De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inderdaad. Wandelaars kunnen de prijs beïnvloeden.
Dat denk jij...
Als we nu eens een maand , bv in september , massaal geen DVP bezoeken? Dan zal de prijs waarschijnlijk zakken. Of niet?
Niet. Trouwens, als WE eens een maand massaal geen DVP bezoeken??? Hahaha. Dream on. Zo werkt deze sector nu eenmaal niet. Trouwens, het zou best wel eens kunnen zijn, dat dvp's die minder klanten zouden krijgen, dan per klant iets méér willen verdienen. Er zullen altijd venten zijn die geil staan.
Onder het moto : Neuk in september geen DVP.
Zoals Tounée minérale (een maand zonder alcohol) of maai mei niet (het gras niet maaien in mei).
Misschien beter het moto 'zaag in september eens niet over de prijzen' een keer promoten?

Misschien beter het moto 'zaag in september eens niet over de prijzen' een keer promoten?
Heel goed voorstel! Maar dit draadje is toch ook wel alsof je op een terrasje gaat zitten met uitzicht om 'mensen te kijken'. Antropologische fijnproeverij zeg maar.

Dus:

Laten we het maar niet doen. Dat wordt bij heel veel forumgenoten ruzie in huis. Tegen wie en waarover moeten ze dan zeiken?
:p

Ik snap het wel ze hebben geen andere alternatieven. Iemand van 55 weet zelf ook wel dat hij geen grietje van 30 kan krijgen, die zal dus de hoge prijzen moeten betalen wil hij aan ze trekken komen.
Dat ligt er maar aan hoe die van 55 eruit ziet. Als die schoon en afgetraind is, dan hebben de jongedames die toch echt liever dan een ongewassen plumpudding van 35.

Dat ligt er maar aan hoe die van 55 eruit ziet. Als die schoon en afgetraind is, dan hebben de jongedames die toch echt liever dan een ongewassen plumpudding van 35.

De oudere dvp, zoals ik, die houdt ook best v schoon en afgetraind hoor. Alleen zijn die er niet zoveel.. de afgetrainde dan.
En de voorbeelden die jij geeft telt voor bijna alle leeftijden, zowel de afgetrainde als de plumpudding ( lullig woord is dat trouwens ).

Ik vind het echt onzin dat mensen dit vergelijken met "even geen boodschappen doen". Die móét je doen, anders verhonger je. Maar ik kan makkelijk rondkomen van alleen brood en kraanwater – dat kost bijna niks. Dáár kun je op bezuinigen als het echt moet.

Maar niet op deze dames – de prijzen stijgen echt schrikbarend snel.

Ik vind het echt onzin dat mensen dit vergelijken met "even geen boodschappen doen". Die móét je doen, anders verhonger je. Maar ik kan makkelijk rondkomen van alleen brood en kraanwater – dat kost bijna niks. Dáár kun je op bezuinigen als het echt moet.

Ojee ik zie een nieuw bericht van dickdebock aankomen berg je maar alvast.😅

Je zit er zoooooo naast.
Te grappig. 🤣

Wie zegt eigenlijk dat je naar de hoeren moet? 🤔

Inderdaad. Wandelaars kunnen de prijs beïnvloeden. Als we nu eens een maand , bv in september , massaal geen DVP bezoeken? Dan zal de prijs waarschijnlijk zakken. Of niet?
Onder het moto : Neuk in september geen DVP.
Zoals Tounée minérale (een maand zonder alcohol) of maai mei niet (het gras niet maaien in mei).
Groot gelijk. Ik doe alvast mee.

Soms, één of twee keer per maand, gun ik mezelf een bezoekje aan een dame DVP. Even ontspannen, genieten, en alles loslaten. Heb ik daar geen budget voor? Dan kies ik gewoon voor wat self-care , lekker zelfservice, zoals ik bijna dagelijks doe. Niets mis mee om goed voor jezelf te zorgen, op welke manier dan ook. 😁

Soms, één of twee keer per maand, gun ik mezelf een bezoekje aan een dame DVP. Even ontspannen, genieten, en alles loslaten. Heb ik daar geen budget voor? Dan kies ik gewoon voor wat self-care , lekker zelfservice, zoals ik bijna dagelijks doe. Niets mis mee om goed voor jezelf te zorgen, op welke manier dan ook. 😁
Als iedereen jou na zou doen zeker dat laatste dan zouden de prijzen na een maar maanden zakken. Zelfservice de grootste gevaar voor de prostitutie.😅

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan