De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat zijn 15 weken Thailand en Duitsland...blijven er nog 37 weken over..
Met 26 x € 200 zijn er ook 26 weken dat hij "ongepopt" is. En dan is die € 200 nog zonder reiskosten.

Persoonlijk snap ik de afweging wel. Weekje Thailand en verder niks, dat is wel kort. Maar paar keer naar het buitenland en daar lekker los... da's niet verkeerd.
 
Ik heb het al vaker gezegd in diverse andere topis's...Zoek een huisvrouwtje,Studente, Allenstaand moedertje,Meisje dat altijd geld gebrek heeft. En echt die zijn er meer dan je denkt.

Vooral nu in deze dure tijden,Boodschappen, Energie,Stappen,Festivals enz alles kost bergen geld.

Plaats een advertentie,zet erin een beschrijving van jezelf,leeftijd,ontvangen of verplaatsen,wat je wensen zijn en de vergoeding die je daarvoor kunt geven....

Er reageert een hoop bagger,maar de echte pareltjes zitten er beslist tussen. En ik spreek uit ervaring...4 mooie jonge strakke meiden.... vaste contakten aan over gehouden.

En je kunt het altijd proberen,ook al denk je nu dat wordt niks....Nooit geschoten is altijd mis...Toch...............?????
 
@Flandrien die berekening had ik al een keertje gedaan hier.

Retourtje Thailand 750e
Weekje hotel 150e
zakgeld 150e * 7 = 1050e
Kost je 1950 voor een weekje maar dan kan je dus wel een week lang "los"...
en ja dan heb je daar ook mooiere dames en meer keuze dan hier in NL ... + nog eens mooi weer hahaha
Leuk, maar ik wil niet in 1 week 7 keer sex hebben en dan maanden droog staan.
Dat is zoiets als in 1 dag 21 maaltijden eten en dan de rest van de week vasten.
 
Ik heb het al vaker gezegd in diverse andere topis's...Zoek een huisvrouwtje,Studente, Allenstaand moedertje,Meisje dat altijd geld gebrek heeft. En echt die zijn er meer dan je denkt.

Vooral nu in deze dure tijden,Boodschappen, Energie,Stappen,Festivals enz alles kost bergen geld.

Plaats een advertentie,zet erin een beschrijving van jezelf,leeftijd,ontvangen of verplaatsen,wat je wensen zijn en de vergoeding die je daarvoor kunt geven....

Er reageert een hoop bagger,maar de echte pareltjes zitten er beslist tussen. En ik spreek uit ervaring...4 mooie jonge strakke meiden.... vaste contakten aan over gehouden.

En je kunt het altijd proberen,ook al denk je nu dat wordt niks....Nooit geschoten is altijd mis...Toch...............?????
Met de huidige inflatie lukt me dat niet, iemand financieel te ondersteunen.
 
De enige manier om kosten te besparen is minder vaak een dvp bezoeken en prive-ontvangst dames beter inruilen voor raamdames. dan maar een vluggertje inplaats van een uurtje seks met een prive dame je bespaart dan 150 euro per bezoek.
 
Leuk, maar ik wil niet in 1 week 7 keer sex hebben en dan maanden droog staan.
Dat is zoiets als in 1 dag 21 maaltijden eten en dan de rest van de week vasten.
Als een wandelaar hier elke week "moet" neuken met een DVP lijkt me het handig gezien den huidige prijzen om een psycholoog op te zoeken? Dit is dan redelijk dwangmatig gedrag dat KAN neigen richting een (ongezonde) verslaving.

Voor de gelegenheidsneukers met 1-2-3x modaal (dus bruto onder 100K per jaar) is deze hobby simpelweg te duur aan het worden en dus logisch dat alternatieven om de hoek komen kijken. Neuken is niet hetzelfde als eten. Als je dat wel vindt echt zo voelt. Zie alinea 1 ;)
 
Als een wandelaar hier elke week "moet" neuken met een DVP lijkt me het handig gezien den huidige prijzen om een psycholoog op te zoeken? Dit is dan redelijk dwangmatig gedrag dat KAN neigen richting een (ongezonde) verslaving.

Voor de gelegenheidsneukers met 1-2-3x modaal (dus bruto onder 100K per jaar) is deze hobby simpelweg te duur aan het worden en dus logisch dat alternatieven om de hoek komen kijken. Neuken is niet hetzelfde als eten. Als je dat wel vindt echt zo voelt. Zie alinea 1 ;)
Je hebt neuken en je hebt neuken hè. Voor de een is neuken uren betaald ouwehoeren met een een dame via Sexjobs die € 200 / uur rekent, voor de ander is het even z'n zak legen bij de ramen.
 
Als een wandelaar hier elke week "moet" neuken met een DVP lijkt me het handig gezien den huidige prijzen om een psycholoog op te zoeken? ;)
Dat zou best goed kunnen werken als het een aangenaam ogende psychologe is die ook bekend is met lichaamswerk. "Vertel, wat doe je bij een dvp en doe het eens voor bij mij... ja gadoorgadoor... ben je klaar? Was je even daar. Inderdaad, dat is ongezond als je dat elke week denkt te moeten doen. Laten we een vervolgafspraak maken voor eind deze week, dan doen we het nog eens en dan kijken we gaandeweg of je met deze therapie bij de dvp weg kan blijven. Deze behandeling kun je gewoon bij het ziekenfonds indienen."
 
Ik heb het al vaker gezegd in diverse andere topis's...Zoek een huisvrouwtje,Studente, Allenstaand moedertje,Meisje dat altijd geld gebrek heeft. En echt die zijn er meer dan je denkt.

Vooral nu in deze dure tijden,Boodschappen, Energie,Stappen,Festivals enz alles kost bergen geld.

Plaats een advertentie,zet erin een beschrijving van jezelf,leeftijd,ontvangen of verplaatsen,wat je wensen zijn en de vergoeding die je daarvoor kunt geven....

Er reageert een hoop bagger,maar de echte pareltjes zitten er beslist tussen. En ik spreek uit ervaring...4 mooie jonge strakke meiden.... vaste contakten aan over gehouden.

En je kunt het altijd proberen,ook al denk je nu dat wordt niks....Nooit geschoten is altijd mis...Toch...............?????

Ik moet @CUMCUM gelijk geven. Gewoon even focussen op advertenties plaatsen en wat minder op GirlsReview Voor vrijgezellen is dat uiteraard makkelijker te doen.
Nu is t prima moment om te doen . De portemonnee bij veel dames is leeg en minder corona angst.
 

Deze gaat ook nu voor 600/2u... 300e/u dus. En dat was vorig jaar toch echt 200/u
Wie zijn toch al die mannen die dit willen en kunnen betalen? Vooral... WILLEN?

Met 2x modaal kan je straks al niet meer naar de hoeren in Nederland
Het grappige is dat ze waarschijnlijk van zichzelf denkt dat ze supersexy is, gezien de outfits en de poses (en de prijzen) en dat waarschijnlijk heel veel mannen het daar mee eens zijn, maar dat ik hier warm noch koud van word. Ik zie hier namelijk helemaal geen 'echtheid' meer in. Dit is een model uit een mannenblad, en dan nog het standaardtype ook, en daardoor voor veel mannen begeerlijk maar voor mij gewoon oersaai.
 

Wordt deze prijs de nieuwe standaard. Ging van 150 naar 200 en nu direct naar € 300,- per uur.
De prijzen stijgen, maar in 1 half jaar verdubbeling is wel iets te gortig.
Ik snap ook niet wie hier 300 voor zou willen betalen. Of überhaupt voor zou willen betalen. Al kreeg ik geld toe, dan nog niet, brrrr. Ik verbaas me er wel eens over hoeveel bepaalde dvps kunnen vragen én ook nog betaald krijgen terwijl ik er helemaal niets in zie. Ja, smaken verschillen, natuurlijk. Rationeel weet ik dat ook wel. Maar gevoelsmatig blijft het altijd even achter de oren krabben. 😉
 
Ik snap ook niet wie hier 300 voor zou willen betalen. Of überhaupt voor zou willen betalen. Al kreeg ik geld toe, dan nog niet, brrrr. Ik verbaas me er wel eens over hoeveel bepaalde dvps kunnen vragen én ook nog betaald krijgen terwijl ik er helemaal niets in zie. Ja, smaken verschillen, natuurlijk. Rationeel weet ik dat ook wel. Maar gevoelsmatig blijft het altijd even achter de oren krabben. 😉
Akkoord Deug-genietje, volgens mij is dat geen enkele dame waard. Persoonlijk vind ik 150 € per uur en bij uitzondering 200 € goed betaald er is ook bijna niemand denk ik die een vol uur ligt te seksen.
 
@Flandrien die berekening had ik al een keertje gedaan hier.

Retourtje Thailand 750e
Weekje hotel 150e
zakgeld 150e * 7 = 1050e
Kost je 1950 voor een weekje maar dan kan je dus wel een week lang "los"...
en ja dan heb je daar ook mooiere dames en meer keuze dan hier in NL ... + nog eens mooi weer hahaha
En vergeet het lekkere eten niet!
 
Dat zou best goed kunnen werken als het een aangenaam ogende psychologe is die ook bekend is met lichaamswerk. "Vertel, wat doe je bij een dvp en doe het eens voor bij mij... ja gadoorgadoor... ben je klaar? Was je even daar. Inderdaad, dat is ongezond als je dat elke week denkt te moeten doen. Laten we een vervolgafspraak maken voor eind deze week, dan doen we het nog eens en dan kijken we gaandeweg of je met deze therapie bij de dvp weg kan blijven. Deze behandeling kun je gewoon bij het ziekenfonds indienen."
Dat zou wat zijn! Met een aanvullende verzekering worden spychische kosten ook gedekt! Nu op zoek naar een leuke spychologe die haar agenda goed wil vullen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan