ieder zijn ding..
Haha leven en laten leven.
precies, @Nachtjager, ieder zijn ding, en we staan er ook allemaal anders in. Sommige zoeken genegenheid en "liefde" en de ander gaat puur voor de seks.
 
Veel beter dan een totale overgave aan een dame , en daarmee uren op een ( hotel)kamer verblijven voor een aanzienlijk bedrag, dames die net iets intelligenter dan je zelf zijn ook nog. Maar goed , ieder zijn ding..
Haha leven en laten leven.
Zoals gezegd ieder zijn ding.

Ben net aan het bijkomen van ongeveer 24 uur (inclusief slapen, eten, stappen) met een fijn Colombiaans IG model die van haar werk in land A onderweg naar huis in een Zuidelijk land een dagje langskwam om samen plezier te maken.

Kosten
1. Hotel
2. Dame
3. Vlucht
4. Stappen, eten en drinken

Totaal €850 waarvan minder dan de helft voor de vriendin. Persoonlijk vindt ik dit zeer zeer redelijk.

We hebben weinig geslapen kan ik u zeggen. Die twintigers blijven gaan. 😀
 
en dit maakt je juist kwetsbaar, het zelfde geld voor de verhalen die ik hoor en lees van wandelaars die aanbellen en er doet een hele andere dame open, dan die uit de advertentie, sommige gaan dan als nog met de dame van bil met het argument van ik ben er nu toch en ik ben geil, maar een enkeling die zich omdraait en terug loopt naar zijn auto.
Wat ik al eerder zei ga ik bijna altijd naar de ramen, je ziet in ieder geval wat je krijgt en je hebt een ruime keuze, maar ook daar kan de service tegen vallen. En vaak kan je bij een hoop meiden ook voor een uur afspreken. als je geen snelle wip wilt.
Bij mij is het heel simpel als de dame niet de dame is van de foto's is draai ik me gauw om maar ben altijd wel zo netjes dat ik haar eerst uitleg waarom ik niet naar binnen ga. ik laat haar eerst haar advertentie zien en de foto's die daarbij horen van kijk jij lijkt hier helemaal niet op je bent een heel ander persoon, zodat ze het misschien afleren en voortaan wel eerlijk zijn tegenover hun klanten.

Persoonlijk kies ik prive-ontvangst boven raamdames omdat dames bij prive-ontvangst meer de tijd nemen terwijl raamdames juist gewend zijn om je snel af te werken het zit in hun systeem lijkt het zelfs als je voor een half uur kiest.
 
Laatst bewerkt:
Zoals gezegd ieder zijn ding.

Ben net aan het bijkomen van ongeveer 24 uur (inclusief slapen, eten, stappen) met een fijn Colombiaans IG model die van haar werk in land A onderweg naar huis in een Zuidelijk land een dagje langskwam om samen plezier te maken.

Kosten
1. Hotel
2. Dame
3. Vlucht
4. Stappen, eten en drinken

Totaal €850 waarvan minder dan de helft voor de vriendin. Persoonlijk vindt ik dit zeer zeer redelijk.

We hebben weinig geslapen kan ik u zeggen. Die twintigers blijven gaan. 😀
Lijkt me idd een goede deal
 
Zoals gezegd ieder zijn ding.

Ben net aan het bijkomen van ongeveer 24 uur (inclusief slapen, eten, stappen) met een fijn Colombiaans IG model die van haar werk in land A onderweg naar huis in een Zuidelijk land een dagje langskwam om samen plezier te maken.

Kosten
1. Hotel
2. Dame
3. Vlucht
4. Stappen, eten en drinken

Totaal €850 waarvan minder dan de helft voor de vriendin. Persoonlijk vindt ik dit zeer zeer redelijk.

We hebben weinig geslapen kan ik u zeggen. Die twintigers blijven gaan. 😀
Wij 20'ers blijven gaan ja 😂
 
Het leven word duurder ook voor DVP dus een prijsstijging oké maar langzaam moet het ook wel tegen ze gaan werken zou je denken want een hoop maken het naar mijn mening langzaam te bond. Met name privé dames op kinky etc. menen dat hun poes van goud is.
Vroeger waren er enkele echte stunners die 100 euro per half uur durfden en konden vragen, maar tegenwoordig doet vrijwel iedere freggel het vragen en heb je dan bijzondere wensen zit je al dik boven de 100 voor een lullig half uurtje.
Ook in saunaclubs moet het schering en inslag zijn dames bieden hun service nog voor 50 euro aanbieden per half uur, maar eigenlijk hetzelfde als bij de ramen het is een basisprijs, een kusje, pzc, beffen alles kost dik extra.
Ik vraag me af wanneer er mannen gaan afhaken puur omdat de lol er zo wel vanaf gaat, los van het feit of je het kunt betalen wil je het er nog wel voor betalen is denk ik langzaam de vraag...
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat mannen zich blut betalen. Ik dacht ook dat de meeste mannen zouden afhaken maar niets is minder waar, ze betalen die hoge bedragen alsof geld niets waard is en zonder bij na te denken lijkt het wel. Je ziet zelfs dat bepaalde extra's die vroeger in de prijs inbegrepen waren nu extra geld kosten en andere extra's zijn nu zelfs het dubbele geworden.
 
Ze mogen of kunnen het gerust vragen, maar als ze minder klanten krijgen, snappen ze hopelijk wel wat daaraan ten grondslag ligt.
Dat weten ze zelf ook ze houden daar ook rekening mee als ze te duur zijn dat er minder klanten zullen komen.

Sommige dames vragen ook meer of doen enkel boekingen van 2u+ om hun lichaam te sparen en/of hun klanten te beperken.
 
Ik vind altijd raar dat er andere wetten bestaan bij dvp's als voor alle andere sectoren? Ik zie dat alles duurder wordt… reizen, kledij, eten,….. noem maar op, dus als ik de redenatie van velen moet doortrekken zal alles goedkoper moeten worden want er is bijna geen vraag…. Ik zie de prijs niet verlagen eerlijk gezegd… 🙄
Jullie hebben ook geen flauw benul wat eventuele onkosten zijn voor dames? Hotels, kamers, locaties worden er allemaal duurder op… bepaalde lokaties zijn nu al 100€+ per dag, prijzen van benzine en/of chauffeurs worden ook veel duurder… chauffeurs rekenen nu ook al 1€ per kilometer vanaf plaats van vertrek van de chauffeur….
Laat staan dat ruimtes ook lekker moeten verwarmd zijn waar de dame ontvangt… water verbruikt exponentieel hoger ligt bij dames dan in doorsnee gezin…. Ik kan nog zoveel factoren opnoemen ….
Tegenwoordig is er zoveel fake tussen de mannen dat dit ook al begint door te wegen in de prijzen….
Ik hoop dat deze die nu zitten te zagen over de prijzen in de laatste 2-3 jaar ook al loonsverhogingen hebben gehad? 😉
 
Ik vind altijd raar dat er andere wetten bestaan bij dvp's als voor alle andere sectoren? Ik zie dat alles duurder wordt… reizen, kledij, eten,….. noem maar op, dus als ik de redenatie van velen moet doortrekken zal alles goedkoper moeten worden want er is bijna geen vraag…. Ik zie de prijs niet verlagen eerlijk gezegd… 🙄
Jullie hebben ook geen flauw benul wat eventuele onkosten zijn voor dames? Hotels, kamers, locaties worden er allemaal duurder op… bepaalde lokaties zijn nu al 100€+ per dag, prijzen van benzine en/of chauffeurs worden ook veel duurder… chauffeurs rekenen nu ook al 1€ per kilometer vanaf plaats van vertrek van de chauffeur….
Laat staan dat ruimtes ook lekker moeten verwarmd zijn waar de dame ontvangt… water verbruikt exponentieel hoger ligt bij dames dan in doorsnee gezin…. Ik kan nog zoveel factoren opnoemen ….
Tegenwoordig is er zoveel fake tussen de mannen dat dit ook al begint door te wegen in de prijzen….
Ik hoop dat deze die nu zitten te zagen over de prijzen in de laatste 2-3 jaar ook al loonsverhogingen hebben gehad? 😉

U vergeet alleen wel dat een DVP uiteindelijk geen 'noodzakelijke iets' is. En als het leven voor de rest plots stukken duurder wordt dan zijn er op korte of langere termijn 2 opties voor deze 'niet noodzakelijke' sectoren : de prijsstijgingen niet meer volgen of zelfs in prijs dalen, of ermee stoppen.

Dat is in die sectoren altijd al zo geweest, ik zou dus niet weten waarom dat voor DVP's plots heel anders zou zijn.
 
Helaas geen loonsverhoging gehad hier, maar inderdaad alles wordt duurder.. echt alles!
Dus dat onze hobby dat ook wordt is geen verassing. We moeten het er maar mee doen. En als ik gewoon wat minder vaak ga blijven de kosten hetzelfde.

Beetje domme redenering want in uw logica wordt benzine nooit duurder als je steeds voor 40 euro gaat tanken..
 
U vergeet alleen wel dat een DVP uiteindelijk geen 'noodzakelijke iets' is. En als het leven voor de rest plots stukken duurder wordt dan zijn er op korte of langere termijn 2 opties voor deze 'niet noodzakelijke' sectoren : de prijsstijgingen niet meer volgen of zelfs in prijs dalen, of ermee stoppen.

Dat is in die sectoren altijd al zo geweest, ik zou dus niet weten waarom dat voor DVP's plots heel anders zou zijn.
Je zegt het zelf he… het is geen noodzakelijk iets… dus als de prijs te hoog is dan ga je gewoon niet he…. Waarom zitten ze dan steeds te zeiken dat prijs te hoog is…
Ik date al vele jaren en de prijs is jaren aan een stuk 150€ 1u standaard service geweest…. Wat ik niet begrijp is dat jullie dit 6 jaar geleden ook betaalde…. Veel dames hanteren nog steeds de 150€ en nu blijkt dit opeens een groot struikel blok voor velen… omdat andere sectoren duurder geworden zijn ….
 
Nou, er wordt hier dus gezeken omdat het topic heet 'De sex wordt duur betaald'. En een paar jaar terug was 100 tot 130 voor een uurtje normaal. En dat de prijs bij DVPs stijgt is normaal alleen is 200 per uur toch wel wat gortig als je het mij vraagt. En inderdaad ik blijf nu dus bij vertrouwde adresjes hangen want 200 euro voor een slecht uur sex wil ik niet echt meemaken.
 
Nou, er wordt hier dus gezeken omdat het topic heet 'De sex wordt duur betaald'. En een paar jaar terug was 100 tot 130 voor een uurtje normaal. En dat de prijs bij DVPs stijgt is normaal alleen is 200 per uur toch wel wat gortig als je het mij vraagt. En inderdaad ik blijf nu dus bij vertrouwde adresjes hangen want 200 euro voor een slecht uur sex wil ik niet echt meemaken.
Tsja... dus 100 tot 130 voor een slecht uur sex is dan wel ok volgens jou? Waar slaat dat op? Wie betaalt er nu voor 'slecht'?
 
Je zegt het zelf he… het is geen noodzakelijk iets… dus als de prijs te hoog is dan ga je gewoon niet he…. Waarom zitten ze dan steeds te zeiken dat prijs te hoog is…
Ik date al vele jaren en de prijs is jaren aan een stuk 150€ 1u standaard service geweest…. Wat ik niet begrijp is dat jullie dit 6 jaar geleden ook betaalde…. Veel dames hanteren nog steeds de 150€ en nu blijkt dit opeens een groot struikel blok voor velen… omdat andere sectoren duurder geworden zijn ….
Ik denk niet dat wij klagen omdat de prijzen 150 euro zijn maar omdat de prijzen bij veel dames zijn verhoogt naar 200 euro. Je hebt het over een verhoging van 33% en dat is best veel te noemen.
 
Ik vind altijd raar dat er andere wetten bestaan bij dvp's als voor alle andere sectoren? Ik zie dat alles duurder wordt… reizen, kledij, eten,….. noem maar op, dus als ik de redenatie van velen moet doortrekken zal alles goedkoper moeten worden want er is bijna geen vraag…. Ik zie de prijs niet verlagen eerlijk gezegd… 🙄
Jullie hebben ook geen flauw benul wat eventuele onkosten zijn voor dames? Hotels, kamers, locaties worden er allemaal duurder op… bepaalde lokaties zijn nu al 100€+ per dag, prijzen van benzine en/of chauffeurs worden ook veel duurder… chauffeurs rekenen nu ook al 1€ per kilometer vanaf plaats van vertrek van de chauffeur….
Laat staan dat ruimtes ook lekker moeten verwarmd zijn waar de dame ontvangt… water verbruikt exponentieel hoger ligt bij dames dan in doorsnee gezin…. Ik kan nog zoveel factoren opnoemen ….
Tegenwoordig is er zoveel fake tussen de mannen dat dit ook al begint door te wegen in de prijzen….
Ik hoop dat deze die nu zitten te zagen over de prijzen in de laatste 2-3 jaar ook al loonsverhogingen hebben gehad? 😉
Als ik dit lees zijn die dames wel heel erg zielig. Ze hebben zo te lezen alleen maar kosten en geen inkomsten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan