De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lol , veel raamdames geven het meeste niet op hoor, en privehuizen hebben al ca. 2x verhoogd sinds corona en hebben steeds meer moeite om het hoofd boven het water te houden door groei illegaliteit en veranderende regels v gemeentes en raamgebieden hebben ook meer leegstand
Als de raamdames slim zijn dan verhogen ze hun prijzen naar 80 euro voor een vluggertje. Bij prive-ontvangst vragen ze nu 100 voor een vluggertje.

Laatst bewerkt:
Stel ze het voor, ze hebben al beperkt klanten, ramen die leeg staan is al ff normaal, de 50 euro klantjes hebben al beperkte middelen als die deels ook wegvallen...
Jij gaat ervan uit dat raam klanten niet 30 euro extra kunnen betalen en dat ze allemaal arme sloebers zijn. Ik denk dat jij je daar sterk in vergist, want veel raam klanten bezoeken regelmatig ook prive-ontvangst dames en betalen hogere prijzen.

Sommigen, ps veel raamdames geven weinig op, echter iedere dame heeft vokrkeur waar ze werkt, velen willen njet prive ontvangen ivm onveiligheid, of niet thuis en dan moeten ze ook weer ergens wat huren, adverteren etc, net als mannen kiezen vrouwen ook hun plek waar ze zich prettig voelen

Dus je zegt het zelf nu ook dat een prijsverhoging bij de ramen geen zin heeft😚

Daarom zeg ik ook dat raamdames beter hun prijzen kunnen verhogen, zodat ze niet illegaal hoeven te werken en in onveilige situaties terechtkomen. Sowieso vind ik het raar dat een prive-ontvangst dame meer mag verdienen dan een raamdame. Veel van die prive dames lijken niet eens op de foto's maar vragen meer geld.

Ze mogen allemaal meer verdienen, bepalen ze zelf, maar prijs verhogen in een dalende markt kan ook omzetverlanging door minder klanten betekenen, anders waren de raam en privehuisprijzen allemaal wel ongeveer gelijk nietwaar
Zolang ze niet verhogen kunnen ze het ook niet weten, prive-ontvangst dames worden toch ook dik betaald en ik zie ze alleen maar omhoog gaan dus waarom zou dat bij een privéhuis of een raambuurt niet werken.

💰💰💰💰💰💰💰💰. Dit kunnen de meesten hier niet . Ze zullen wel staan te lachen 😀 aan de deur als je er bent . En als het kan geniet er van (😁beetje jaloers ) dat wil iedereen wel .bofkont
Je moet die Johnny walk niet geloven joh die praat meer dan die neukt, ik neem hem met een korreltje zout. Zie je niet hoe bang hij reageerde toen ik zei dat raamdames hun prijzen moeten verhogen hij scheet bijna in ze broek.

Ze hoeven daar geen belasting te betalen dus werken ze liever daar.

Dat is een foute opmerking! Dit is de juiste:

Ze moeten daar wel belasting betalen, maar velen doen het niet.
💰💰💰💰💰💰💰💰. Dit kunnen de meesten hier niet.

Denk dat het bij velen meer het niet willen is, dan het niet kunnen. Sparen is een goede optie als je een dure dvp niet kan betalen. En als je het niet kan of wilt betalen, dan zoek je naar iemand die wel in je budget valt. Moet je alleen wel je voorkeur overboord smijten, ben ik bang...

Laatst bewerkt:
Dat is een foute opmerking! Dit is de juiste:

Ze moeten daar wel belasting betalen, maar velen doen het niet.

Denk dat het bij velen meer het niet willen is, dan het niet kunnen. Sparen is een goede optie als je een dure dvp niet kan betalen. En als je het niet kan of wilt betalen, dan zoek je naar iemand die wel in je budget valt. Moet je alleen wel je voorkeur overboord smijten, ben ik bang...
Precies, en in ieder budget is wel waf te vinden, ik ben ook ooit met een laag budget begonnen 30 jaar geleden

Tijd, aandacht, sex is niet alleen pijpen neuken, teasing, afwisseling, als jij geen besef hebt hoe fijn en lekker je uren met een vrouw kan genieten, voel ik sorry v jou

Euhm... Je betaalt ervoor.
Dat is voldoende om te snappen dat het fake is.

Je krijgt wat lieve woordjes en de rest is cru gesteld je zak legen.

Wie claimt dat het om meer gaat? Dan hoef ik daar niet voor te betalen. Dan is het plezier mét elkaar. En dat zal dan doorgaans niet bij een dvp zijn.

Wat niet wegneemt dat het bij/met een dvp ook leuk kan zijn, of wat langer duren. Maar een uur biedt niet per definitie meer dan een half uur. Maar het kost wel meer.

Wat ik ervan vind is dat ik het normaal vind een redelijk bedrag te betalen. Een extraatje bij een leuke date. Maar hoe de prijzen zich nu ontwikkelen is dat ik misschien wel 50% meer betaal dan een paar jaar geleden maar dat de inzet en enthousiasme naar beneden gaat. Voor mijn gevoel heb ik minder memorabele sex met de dames dan voorheen. Als de dames het lastig hebben met de kosten dan op zijn minst ook proberen om er wat leuks van te maken. Dan kom ik graag terug. Het wordt steeds meer een verplicht nummertje. En daarvoor ga ik wel naar een raamdame.

Terug
Bovenaan Onderaan